Да ползвам и аз тази тема, да не пускам нова.
Машината ще се ползва в гористи местности, като ще се избягва екстремен offroad до колкото е възможно.
Предивд високите цени и в последната 1-2 години и това, че подходящи за тази цел джипове в Европа или не се внасят и предлагат, или не се произвеждат, то избора е силно ограничен.
Джип с два цели моста, които са за предпочитане в случая ще излезнат много прари. От гледан точак на надеждност избягвам Land Rover и Jeep за момента.
Ще направя и един коментар относно цените на джиповете и автомобилите като цяло. До средата на 2020г. цените бяха отоносително нормални. Имаше си предпочитани марки и модели, които и преди и сега си държат цени. В последно време се наблюдава абсолютно малумие при търсената цена. Това важи и за други неща, например кемпери и каравани. Има страшно много необосновано високи цени на изгнили железа, достойни само за претопяване. Все още има разумни хора, които търсят по-нормални пари, но има и доста обяви, които са по-скоро като виц. Аз лично ще се съобразя с пазара и в никакъв случай не търся евтиното - най-изгодната оферта според мен е когато покупката в крайна сметка ти върши работа, дори и с цената на някои компромиси.
Предпочитам къса база и поради ред причини съм се спрял на:
1. Teranno II - 2.7td
2. Frontera B
И двата са достатъчно високи, като ще се търси възможност за вкарване на максимално големи гуми без окачване и преправяне.
Допълнително изискване е да може да се кара сигурно до 120км/ч и да има климатик/климатроник. Автоматик - защо не!?
Боята няма да се пази, но няма да взема нещо гнило или раждиво до степен, когато нещата не са обратими без пълна реставрация. Съответно отпадат Pajero 2; Sport и още куп други машни, тъй като вероятността да се намерят за подобен бюджет неизгнили клони към нула.
Като по-евтини варианти има голямо опредлагане на Sorento и Rexton - като височна ме устройват, но пък не са къси - има ли причина да са толкова евтини спрямо другите марки?
Пикап съм отписал поради две причини - първо чисто ценово отиваме в пъти по-нагоре, второ прекалено са дълги за маневриране в тесни места.
Като обслужване съм предвидил:
- подмяна на всички възможни масла и течности;
- нови подгревни свещи, ако е дизел;
- подмяна на ангренажен ремък/верига, пистов ремък и всичко необходимо;
- закупуване на нови AT гуми.
Чакам коментари! Отворен съм и за други предложения!
Машината ще се ползва в гористи местности, като ще се избягва екстремен offroad до колкото е възможно.
Предивд високите цени и в последната 1-2 години и това, че подходящи за тази цел джипове в Европа или не се внасят и предлагат, или не се произвеждат, то избора е силно ограничен.
Джип с два цели моста, които са за предпочитане в случая ще излезнат много прари. От гледан точак на надеждност избягвам Land Rover и Jeep за момента.
Ще направя и един коментар относно цените на джиповете и автомобилите като цяло. До средата на 2020г. цените бяха отоносително нормални. Имаше си предпочитани марки и модели, които и преди и сега си държат цени. В последно време се наблюдава абсолютно малумие при търсената цена. Това важи и за други неща, например кемпери и каравани. Има страшно много необосновано високи цени на изгнили железа, достойни само за претопяване. Все още има разумни хора, които търсят по-нормални пари, но има и доста обяви, които са по-скоро като виц. Аз лично ще се съобразя с пазара и в никакъв случай не търся евтиното - най-изгодната оферта според мен е когато покупката в крайна сметка ти върши работа, дори и с цената на някои компромиси.
Предпочитам къса база и поради ред причини съм се спрял на:
1. Teranno II - 2.7td
2. Frontera B
И двата са достатъчно високи, като ще се търси възможност за вкарване на максимално големи гуми без окачване и преправяне.
Допълнително изискване е да може да се кара сигурно до 120км/ч и да има климатик/климатроник. Автоматик - защо не!?
Боята няма да се пази, но няма да взема нещо гнило или раждиво до степен, когато нещата не са обратими без пълна реставрация. Съответно отпадат Pajero 2; Sport и още куп други машни, тъй като вероятността да се намерят за подобен бюджет неизгнили клони към нула.
Като по-евтини варианти има голямо опредлагане на Sorento и Rexton - като височна ме устройват, но пък не са къси - има ли причина да са толкова евтини спрямо другите марки?
Пикап съм отписал поради две причини - първо чисто ценово отиваме в пъти по-нагоре, второ прекалено са дълги за маневриране в тесни места.
Като обслужване съм предвидил:
- подмяна на всички възможни масла и течности;
- нови подгревни свещи, ако е дизел;
- подмяна на ангренажен ремък/верига, пистов ремък и всичко необходимо;
- закупуване на нови AT гуми.
Чакам коментари! Отворен съм и за други предложения!
Коментар