Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ford Ranger или Toyota Hilux

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Между другото, отговора на Тойота на конкуренцията от Форд е 2.8 дизел хибрид с малка литиева батерия. Доста интересен избор. От гледна точка на корпоративни схеми/данъци/емсисии. Дилъра не каза колко коня ще добави, но се спекулира че ще добави бая въртящ момент към текущия вариант. Съдейки по ситуацията с доставките ще мине бая време да стигне до нас.

    Коментар


    • #17
      Аз не съм имал такива возила, но ако имам възможност бих взел "Раптор". Бензин, максимална комплектация.
      https://youtu.be/1itHQAQ_XxA
      FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

      Коментар


      • #18
        Между Форд и Тойота избирам с двете ръце ТОЙОТА
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          Раптора бензин е страшен (157 000лв.). За жалост разходите по него ме вкарват в друга категория, а не искам да ходя там. Другата седмица ще карам един Форд. Щях тази, но нещо се поразболях и нямаше как. Ще видим дали разликата е толкова голяма, че да оправдае 20-30 000 лв. разлика в цената. Аз малко сравнявам круши с ябълки, но за мен алтернативата от Форд е само 3.0 v6 двигателя. Ще ви държа в течение какво избрах в крайна сметка.

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            А как смяташ да видиш дали ще оправдае разликата в цената,само с каране час 2 ли?

            Разбирам,че за всеки е индивидуално,ако търсиш примерно само комфорт и по-нисък разход мммммм може ма тя цената си е такава заради много други неща.

          • radko87
            radko87 коментира
            Редактиране на коментар
            Да. Това ми е плана. Много задълбочен и академично издържан е подхода, но на мен ще ми свърши работа. Писнало ми е да анализирам всичко. Имам едни колеги дето подхождат толкова аналитично към покупката на автомобил, че направо убиват кефа от цялата работа.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Аз съм от тия,вярвам повече на мнението на някой карал такова 5-6 години от колкото на първи поглед.

            Дано си късметлия,успех в избора желая

        • #20
          Да ъпдейтна темата. Технологично Форда доминира от всякъде. Интериора на Форд-а е по-готин - сравнявам нива Wildtrack vs Invincible - говоря за качество за изработка и материали, другото е субективно. Въпреки, че ценово си се разминават с близо 10%. Усеща си се като по-съвременен автомобил. 3.0 V6 двигателя според мен не оправдава разликата в цената спрямо 2.8 в моя конкретен случай. Скоростната кутия е 1 идея по-приятна. Реални конкуренти са 2.0 EcoBlue и 2.8 на Тойота за мен. 2.0 двигателя много го хвалят и викат всички, че е много читав, но някак си не ме убеждават. Возията е съизмерима според мен, Хилукса според мен спира по-добре, въпреки, че все още при нас е с барабани отзад, а не с дискови спирачки. На задните седалки чисто субективно Форд-а ми се стори по-тесен. Не съм мерил - може и да си внушавам заради хилядите клипчета дето гледах.
          В крайна сметка при логистичните ограничения (налични бройки), бюджет и изцяло субективния ми вкус и предразсъдъци си поръчах Тойотата. Ще е при мен в началото на февруари. Сега пътува насам.


          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            А така,идеално,няма да съжаляваш


            При мен избора в момента е пикапче на 200 000 километра или чисто ново такова,парите са им еднакви,едното е Форд обаче,другото е брата на Хайлукса,чакам на Форда да му падне цената на половината за да имам база за размисъл

          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            Хммм, на хайлукса им прегаря буталото на трети цилиндър....

        • #21
          Двата Хайлукса ще ни излезнат 186 бона с ДДС и 19 месеца чакане! Уж ще ги вземем тези дни, но да видим!
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар


          • #22
            Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
            Двата Хайлукса ще ни излезнат 186 бона с ДДС и 19 месеца чакане! Уж ще ги вземем тези дни, но да видим!
            Нова кола бих чакал 3-4 месеца, повече да си я държат. Те докато я докарат ще излезе нов модел. Няма да ме ровят с тая тенекия, марки и модели бол.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #23
              Аз не мисля, че преди края на февруари ще стане. Те продавачите говорят глупости обикновено. Този дето идва на тест драйва с мен не знаеше, че не бива да пускаш предния мост на асфалт... Моя опит показва, че от момента в който е налична и подготвена чакаш 2-3 седмици и е твоя.

              Коментар


              • #24
                Здравейте колеги
                В Момента имаме 7 броя Ford Ranger
                Като имам и закупени нови, като цяло не сме доволни от Рейнджърите а тези от 2016година изобщо не са стока на по 120 000 -130 000км взеха да умират, имаме 2,2 имаме и 3,2 пълни боклуци сменихме 3 двигателя и 2 ремонтирахме ремонта излиза около 8 000лв
                3 от пикапите са закупени от гр Хасково от автоборса Нико Нипон в последствие разбрахме че въпросния автосалон разполага и с морга за Джипове и пикапи НО изобщо не е коректен ВНИМАВАЙТЕ !
                в пръв поглед изглеждат като нови но в последствие разбрахме че са имали проблем с двигателите , боядисани шасита,изгнили,лепени неща с лепила,силикони Толкова от мен колеги дано съм бил полезен с нещо

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  7 броя Форд…….вие сте мазохисти

                  Добре дошъл у Форума

              • #25
                Hilux-a най-накрая пристигна. Тази седмица ще го регистрират и си го взимам. Поръчах си и малко аксесоари, по-сериозния от които е тази електрическа ролетна щора: https://egrauto.com/toyota/hilux-202...c-electric/153 Много се чудих между нея и hardtop, но мисля че щората ще е по-добре за мен. Като направя няколко хиляди километра ще пусна една тема да разкажа за моя опит с пикапа като семейна кола/ежедневен автомобил.

                Коментар


                • #26
                  Радко, може ли да ми кажеш #кой в България ти обеща електрическа ролетна щора?
                  Ако автомобилът е внос, и не е закупуван от България-ще ми е интересно да кажеш отзиви от този аксесоар.
                  При всички положения-успех и много безаварийни колометри.
                  Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                  0887/осемпет 66 4осем

                  Коментар


                  • radko87
                    radko87 коментира
                    Редактиране на коментар
                    С риск да наруша някое правило за реклама -> ето този магазин ги предлага щорите https://www.roadranger.bg/ . Имаха в наличност от страшно много аксесоари. Автомобила още не съм го взел от Тойота, плана е тия дни да е при мен и другата седмица имам час да монтират щората. Като понавъртя малко опит със сигурност ще споделя.

                  • radko87
                    radko87 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Няколко дни съм в вече със щората. Супер удобно нещо е. Идва с кит за централно заключване за задния капак. Напълно интегрирано е с keyless-a. Двойно натискане на компчето за заключване вътре или на дистанционното отваря/затваря щората. Изглежда много добре направена. За сега оправдава цената. Добавих и допълнителни гумени уплътнения и вече не влиза вода отзад като вали. Момчетата казаха от опит, че си влиза вода, но при екстремни условия.. За 1 ден ми я монтираха заедно с аксесоарите. Предупредиха ме, че зимата като замръзне изисква внимание а не груба сила. Според мен си заслужава повече отколкото оригиналната на Тойота. Ще видим разбира се след няколко години използване как ще е . След драмите ми с ТМ Ауто, обслужването в roadranger ми върна надеждата в българския бизнес.

                • #27
                  За да затворим темата качествено, реших да напиша впечетленията ми от Hilux-а, след като измина почти месец от както е при мен и около 5000 километра пробег. Държа да отбележа, че това са моите лични впечетления и само толкова. Качеството на изработка е горе долу добре. Личи си на места, че не е правено от японци, но като цяло е прилично. При определени обороти се получава малко дразнеща вибрация някъде по таблото и ако не съм пуснал музика го чувам. Определено ме дразни, но до колкото чувам е типично за тази кола. Всичко вътре е яко пластмаса, но пък за сметка но това е много лесно за чистене. Доволен съм. Най-големия проблем (може и да не е ) в този автомобил е ергономията на интериора. Ако сте 1.80 или по нисък, то ергономията на автомобила е ок за вас. Аз съм на ръба и мога да кажа, че ако сте по-висок, то определено ще има бая неща, дето ще ви дразнят. Например, височината на подлакатника не е същата, като мястото за ръката в кората на вратата. Мен т'ва яко ме дразни на дълъг път. Педалите на колата са монтирани супер високо, могло е малко да ги издърпат, за да подобрят комфорта на дълъг път. Също така, волана подлежи на настройка на дълбочина и височина, но е за мен специално е трябвало да има малко по-голям ход в дълбочина. Последното нещо, което понякога ме дразни е усилвателя на волана. Това ми е първата кола с хидро усилвател, а не електрическа рейка и определено я намирам за кофти елемент. Сигурно офроуд хората предпочитат този тип усилване, но за мен си е минус. Волана е тежичък. Определено аз съм от тия, дето обичат с 1 пръст да управляват и това не е кола, която да го позволи. Не е зле, но определено не е впечатляващо управлението. Приятно изненадан съм от маневреността. Очаквах да е бая по-тегаво в градовете с него, но се оказва, че не е голяма драма. Радиуса на завой е голям и колата е дълга, но се събирам в почти всички паркоместа (в ширина) и малко стърча по дължина. Височината не е проблем. Пробвах повечето молове в София и спокойно си влизам и паркирам. На места се налага няколко маневри екстра, но това е по-скоро от неопитност, отколкото нещо друго. Аз имам камера назад и съм без паркинг сензори. Задните не са необходими, но мисля, че предни биха помогнали леко. Не знам защо, но според Тойота (ТМ ауто) на моя не може да се добавят сензори отпред. За сега не е проблем но мисля да пробвам и други дилъри. Возията е прилична, семейството ми одобри. За мен си подскача отзад като е празен, но е очаквано. след 300 кила отзад почва да се държи по-добре. Най-дългия пробег, който съм правил е около 700 километра - магистарала и планински пътища за 1 ден с детето и жената. Нямаше оплаквания от ергономията. Седалките са ми 1 идея по-удобни от на Октавията-та седалките. Мисля, че са по-тесни и за мен предлагат по-добра странична подръжка. Странни са, понеже седалката ми се струва по къса и с не достатъчна подръжка на бедрата, но противно на това ми очакване съм приятно изненадан от нивото на комфорт. Но отварям скоба, че ако не ви пасне сте загубени, понеже нивото на настройка е под всякаква критика (с електрическите 8 посочни седалки съм). Нивото на шум е прилично. С около 120 сте на малко под 2000 оборота и двигателя не се чува. Само шума от вятъра и гумите. Стандартните Bridgestone Dueller II h/t 684, с които дойде са определено кофти гуми. На мокро са трагедия, на асфалт с над 100 са шумни като АТ гуми, ма не са АТ. Като цяло ще ги търкалям, понеже ги имам, но определено са пълен боклук. Зимните мишелинки, които си взех ги бия от всякъде. Разхода е очакван. Ако е празен и карате с ограниченията е около 8.7, като карам както аз обичам - малко по-динамично и с максималната позволена скорост или малко отгоре е около 9.5. Не съм го докарвал над 10.5. При мен е смесено извънградско, малко магистрала и малко градско. За мен разхода е супер, предвид, че е над 2 тона и с аеродинамика на тухла. Двигателя е приличен, въпреки че не съм фен на дизела. просто няма друг избор. Динамиката е достатъчна. Не е бърз, но не е и бавен. Адекватен е точната дума. ДПФ филтъра е яко дразнещ и същевременно много приятен. Кефи ме като запаля в гаража сутрин, че не става свинщина вътре и не мирише кофти. Не съм голям еко защитник, но определено не съм безразличен към рака на белия дроб. Негативната му страна, е че бая често обича да се регенерира. Има няма 300 километра и решава, че е време. Работи си перфектно, но идвайки от един бензинов автомобил и един електрически, то определено ми прави впечатление. Най-дразнещо е като реши да се регенерира точно като съм пред гаража . Тая кола с един голям 8 цилиндров бензинова двигател щеше да е просто мечта за каране, но ако баба беше мъжка .... Автомата е малко странен, но се свиква с него и след това е доста приличен. Power mode-a променя чувствителността на педала на газта и кога кутията сменя предавки (поне така ми се струва) и открих, че на магистралата предпочитам нормалния режим и да набия 120 или 140 на темпомата. През останалото време PWR копчето е добре дошло, защото не позволява старт&стоп системата да работи. Като цяло аз не съм фен на тая система по принцип, въпреки, че добре работи в тази машина. Фаровете са доста добре. За ЛЕД-овете говоря, другите не знам как са. Системите за безопастност са супер с изключение на lane assit-a, който е пълна смешка. Веднага го спрях. Хубавото е, че му помни настройката и след гасене и палене. То няма и как да е по-добре с тая хидравлика на волана. Адаптивния темпомат е супер. Да бяха сложили и асистент за следене на мъртвата зона щеше да е супер. Само това му липсва според мен. Друго нещо, което ми е странно е, че няма поне предпазна вана за товарния отсег. Идва на гол метал. Че първото нещо което ще си иде е боята отзад. Като намятам едни дърва ще и видя сметката. За мен задължителни аксесоари са 2: пластмасова вана за защита на товарния отсег и кит за конвертиране на механичната ключалка на петата врата към централно заключване. Аз си взех ролетна щора за товарния отсег, която е електрическа с допълнително осветление отзад и и кит за интегриране към централното заключване. Добавих и едни допълнителни гумени уплътнители, за да не влиза прах и вода през 5-тата врата. Крайния резултат надхвърля очакванията ми, при як дъжд и миене с водоструйка има малко капчици вътре до задния капак. Може спокойно да си остави човек раницата без да го мисли. Сложих и един допълнителен органзайзър на пространството + една евро щайга и нищо не се мята отзад. Като цяло щората е бая по-добра според мен от оригиналната на тойота а за същите пари. Оригиналната е механична и пуска повечко вода. Забелязах обаче, че щорите са леко кекави. Намятах едни железа, че имам да правя една порта и съответно елемента, който е на заднатата врата(от прахово боядисан алуминий) веднага понесе леки козметични щети. Тия щори са за програмисти, дето си карат лаптопа отзад. Ако сте малко по невнимателни лесно ще и видите сметката според мен. Зимата ако ще товарите/разтоварване постоянно и колата седи навън и замръзва постоянно, то ще се разделите бързо според мен. За мен, щората е супер практична и е по-добрия избор от hardtop. Мислих и за тях и гледах на ARB и още някакви, които имаха и подгрев на прозорците, но за мен не е подходящо. Като цяло има яко аксесоари за тя кола, но според мен човек не трябва да прекалява. Има разни булбари/ ролбари но повечето ми се струва, че са само само за външен вид. Тия дето стават тежат яко и май са за в гората предимно. Според мен човек е добре да си го кара стандартен и парите за глупости да вкара в гориво и смяна на масла и филтри по-често. Чудя се само за щитовете под скорости и двигател, но за сега се отказах. Предполагам че ще събира яко мизерия по тях, а реално нямам нужда от тях в моя случай.

                  Забравих да кажа, че инфотеймънт системата е пълна шега. Все едно е курсова работа, която съм писал за 1 нощ без да спя и съм я предал на сутринта. За сметка на това подържа Apple Play, което решава всички проблеми. Добавих един модул, който прави Apple Play-a wireless и всичко е супер.
                  За сега съм много доволен от машината. Определено имаше някой изненади, но смятам, че е по-добрия избор за мен.Даже се събира в гаража Може да бъде семеен автомобил ако сте фен и жената/децата не са много придирчиви. При мен жената е доволна а детето се кефи, че може да се катери по него.

                  Коментар


                  • Skorpion_BG
                    Skorpion_BG коментира
                    Редактиране на коментар
                    "Добавих един модул, който прави Apple Play-a wireless и всичко е супер."
                    Може ли малко по-подробно за този модул? Че и моите инфотейми са без wireless!

                  • radko87
                    radko87 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ето този използвам https://t.ly/W_OMK . Ръгаш го в USB-то и после се връзваш към него през WiFi. Върви и с хиляда адаптера.

                  • noname12
                    noname12 коментира
                    Редактиране на коментар
                    От една година имаме новия RAV4 и инфотейнмънт е като някаква демо версия. Странното е, че вчера го определих като нещо разработено в последния момент за една вечер, което напълно съвпада с твоето описание.
                    Необясним факт - поне според мен, за производител с реноме на най-надеждните автомобили.

                • #28
                  А тествахте ли Амарок V6? Ако да, сравнение може ли?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X