Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чуденка за семейно 4х4 комби

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    В крайна сметка съм се загледал в няколко екземпляра :
    1. Корандо 2.9 д
    2. Рекстън 2.9 д
    3. Киа Спортидж бензин
    4. Дайхатсу Фероза 16/90к.с.
    Има и някоя друга Нива в този диапазон, но тя ще бие на очи в Гърция. Също и Терано, но те изглеждат умрели още на снимките.
    Ще намеря малко време и да започна с огледите, пък ще пиша

    Коментар


    • #17
      Кия Спортидж 1 2.0 16 клапана 128 к.с. Ферозата е сериозна джипка, но двигателят и малко малее за твойте нужди. Не че няма да се справи. 2.9 Д (ТД) на мен лично ми идват лакоми на нафта. Ферозата е доста спартанска и малка за семейна кола. Корандото също не е особено голямо като вътрешен обем. Ректума не го знам как е, но Кия имах и си е комфортна, като лека кола.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        В крайна сметка пак взех едно Гранд Чероки, но WJ този път. Изборът беше между КИА и Корандо, но изпадна Черока и аз скочих. Дано да е на късмет. Толкова стара кола до сега не съм купувал, но каквото е, аз такава си и търсих.

        Коментар


        • noname12
          noname12 коментира
          Редактиране на коментар
          С какъв мотор?

        • v_0
          v_0 коментира
          Редактиране на коментар
          3.1 дизел

      • #19
        За съжаление новото старо WJ не изкара и година и отиде за донор. Сега пак съм в дилемата какво - CRV от 2000 г., ако изпадне нещо читаво или пак се запалих да взема едно WK. Сега ме е яд, че продадох моето. Вече съм и ловец, така че лятото ще е на море, есен-зима на лов. Лошото е, че не ми се дават толкова пари, но май нямам друг избор, защото ще върти и повече километри.
        Някакви идеи за нещо здраво, проходимо, в същото време що годе удобно за път? Гледах и пикапи, но ми се реве какви цени искат на всичко вече.

        Коментар


        • noname12
          noname12 коментира
          Редактиране на коментар
          Ако не държиш да ги сменяш много често, може да погледнеш някоя Тойота!

      • #20
        Пак Черок
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #21
          Да, сигурно ще е пак Черок. Сега ровя и се чудя какъв мотор да бъде. Много ми се иска 5.7 , но намирам и добре изглеждащи 4.7. Имах 4.7 - ръмжи, гори и що годе върви. Абе, върши работа. Със сигурност 5.7 ще е по-добре, стига да намеря читав екземпляр. Другото е, че са станали по една торба пари - някак си 20к за 20 годишна кола ми се струва много. За това заглеждам и дизелите. МБ мотор е, толкова ли да е зле? Е такива мисли сега ме тормозят.

          Коментар


          • #22
            Е колко да е зле,ще си остарявате заедно,няма да бучи и върви ма и няма да е 20 годишно за 20 бона,разхода ще ти хареса
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #23
              Първоначално публикуван от v_0 Преглед на мнение
              Да, сигурно ще е пак Черок. Сега ровя и се чудя какъв мотор да бъде. Много ми се иска 5.7 , но намирам и добре изглеждащи 4.7. Имах 4.7 - ръмжи, гори и що годе върви. Абе, върши работа. Със сигурност 5.7 ще е по-добре, стига да намеря читав екземпляр. Другото е, че са станали по една торба пари - някак си 20к за 20 годишна кола ми се струва много. За това заглеждам и дизелите. МБ мотор е, толкова ли да е зле? Е такива мисли сега ме тормозят.
              Приятел преди 5 години даде 20 000 лв за 20 годишна ТЛК.... колко да е скъпо

              Коментар


              • #24
                Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение

                Приятел преди 5 години даде 20 000 лв за 20 годишна ТЛК.... колко да е скъпо
                Пак е нищо, сега е по-скъпа...Търсенето определя, и на запад, откъдето идват, положението е доста нагоре ценово. Масово за НЕтотално изгнили Витари се искат 12, читав ZJ 5.2 е ок.10-12, 5.9- 15-тина. WK 5.7 са над 20 , нароиха се десетки фирми, които мъкнат от Щатите, то реклами, вчера билбордове гледам по улиците...Верно, на кадрите в "сурово състояние" са кочини и вън и вътре особено, от плаца на застрахователя. На всеки му харесва различно, гледа , избира и така. Аз лично имам абсолютна непоносимост към сравнително по-новите произведения на автомобилната индустрия, с микромоторчета 1.0 и 0.9, дето са " модерни, еко, зелени, съвременни ", и т.н , пластмасата и "вид на изглед" не коментирам изобщо...Та това е..
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #25
                  Да, ясно е, че цените са такива. Дори си мисля, че не останаха нормални коли и ще има още аномалии. Да не говорим, че вече орязаха много мотори и модификации и все по-зле става. Аз моето WK 4.7, преди 5 години го бях взел за 11к, продадох го за 13к. Нямаше печалба, бях набил 7к в него. Просто не мога да търпя нещо да не е ок. Сега пак ми се иска бензиново, защо не и 5.7, но трябва да свикна с мисълта за цената. Бензиновите са по-рядки и си мисля, че ще държи някаква стойност, защото няма толкова предлагане. Дизели има много, но и при тях се задържат цените. Ще си спестя едни 8-10к, но каква кола ще излезе, после ще има ли изобщо търсене, ако реша да я махам? Взех едно дизелово WJ, ок там е италиански мотор, но не издържа и една година. Първо заминаха скоростите, после аха да стигне до София и на Перник извря. Докарах го и директно на моргата. Повече такива курници никога. Ровя сега и в Германия и Швейцария, има по-прилични цени. Може пък нещо да ме огрее. Имам време - лятото е далече, свинския лов свърши, мога да си ровя на спокойствие. Може и нещо различно да измисля

                  Коментар


                  • noname12
                    noname12 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Нъкъде около 2013г. купих WJ 4.7 2002г за 7к лева. Още имам списък с вложените пари в него. От сегашна гледна точка не са толковоа много.
                    След две години го продадох за 10к лева, като основното подобрение беше газовата уредба.
                    Писъл съм и тук, че с мотор, скорости, раздатки не съм имал проблем. Маслото не го бараше. Всичко беше обслужено поетапно, но общо взето малко след покупката докато се ориентирам.

                    Изненадата беше тракбара и климатика. Докато първото го оправих относително бързо, то второто ми скъса нервите, докато разбера какво е. За съжаление не успяха да го хванат в нито един сервиз и накрая с много четене намерих пакостника.
                    Освен това разхода беше безобразен и варираше от 18-30/100 газ, като съм се наслушал на приказки от 1001 Нощ, че харчи 15/100. От към мотор беше напълно изрядна, както и газовата уредба. От към вървене бих казал, че не можеше да усети разлика между бензин и газ, като вероятно е имало, но не усезаема. Зимата докато превключи от газ на бензин беше същинска ламя и за ежедневна употреба беше изключително нерентабилна.

                    Като цяло впечатленията ми не са добри - вложени бяха много нискокачествени компоненти, отделно имаше много груба изработка на определени елементи сравнявайки тази кола с други мои които съм поразглабял - без да иама някакви особени познания и опит, но все пак ми се е налагало. Мотор, скорости, купе - общо взето всички основни компоненти бяха ок, но всичко останоло беше направено да минимализира разходите и увеличи печалбата.

                    В по-новите модели, дори и да са подобрили това-онова, то със сигурност не са преосмислили цялата си философия за направа на тези коли, която е да лапат все повече и повече от всичко което могат. Затова се отказах и от европейските кочини, които смея да твърдя са си още здрави, но много надценени и като стойност (това се преглъща до някаква степен) и като обслужване. На ВАГ-групата всичко живо сменя масло на 30к км, което не е проблем докато имаш гаранция, но реално скъсяваш живота на мотора драстично и...всичко е точно!

                    Дано ремотите да са ти страст и хоби!
                    Последно редактирано от noname12; 27-01-25, 10:59.

                • #26
                  По-читаво от 5.7 от Тексас с проверен карфакс няма да намериш. Лично мнение. За 20к лв. няма да е, за това лято също няма да стане, но поне ще е кола.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • noname12
                    noname12 коментира
                    Редактиране на коментар
                    По случайност се оказа, че познат е закупил автомобил от USA , чрез търг, като е внесена, чрез една от доста рекламираните фирми у нас. Като кола може би е доволен от избора си, макар за мен да е просто една черна дупка за пари, но що се каса за срок и цена, то в живия живот нещата е седят като на рекламата.
                    С няколко думи: нищо не е спестил, но за сметка на това е почакал! Коментара е, че ако колата е била по-скъпа, то може би би си заслужавало!

                  • sonda
                    sonda коментира
                    Редактиране на коментар
                    Незнам...Некой може и да е слуЧил, ама да вземеш кола по снимка и обещания от нашите "дилъри", не ми е...Оня ден се псуваше яко в една рекламна тема баш на един от вносителите. Псуваше човека , ма кел файда, ония си правят оглушки...Натовари ли му колата с мотокар, и ела да видиш- аспуси, резервоар, кори, все що е отдолу помляно, отделно вътре кочина.

                  • noname12
                    noname12 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Нямам толкова инфо, просто констатацията е, че не е смислено от финансова гледна точка.

                • #27
                  WJ за моите нужди не бих взел повече никога. Много некомфортен беше на дълъг път. А и вече е много старо. Ако ти трябва за гората само или някакъв проект е ОК, но да се помъкна към Гърция пак няма как да стане. Другото, което описвате е идентичноно с WK - разход на гориво, постоянно някакви неща за правене, абе късмет. Но се пътуваше що годе добре, макар и да изглежда по-дървено. До Гърция с лодка, без лодка, Пампорово, навсякъде без особени грижи, дори си вървеше 140-150 без да се чувстваш камикадзе.
                  Мислехбза Щатите, но като четох на Спарки темата и от това се отказах. Някой ден, когато трябва да си взема нещо по-ново, струва ми се опция. Сега имам нова кола и ми трябва стар, но сигурен джип. Гледам в Германия, Швейцария, все ще изкочи нещо.

                  Коментар


                  • #28
                    Гледам, мисля и се хващам за главата. Че пак ще е WK съм го решил, но въпросът е какво. Бензиновите са много надценени и май се самоубеждавам за дизел. Ще си внеса след няколко години от Щатите един бензинов пикап, но нещо ново. За 19 годишна кола 15-18-20 к няма как да стане.
                    Загледал съм някои дизелови в мобиле бг, но са далеч от София. Въпросът ми е, има ли някой препоръчан сервиз във Варна, примерно. Също за София ме интересува. Разбрах, че Еди се е махнал от сервиза, в който работеше - на друго место ли е? Някой друг сервиз да препоръчате по принцип за поддръжка на такъв автомобил ( конкретно 3.0 дизел).
                    Загледал съм, също така, едни в Германия, както и един в Швейцария и сигурно от там ще си внеса. Тези в бг изглеждат мъртви повечето.
                    По принцип какво е необходимо да се обслужи на този мотор? Вериги, обтегачи, клапите на ЕГР-а помня също ? Кои са му слабите места ?
                    WJ го взех на емоция, не ме интересуваше какъв е, защото беше евтин. После прочетох, че греят, проблем с главите и моя умря след 6 месеца😭.
                    Едвам ме прибра от Гърция.

                    Коментар


                    • #29
                      Първоначално публикуван от v_0 Преглед на мнение
                      ...
                      Сега имам нова кола и ми трябва стар, но сигурен джип. ...
                      Огледай и ЛР Диско-2, заслужава си, но след обстоен преглед от специалист, преди парите!
                      Не е случайно, че запазените коли вече са по-скъпи от следващата генерация.
                      Последно редактирано от trapper; 04-02-25, 18:24.
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • v_0
                        v_0 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Има в Мобиле едно английско, а е с ляв волан ??? Бензин 4.0 - читав ли е? Има и 2.5 дизел, но там нямаше ли някаква драма с този мотор? Помня, че на един му правиха навремето нещо - бутала, ризи, а беше уж читав от Германия. Малко ме е страх от ЛР, защото нямам идея как е от към поддръжка. Не знам и кой прави такива джипове. Имаше един сервиз в Горубляне преди време, като тръгнеш към Булстрад.
                        Иначе парадокс - преди 20 години докарах на един човек такова от Германия, но е беше нещо 1997-8ма година и синспомням, че струваше 9000 марки. Сега пак толкова вървят 😆😆😆

                      • v_0
                        v_0 коментира
                        Редактиране на коментар
                        https://mobile.bg/21733563529092027
                        Този мотор как е като здравина, поддръжка, динамика ? Динамиката ще е мъртви души сигурно, но аз да питам

                      • rosen_lazarof
                        rosen_lazarof коментира
                        Редактиране на коментар
                        Разход 10-20 газ било - хехехехе
                        Имах такова 5-6 години, разход под 18 газ със щатните гуми даваше само ако го караш със 60-70 км/час
                        Било 2003 година ама нанайци, 2003 е фейслифта с новите фарове. Този е по скоро около 2000 година.
                        Иначе километрите няма да са реални ако е с газ.
                        Мотора не върви особено но за сметка на това тече като кофа
                        Опа то Дискавърито не тече а си маркира територия......
                        има драми с гарнитурата на главата и цялата изпускателна система включая ламбда сондите.
                        Ако ще вземаш е добре да му измериш компресията да няма изненади.
                        Принципно поне аз не можах да му намеря добър майстор във Варна.
                        най скъпия ми ремонт дето му правих беше скоростната кутия 4 скоростен ЗФ излезе ми 2018 година 3к
                        Най най най най важното е да няма ръжди ама никакви.
                        и кутията да превключва мазно мазно и да прочетеш да няма грешки

                    • #30
                      Първоначално публикуван от v_0 Преглед на мнение
                      ... Разбрах, че Еди се е махнал от сервиза, в който работеше - на друго место ли е?...
                      ТУК е Еди. И телефонът му е същия - 0885088444
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • v_0
                        v_0 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Благодаря! Знам го местото. Ауди сервиз има там и го познавам.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X