Здравейте.
Дайте съвет за джип с който да ходя в гората всеки ден.
Търся нещо максимално надеждно и проходимо за бюджет от 10000 лв, ако въобще има много варианти.
Джипа ще ходи до сечището, така че освен по гората ще се движи и по асфалт.
Вариант ми е Land Rover Discovery 2 2.5 TD5, понаучих доста за джипа, ходих и на огледи вчера, продължавам да търся, но понеже няма голямо предлагане мисля да се ориентирам и към други марки, пък което излезне най-читаво.
Имам набюдения над Jeep Grand Cherokee WJ, много ми харесват бензиновите им модели, но там с ръчна скоростна кутия няма.
Как се представят автоматиците на 4.0 и 4.7 моторите ?
Здрави ли са ?
Трябва ли да се преправят самите автоматици, за да се карат в гората ?
Каква е цената за пълен ребилд на тези кутии ?
Мисля си, че ако цената за ребилд на кутията е подобна като на съединител и махових на TD5, тогава е едно и също.
Discovery 2 TD5 с демпферен маховик ли е ?
Има ли други джипове на тази цена с два цели моста ?
Благодаря!
Дайте съвет за джип с който да ходя в гората всеки ден.
Търся нещо максимално надеждно и проходимо за бюджет от 10000 лв, ако въобще има много варианти.
Джипа ще ходи до сечището, така че освен по гората ще се движи и по асфалт.
Вариант ми е Land Rover Discovery 2 2.5 TD5, понаучих доста за джипа, ходих и на огледи вчера, продължавам да търся, но понеже няма голямо предлагане мисля да се ориентирам и към други марки, пък което излезне най-читаво.
Имам набюдения над Jeep Grand Cherokee WJ, много ми харесват бензиновите им модели, но там с ръчна скоростна кутия няма.
Как се представят автоматиците на 4.0 и 4.7 моторите ?
Здрави ли са ?
Трябва ли да се преправят самите автоматици, за да се карат в гората ?
Каква е цената за пълен ребилд на тези кутии ?
Мисля си, че ако цената за ребилд на кутията е подобна като на съединител и махових на TD5, тогава е едно и също.
Discovery 2 TD5 с демпферен маховик ли е ?
Има ли други джипове на тази цена с два цели моста ?
Благодаря!
Коментар