Дъстъра е перфектен според мен , но само да се возиш. Имам служебен такъв ( втори лизингов ) , качвал съм го на обекти на които е за сериозни машини и се справя . Но за товарене на по обемисти неща няма място.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на първи джип
Свий
X
-
Гледах 1 диско 3 на живо. Много ми хареса и мисля че ще ми върши работа,но малко ме е страх защото преди 10г имах един фринелдър 1999 2.0 дизел то не бяха раздатки,диференциали,хидравлична помпа...вярно че баща ми го беше зарязал навън без да го пипа 4г ама все пак.
Коментар
-
Фрилендъра до колкото знам е издънката на марката.
-
Мдаааа, издънка си е.
Този Фрийландер се появява в годините, когато беше поставено началото на края на "епохата" "Ронда". Епохата, през която Ровър и Хонда бяха една и съща кола с различни емблеми. Ровър вграждаше в колите си бензинови двг Хонда, а Хонда дизелов двг Ровър.
Фриландер се оказа неуспешен "отговор" на Хонда CR-V. Една и съща концепция - високо комби с някакво 4х4, разбирай "паркетник". Между двете коли, обаче, няма нищо общо. Хонда заложи на доброто, вече старо RT-AWD, ползвано и до момента с леки изменения, докато Ровър ... започна да се разпродава.
-
-
-
Стотици хиляди съм платил за тръпки, следващата седмица ми пристига една тръпка за за 32к , това е една яма, от която трудно се излиза. Не усетих колегата като да е готов да да “изтръпне” с още толкоз пари, колкото е приготвил за покупката и то за нула време и това провокира поста ми . Тук сме да си помагаме, не да се подвеждаме. Личният опит прави форума ценен
- 4 likes
Коментар
-
Колегата Jimm е абсолютно прав ! Доста автомобили са ми минали през ръцете и от опит също мога да кажа, че минимум едно 30 % от покупната цена трябва да бъде предвидена допълнително за съпътстващи разходи след придобиване на возилото.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
- 1 like
Коментар
-
1. ЛР Дискавъри 1 и 2 стават. Дизелите са лакоми - 12-15/100. ( бенз.-2.0 или 3.5 са стари, а другите са 3.9) Разход над 20/100 газ ПБ. Трудно се чупят, проходими повече от нужното.Части с поръчка, понякога отнема месец (за задни пружини толкова отне)
2. Митсубиши Спорт или Паджеро. Дизелите са лакоми. Нямал съм. ЕЖК. Бензин има само 3.0. (спорт - само заден цял мост) Разход около 14-16 газ. Малко по-скъпи части и с поръчка за 10-14 дни.
3. Джип Чероки. Дизела 3.1, показваше на бордкомп. 10/100. Бенз. 2.5i - 13/100 газ, или 4.0 - 16/100 газ, но беше тежък (брониран инкасо) а другите мощни над 22-25/100 газ. Части ..не се е налагало, освен вискомуфата, но я намерихме тук от колега.
4. Опел Ф 3.2 - 19/100 газ ПБ. Късата база няма багажник (малък е), дългата ...без коментар. Има 2.0 бензин - разход 12-13/100 газ.
5. Сузуки Джимни - мъник от класа. Нищо не знам.
Един колега спомена паркетника Мерцедес МЛ. Паркетник, но си има бързи/бавни и добър клиренс. Бенз.3.2i (шестак) разход 19 газПБ, харчат масло, 4.3i (осмак) разход 15/100 газ, 2.3i разход 15-18 газ.
Друг колега показа УАЗ 462. Много шумен, висок разход (под 19/100 газ рядко се чува), няма климатик, а вече и частите са трудни заради войната. Над 90 км/ч никой не го кара.
Мале каква дилема. Вече трудно се избира джип за в гората. Дано поне съм те объркал малко, а не много. Събрах де що можеше в един пост за ориентация. Реално, изпитано,а не всеки да хвали своето. Нисан - нищо не знам за тях.
Да споменем и Тойота ЛК. Имат бензинови, но нека някой колега да каже как са, колко харчат. И са около 15 хил. лв.
Успех и да се похвалиш!
- 2 likes
Коментар
-
Имал съм ... 2-ка 4 литра V8... 6-7 години - стига ли?
То не бяха счупени раздатки кардани кутия(автомат) окотен двигател абе много е весело.... Много надежден е..... Особено в калта равен няма
Последно мотора спираше по баира надолу в движение :0)
така и не се разбра от какво е щото го правеше рядко ама на най веселото на най голямото спускане Златоград към Ксанти на най тясното....
А и нямаше система дето не протече с годините......
За да е по весело
Включително и шибедаха и покрива и т.н.
-
Първоначално публикуван от pokemon Преглед на мнение1. ЛР Дискавъри 1 и 2 стават. Дизелите са лакоми - 12-15/100. ( бенз.-2.0 или 3.5 са стари, а другите са 3.9) Разход над 20/100 газ ПБ. Трудно се чупят, проходими повече от нужното.Части с поръчка, понякога отнема месец (за задни пружини толкова отне)
2. Митсубиши Спорт или Паджеро. Дизелите са лакоми. Нямал съм. ЕЖК. Бензин има само 3.0. (спорт - само заден цял мост) Разход около 14-16 газ. Малко по-скъпи части и с поръчка за 10-14 дни.
3. Джип Чероки. Дизела 3.1, показваше на бордкомп. 10/100. Бенз. 2.5i - 13/100 газ, или 4.0 - 16/100 газ, но беше тежък (брониран инкасо) а другите мощни над 22-25/100 газ. Части ..не се е налагало, освен вискомуфата, но я намерихме тук от колега.
4. Опел Ф 3.2 - 19/100 газ ПБ. Късата база няма багажник (малък е), дългата ...без коментар. Има 2.0 бензин - разход 12-13/100 газ.
5. Сузуки Джимни - мъник от класа. Нищо не знам.
Един колега спомена паркетника Мерцедес МЛ. Паркетник, но си има бързи/бавни и добър клиренс. Бенз.3.2i (шестак) разход 19 газПБ, харчат масло, 4.3i (осмак) разход 15/100 газ, 2.3i разход 15-18 газ.
Друг колега показа УАЗ 462. Много шумен, висок разход (под 19/100 газ рядко се чува), няма климатик, а вече и частите са трудни заради войната. Над 90 км/ч никой не го кара.
Мале каква дилема. Вече трудно се избира джип за в гората. Дано поне съм те объркал малко, а не много. Събрах де що можеше в един пост за ориентация. Реално, изпитано,а не всеки да хвали своето. Нисан - нищо не знам за тях.
Да споменем и Тойота ЛК. Имат бензинови, но нека някой колега да каже как са, колко харчат. И са около 15 хил. лв.
Успех и да се похвалиш!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от ErikIvanov Преглед на мнение
Благодаря за изчерпателния отговор. Няма да бързам. Само нищо не спомена за Discovery 3 което значи да бягам далеч. Разбирасе че ще напиша на какво съм се спрял накрая и ще кача снимки. ML-а за който спомена колега по-горе не ми е опция. Не го харесвам и мисля че няма да ми свърши работа. При нас има Гранд Черокита, L200,Navara,Frontera,Grand Vitara,Panda и общо взето е това.Даже на 1 колега Sportage върши идеална работа.
П.П.: Но трябва да намериш жив екземпяр, което не е от лесните задачи !
П.П2: На Д3 имам наблюдения около 10 години и над 200 000 км.Личен опит !Последно редактирано от бат'Марто; 20-03-23, 23:01.Виден столичен ихтиолог
- 2 likes
Коментар
-
Disco 3 , на въздух ,с мек преден мост,безброй системи ,комън рейл и 20годишен (вече) ....неочаквано добра комбинация !
Ако някой ме пита , бих го посъветвал да си спести поне десетина от изброените шукарии , при избора си на 20годишно возило .TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
- 5 likes
Коментар
-
Пичове все още не съм намерил джип. От всичко което видях досега наживо ми хареса едно Mitsubishi Pajero 3.5GDI ама без газ няма да смогна. Другото което много ми харесва на обява е това CARS.BG - Обява за Jeep Grand Cherokee 4.7i V8 4x4 но е на другия край на България а нямам познати там да хвърлят едно око и да кажат става ли или не.Последно редактирано от Amateur; 03-05-23, 00:42.
Коментар
-
Къса или дълга база има ли значение?
Можеш да погледнеш Терано 2.7, както и LandCruiser 90/95 - и за двете трябва да внимаваш за ръжди.
Ако искаш с два цели моста, нещата стават много трудни - единия вариант е да търсиш стара Тойота или Нисан, които да са на прилично ниво с ръждите, другата опция са Land Rover или Jeep.
Много скочиха цените последните години на всички джипове, а същевременно се продават такива в меко казано много лошо състояние. Например цениете на RR38 тръгнаха нагоре, в скоро време очаквам и на по-новите модели Range Rover, защото се преправят от въздух на пружини и поддръжката значително се улеснява.
Пикап около тези пари ще е смазан от товарене.
Можеш да погледнеш за Кия Соренто или Рекстън. На мен и двата не ми харесват, но може да се окажат по-рационален избор в момента, а и са достатъчно високи в стандартния си вид.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар