Защо този Y61 TD42 не е удачен за човека според мен? Джипа е с динамика, конструкция и поведение на парен локомотив. Което не е лошо ако се търси точно това. Качвайки се на него от другите му два автомобила, ще го пусне за продажба в рамките на първата седмица след покупката. Иначе, че е здрав здрав е, но си иска да му се обръща внимание поне от време на време за да не бъде убит.
За екзотика, да рядко срещан е, но за поддръжката няма нищо страшно, частите си се намират по обичайните канали за японски автомобили. Щом е UN комплектация значи е възможно най-стрипнатия от всичко. Ако стигне до покупка, както казаха и други тук, освен всичко друго, трябва да мине и Технотест. Не казваме, че няма да го покрие, но все пак са натрупващи се разходи за нещо което според мен няма да му хареса.
Като съвет бих си позволил да си търси или TLC* или (като идея) ако много се прехласне по Нисаните, да търси такъв от правилно модифицираните с BMW мотори. А те вървят много, през всичко, без значение от терена
За екзотика, да рядко срещан е, но за поддръжката няма нищо страшно, частите си се намират по обичайните канали за японски автомобили. Щом е UN комплектация значи е възможно най-стрипнатия от всичко. Ако стигне до покупка, както казаха и други тук, освен всичко друго, трябва да мине и Технотест. Не казваме, че няма да го покрие, но все пак са натрупващи се разходи за нещо което според мен няма да му хареса.
Като съвет бих си позволил да си търси или TLC* или (като идея) ако много се прехласне по Нисаните, да търси такъв от правилно модифицираните с BMW мотори. А те вървят много, през всичко, без значение от терена

Коментар