Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на първи джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор на първи джип

    Здравейте колеги. Бюджета ми е до 15000лв. Търся си джип за лов и да си ходя насам натам примерно на 100-тина км по асфалт. Нямаме прекалено тежки пътища че да се иска кой знае колко яка машина. Марките и моделите които оглеждам са доста и така съм се увъртял че въобще си нямам на идея какво да избера. Давам няколко примера:
    Mitsubishi Pajero 3 - 3.2 DID или 3.5 GDI
    Nissan Pathfinder - 2.5 DCI - за този мотор съм чувал че много хвърля глави и на Path и на Navara имаше няколко бензинови но бързо ги купиха
    Jeep Grand Cherokee - 4.0 или 4.7,не ми се иска 2.7 че съм патил с тоя мотор
    Jeep Cherokee - 2.5i
    Land Rover Discovery 2 или 3 - Съответно 2.5 и 2.7 - Има едно много направено диско 2 в София,но ме притеснява че е след основен ремонт.
    Opel Frontera - 3.2
    Suzuki Jimny - Като по долен вариант в класацията защото е доста малък

    Парите не са малко за мен и са събирани с доста труд през годините за това искам да направя правилния избор. Като цяло предпочитам бензин за да може да се монтира LPG,но в този случай Pajero отпада защото не става.


  • #2
    Discoto, другите все едно си ги избирал от списъка ‘Бягай далече’

    И Фруктиерата……с едно на ум
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      Джип Чероки 4.0 бензин си пропуснал в списъка, както и Либърти бензин ако няма изискване за много багаж и кучета естествено, защото с голяма газова бутилка багажниците им почти изчезват
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
        Джип Чероки 4.0 бензин си пропуснал в списъка, както и Либърти бензин ако няма изискване за много багаж и кучета естествено, защото с голяма газова бутилка багажниците им почти изчезват
        Либърти 3.7 бензиновите добри мотори ли са? Също така автомат или ръчка е по-добре?Двойното предаване на лост ли е или с копчета или е парт-тайм?

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Discoto, другите все едно си ги избирал от списъка ‘Бягай далече’

        И Фруктиерата……с едно на ум
        Disco 2 или 3?

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Онова след основния ремонт ако наистина е много направено

      • #5
        Първоначално публикуван от ErikIvanov Преглед на мнение

        Либърти 3.7 бензиновите добри мотори ли са? Също така автомат или ръчка е по-добре?Двойното предаване на лост ли е или с копчета или е парт-тайм?



        Disco 2 или 3?
        Незнам имам ли право да пускам линкове Land Rover Discovery 2.5TDI/FACELIFT/ОБСЛУЖЕН/, 2004г., ID:2167707 - Обява Продава Джип (mobile.bg)

        Коментар


        • didooo
          didooo коментира
          Редактиране на коментар
          Какво му е направено Много , освем че е пребоядисано ? Не личи от снимките и писанията ,блокажи ,или окачване ,или друго...?

      • #6
        Няма съвет, а просто разсъждения:
        Всеки дизел харчи повече от предполагаемото. Правилно си се насочил към бензин с газ. Дизелите под 12 рядко се чува. Дори диското дето му дават 9/100 разход ...не е. Пробвано.
        Бензиновите американки са с големи двигатели. Харченето им се изравнява с дизелите. За да сме по-конкретни - дизелите са около 12-15/100, а Гранд черокито е 25-30/100 газ ПБ. Диското бензин и то под 22-24 /100 газ ПБ не пада. Има колеги ще кажат така ли е.
        Фронтерата 3.2 си харчи 19-20/100 газПБ. Така че разходът си остава висок. Кеф цена няма, ама когато парите са трудно изкарани човек е по-съобразителен за разхода.
        От изброените от теб остава Чероки 2.5I. Разход 13-15/100 газПБ. Само, че трудно да попаднеш на запазен екземпляр. Погледнах и гледам само един Вранглер 2.5i, ама 95 набор. Така, че трудна задача за избор.
        Убежденията на повечето офроудъри е, че трябва много ЯК джип, ама после рядко ползват ЯКОТО на джипа (цели мостове, блокажи, лебедки). А при теб и заданието е среден клас трудност. Затова, ако човек се абстрахира от внушенията, че якия джип ще те отведе далече идва и различното/вярното решение при избора. Пробвал съм всичко що ми е на душата (джипове) и съм разбрал. Важното е задкормилното у-во. Колкото и коня да е има под капака, важно е магарето зад волана.
        Уsпех!

        Коментар


        • #7
          Диско - 2, но с обстоен преглед в сервиз преди плащането. Не знам какво трябва да се случи на Д-2, че да стане за "основен ремонт"!
          Td5 харчи 9-10 л/100 .
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #8
            Това Диско е направено за пред кафето,а тук повечето предполагаме,че направена джипка включва окачване,брони,лебедки,гуми……..тая лъскава боя няма да ти помогне много в гората,търси друго

            В гората главно мостове и окачване,после е мотор,а тия дни на първо място е състоянието на купето,че тия с мостовете и окачването са изгнили на варел
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #9
              Какъв Патрул видях днес пред една клиника за пластична хирургия, направо ми увиснА ченето Стоков, ама се едно сега излиза от магазина - двуцветен металик, златисто и винено червено.

              П.П. Y60 де, за това хлъцнах
              Последно редактирано от коко келеша; 18-03-23, 20:21.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #10
                Начи джиповете се делят на два вида - за пред кафето ...и за пред реката ...е моя е за пред реката ....и това ми е първия джип . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1979.jpg
Прегледи:735
Размер:908.7 КБ
ID:6916469
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • #11
                  Първоначално публикуван от pokemon Преглед на мнение
                  Няма съвет, а просто разсъждения:
                  Всеки дизел харчи повече от предполагаемото. Правилно си се насочил към бензин с газ. Дизелите под 12 рядко се чува. Дори диското дето му дават 9/100 разход ...не е. Пробвано.
                  Бензиновите американки са с големи двигатели. Харченето им се изравнява с дизелите. За да сме по-конкретни - дизелите са около 12-15/100, а Гранд черокито е 25-30/100 газ ПБ. Диското бензин и то под 22-24 /100 газ ПБ не пада. Има колеги ще кажат така ли е.
                  Фронтерата 3.2 си харчи 19-20/100 газПБ. Така че разходът си остава висок. Кеф цена няма, ама когато парите са трудно изкарани човек е по-съобразителен за разхода.
                  От изброените от теб остава Чероки 2.5I. Разход 13-15/100 газПБ. Само, че трудно да попаднеш на запазен екземпляр. Погледнах и гледам само един Вранглер 2.5i, ама 95 набор. Така, че трудна задача за избор.
                  Убежденията на повечето офроудъри е, че трябва много ЯК джип, ама после рядко ползват ЯКОТО на джипа (цели мостове, блокажи, лебедки). А при теб и заданието е среден клас трудност. Затова, ако човек се абстрахира от внушенията, че якия джип ще те отведе далече идва и различното/вярното решение при избора. Пробвал съм всичко що ми е на душата (джипове) и съм разбрал. Важното е задкормилното у-во. Колкото и коня да е има под капака, важно е магарето зад волана.
                  Уsпех!
                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  Това Диско е направено за пред кафето,а тук повечето предполагаме,че направена джипка включва окачване,брони,лебедки,гуми……..тая лъскава боя няма да ти помогне много в гората,търси друго

                  В гората главно мостове и окачване,после е мотор,а тия дни на първо място е състоянието на купето,че тия с мостовете и окачването са изгнили на варел
                  Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                  Диско - 2, но с обстоен преглед в сервиз преди плащането. Не знам какво трябва да се случи на Д-2, че да стане за "основен ремонт"!
                  Td5 харчи 9-10 л/100 .
                  30
                  Оранжевото от обявата е раптор боя много ситно боядисано и ми харесва. Има 1 лаф с който не искам да обидя никого. Ленд Роувър ако видиш на пътя или се връща или отива към сервиза. За кратко се бях сдобил с тази Витарка. Супер проходима и направена,но много малка а и 91 година трака вътре..абе старо си е. Черокита има при нас 4.7,но както казва колегата Pokemon 30 газ си тепа машината. Имаше едно много добре изглеждащо чероки 2.5i но свалиха обявата. Има и друг проблем пичове. Не трябва да е с много доработки като силови брони и тн че в Кат София Област не искат да ги регистрират и вече го ядох с витарата веднъж. Disco 3 ми харесват много и мисля че ще ми върши работа ама пустия дизел Турбини,дюзи..

                  Коментар


                  • #12

                    Коментар


                    • #13
                      Да, неприятно е дори да минеш преглед с наточена джипка, камо ли да я пререгистрираш. Всяка такава "екстра" като брони и други железа трябва да е хомологирана, за да се монтира на колата.
                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар


                      • #14
                        Колега ErikIvanov, защо просто не си вземеш един дъстър? Ще е десет години по-млада техника от това което гледаш, само не ми разправяйте, че не е важно. Ще се поддържа лесно, не скъпо и предвидимо- щото няма да е дарак дето е търкалян из ямите незнайно къде. Салонът няма да е свинарник, ръждата няма да е проблем. В това автомобилче има достатъчно място, за разлика от Джимнито ( видях, че все пак е в списъка) може да се движи с прилична магистрална скорост, когато се налага, има 210мм клиренс, прилично 4х4 и ще изпълнява всички задачи, които си обявил, че искаш.
                        преди да ме изправите на позорния стълб и да обясните какви по-яки джипове има, искам да напомня, че търсим най- доброто за целите на конкретен колега, за КОНКРЕТЕН бюджет

                        Коментар


                        • #15
                          Така е ,но няма тръпка в Дъстъра,поне според мен.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X