Замислям се да си взема Сув. Одъртявам явно.
Вгледах се в тези двата модела, от 2020г.
Хондето е с 1,5 турбо 192к.с CVT 4x4. За двигателя, гледам го слагат на всичко. От Сивик, Акорд до CRV. Малко ми се вижда слав за СУВ, 4х4 и аеродинамика на кубче. Не че ще летя, но да се наложи да изпревариш и да омалее.
По ревюта го дават среден разход 8. Какво му е 4х4 на това?
Шкодата Карог 2.0 турбо бензин 190к.с , ДСГ 4х4. От 2016 карам Шкоди,и съм що годе наясно какво да очаквам от тях. В момента Октавията ми е с този двигател, без ГПФ и с 8-те дюзи. Задвижването на 4х4 е с халдекс.
Иска си обслужване на време. ДСГ-то това 7 степенното имат проблеми с позицията на 1,3 и 7 скорост в мехатроника. Ремонта е нов мехатроник.
Ясно ми е че всичко е на късмет.
Вгледах се в тези двата модела, от 2020г.
Хондето е с 1,5 турбо 192к.с CVT 4x4. За двигателя, гледам го слагат на всичко. От Сивик, Акорд до CRV. Малко ми се вижда слав за СУВ, 4х4 и аеродинамика на кубче. Не че ще летя, но да се наложи да изпревариш и да омалее.
По ревюта го дават среден разход 8. Какво му е 4х4 на това?
Шкодата Карог 2.0 турбо бензин 190к.с , ДСГ 4х4. От 2016 карам Шкоди,и съм що годе наясно какво да очаквам от тях. В момента Октавията ми е с този двигател, без ГПФ и с 8-те дюзи. Задвижването на 4х4 е с халдекс.
Иска си обслужване на време. ДСГ-то това 7 степенното имат проблеми с позицията на 1,3 и 7 скорост в мехатроника. Ремонта е нов мехатроник.
Ясно ми е че всичко е на късмет.
Коментар