Привет на всички, да питам и аз за малко акъл.
Време е да сменяме евридейката - Форестърът от 1998-ма върви и не се предава, ама все пак ще чукне 25 лазарника скоро. 100-цата в гаража си е супер, но не е баш за ежедневна употреба, кара се главно по предназначение - дълъг път, горски задачи и теглене на 2-3 тона, когато се наложи.
Замислих се за 10-ина години по-млада Рав4-ка - същите габарити като Форестъра, само че Тойота.
Насочил съм се към поколението след 2006 г., дизел 177 коня, ръчка. Някой има ли наблюдения по този двигател? Не мога да схвана и каква е разликата между варианта с резервна гума на вратата и в багажника (освен свободното място в багажника, де).
Ако знаете някъде смислен екземпляр за продажба - свиркайте. Бюджет - докъм 10К български.
Благодаря!
Време е да сменяме евридейката - Форестърът от 1998-ма върви и не се предава, ама все пак ще чукне 25 лазарника скоро. 100-цата в гаража си е супер, но не е баш за ежедневна употреба, кара се главно по предназначение - дълъг път, горски задачи и теглене на 2-3 тона, когато се наложи.
Замислих се за 10-ина години по-млада Рав4-ка - същите габарити като Форестъра, само че Тойота.
Насочил съм се към поколението след 2006 г., дизел 177 коня, ръчка. Някой има ли наблюдения по този двигател? Не мога да схвана и каква е разликата между варианта с резервна гума на вратата и в багажника (освен свободното място в багажника, де).
Ако знаете някъде смислен екземпляр за продажба - свиркайте. Бюджет - докъм 10К български.
Благодаря!
Коментар