Моля за съвет за компактен джип тип Тойота Рав4, като ми се иска да не е по-стар от 2015. Ориентирал съм се към бензинов мотор. Бюджет 30000лв.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Съвет за СУВ около 30000лв
Свий
X
-
Нещо май 2015 година и 30000 лева не се събират в едно изречение Ще ти се наложи или да свалиш годините, или да добавиш още 20-тина килолева
П.П. Както се очертава, за 30к лева можеш да вземеш само нещо полукитайска изработка от рода на SsangYong
Последно редактирано от коко келеша; 27-01-23, 18:40.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнениеНещо май 2015 година и 30000 лева не се събират в едно изречение Ще ти се наложи или да свалиш годините, или да добавиш още 20-тина килолеваТойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
- 1 like
Коментар
-
Рав 4 с 2,5 бензин е с класически шестстепенен автомат, мотора е един от най-здравите, а може да се сложи и газ. Но от тия години 2,5 е Евро 5, ако е от значение. Като гледам има по някоя бройка малко над бюджета. Вариант е и да се внесе, те с тоя мотор и без друго са от САЩ и Канада(и евентуално от Русия, ама едва ли).Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Според моя опит. Субару Форестър е доста добър варант, иначе аз имам Куга 2017 и съм доволен, но трябва да преживееш, че е форд Макар, че те нямат нищо общо със старите фордове, по мое наблюдение марката оправи качеството след 2005-та. Иначе ако се спреш на Субару, гледай хубаво от долу да няма ръжди, дори и да е след 2015-та може да е тръгнала. Аз бях гледал една внесена от щатите 2017-та и беше тръгнала отдолу. Ако Субаруто е 2.0 бензин и му слагаш газ да знаеш, че иска реглаж на клапани на всеки 50к км. и гори катализатора.Последно редактирано от Oleg_81; 28-01-23, 16:17.
Коментар
-
Тествах я преди 10-тина дни, като бях леко предубеден. Позитивно ме изненада за парите си. За разлика от тенденциитв е намаляла на размер (вече няма Гранд, само Витара е). Грубо мисля беше около 4.17 m като дължина.
Карах мотора, който е 140к.с. с 4х4, вървеше прилично, поради факта, че е много лека. Чувам, че са здрави, возеше повече към стегнатата страна, от колкото към комфортната.
Има едно голямо, НО… интериора е по-обикновен, тоест липсва “уааал” фактора, който е налице при по-луксозните марки. Ако това не е проблем и размера ти е ок, препоръчвам да я пробваш. Като усещане за обем отвътре бих я сравнил с Голф - и багажник и място за пасажери.
- 1 like
Коментар
-
Много сериозно се замислям за Дъстър до 50 000км. и до 3 години 1,3 турбо бензин 150к.с. 4х4 с по-високо ниво на оборудване. Като размер ми пасва точно, като екстри също в по-горните версии. Най-горните нива на оборудване които включват Keyless, 4 камери, асистенти за спускане и подобни са ми излишни. Като цена нов идва на около 45 000лв., все си мисля, че с малко чакане ще намеря на около 35 000лв. малко употребяван.
Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Х3 е съвсем различна кола с коренно различна поддръжка, като цяло относително здрава, проблема се появява, когато нещо се повреди и започват въпроси защо това или онова е толкова скъпо. За сметка на това, като радост от шофиране по пътя е по-добре от изброените.
Естествено е редно да се спази и един основен принцип, по мое мнение, седни, покарай моделите и избери това, което те грабне. В крайна сметка ти ще се качваш почти всяка сутрин в нея. Колкото и да те съветват, че едно е хубаво друго лошо, избора е твой и трябва да ти харесва.
- 1 like
Коментар
-
Пак ще повторя една мъдрост:
Ако искаш да стигнеш до края на света, тръгни с Роувър,
но ако искаш да се върнеш, тръгни с Тойота.
За предпочитане с Рав 4.
- 4 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар