Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Виладжийски джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Благодаря за мненията!
    При мен избора се свежда до Фронтера А, Корандо/Мусо/ Рекстън 2.9Д/ТД.
    Като съществена роля при избора ми ще играе състоянието му.
    Возилото ще го използвам 2-3 пъти в годината, тъй като работя е чужбина.
    За Фронтерата разбрах, че лесно се лифтва. А при корейките как е? Примерно едни +5 см лифт лесно ли се постига и води ли до негативни последици?

    Коментар


    • #32
      5 см лифт струва повече от обсъжданите возила ))))
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Ми а дай разбивка части и труд като си много отворен?

      • venciru
        venciru коментира
        Редактиране на коментар
        А може ли някой, който не е "отворен", пък камо ли много отворен, да се опита да даде финансов отчет?

        "В понеделник "лифтнахме" моя Рекстън. Разстоянието от центъра на джантите до арките се получи съответно 53 см. отзад и 50 см. отпред. Преди лифта бяха 48 с. и 45 см . Сменихме предни и задни пружини и задни амортисьори. Естествено не с оригинални. За да се избегнат евентуални вибрации в кардана подложихме под раздатката планка с дебелина 10 мм."

        "Капиталовложения до тук - 400 лв. части за една седмица от Германия ( но 100% ги има и тук, само че аз предпочетох от там) ; 20 лв. части от тук и 120 лв. труд. Подложките засега мисля, че ще са подарък, а за поставянето ще видим другата седмица. На този етап съм много доволен от резултата.
        Сега най- важното - необходимите части. Предни пружини KYB за Соренто, задни KILLEN за Шевролет Нива, задни амортисьори двойно действащи TRW за Волга. Това от Германия - пружините са Шведски, амовете не знам - марка TRW. От тук подложки за задни пружини 2 бр. и металните втулки за амортисьори задни за УАЗ Патриот. Само по частите може да се досетите откъде съм взел инфото."

        "Основната и очевидна полза засега е, че возията и управлението на машината е неузнаваемо. Много по- добро в смисъл, че го няма това заклащане особено отзад при преминаване през неравности."

        Ето моята "разбивка" публикувана в подходящата тема. Вярно е , че е от преди три и половина години, ама сега не вярвам да скочила толкова много......

      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Е са Търтея ще излезе с лафовете на другия суперразбирач от Вромос, че с пръдня боя не се прави ))))))))))))))))

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X