Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дуракоустойчиво добиче за хора и багажи по селски пътища?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Абе има едни Фиат Добло макси(е, може и без макси) . Имат си бензин, газ, метанец, квото сакаш. Да земеш да им фърлиш по едно очо 😄
    "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
    Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение

      Кой бензин?
      То има само един бензин.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        То има само един бензин.
        Така де, ка24.

        Имхо пълна скръб.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнение
          Абе има едни Фиат Добло макси(е, може и без макси) . Имат си бензин, газ, метанец, квото сакаш. Да земеш да им фърлиш по едно очо 😄
          Гледах ги и тях, благодаря, в момента по разбираеми причини предлагането е основно на метановите варианти, явно всеки гледа да се отърве , а те - наред с другото - на практика нямат багажник ...
          Иначе принципно, както и Scudo, са идеални за трошене и за нуждите ми, ако не слагам в сметката сравнително малкия просвет.

          Апропо, именно по тази причина гледах и старите Kangoo 4x4 (не заради веселяшкото 4х4, а заради просвета), но при тях за съжаление предлаганите екземпляри са основно за скрап.

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Нисана го гледаш за ръжда, и ако няма, няма какво да му се счупи.
            Аз по описания начин си карам Мусото(2,9 дизел без турбо, 95к.с.). Почти нищо не иска тая кола, след месеци престой, просто паля и твъгвам... Багажника е много по-голям от на стар Пасат, последно просто хвърлих два комплекта гуми(8бр) 195/65 R15, и дори не съм ги редил. А с паднали седалки, обема е около двоен.

          • Dilyan Zagorchev
            Dilyan Zagorchev коментира
            Редактиране на коментар
            Тук вече си напълно прав. Затова мисля Рекстъна ще му залепне.

          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            Подкрепям казаното от колегите. И двата сандъка стават за черна работа. А колегата (cecoa1) с този "тракторен двигател" е направо вечен и само пневматиките по включването на предния мост правят малко врътки.

        • #20
          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение

          Така де, ка24.

          Имхо пълна скръб.
          За посочената експлоатация абсолютно нищо му няма. Има му ако искаш да го караш със 140 по магистралата - вдига ги само по нанадолнище.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • nissan_gr
            nissan_gr коментира
            Редактиране на коментар
            Имам собственик на такъв в близкото си обкръжение - ребрандиран - Маверик дълга база, 2.4. Кара го със 145 км/ч по GPS, което е сигурно около 160 по километраж. С багажа към морето. Не казвам, че препоръявам така да се кара

        • #21
          В предвид описаната експлоатация - някоя баничарка дали не може да се повдигне малко и да върши работа?

          Щом се е справял с Ескорт и Пасат, а и няма нужда от 4х4 ...
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #22
            Фиат Скудо,Ситроен Джимпи,и Пежо Експерт за до около 6000 лв би могло да се намерят сравнително читави.Обезателно дизел,те са по-добрите мотори.Бензиновите са редки,харчат много,слабички.Ако няма ръжди,частите са евтини,клиренс няма като джип,ама става за черен път.При кола на незнайни километри,и за 6,и за 20 бона може да е боклук

            Коментар


            • Dilyan Zagorchev
              Dilyan Zagorchev коментира
              Редактиране на коментар
              Колегата е писал, че са му нисички откъм просвет. Джъмпи ХДИ карах за кратко, много умряло беше или му е имало нещо, ако и да беше собственост на сервиз.

          • #23
            Ей, излагаме се вече. Още никой не е предложил Киа Спортидж от последните дни на първа серия. Пък Вагона си е... вагон и освен всичко е почти пълноценен джип (доколкото е пълноценен джип всичко с независимо окачване отпред)

            П.П. Явно понятията ми за геоложки експедиции са пообъркани
            Последно редактирано от коко келеша; 30-05-22, 16:49.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #24
              Аз имам Санта Фе, бензин 2,4, 1-ва генерация. Става, вчера минах с него по подобен път...но реално не е 4х4. При превъртане на предният мост се включва задният. Да се е случвало за 3г..има няма 4-5пъти

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                В грешка си, реално си е постоянно 4х4 с несиметричен диф 60/40 преден/заден мост, с вискомуфа в паралел, която го самоблокира. Само последните бройки от края на 2005г са с електромагнитна муфа, но тогава има и копчета за принудителното и включване при нужда.

              • artefekt
                artefekt коментира
                Редактиране на коментар
                Възможно е, колата всекидневно я кара жена ми, тя си избра модела, но и аз съм я карал доста и поведението и за мен е като на нормална кола с предно. Моята евридейка е със задно.
                За 4х4 на Санта Фе-то така ми каза човека, който я беше внесъл от Холандия. Беше му 4-тата, две от тях 2х4. Каза че ги търсели даже повече.

              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Да, то и повече момент е към предния мост, но 40% са си постоянно назад. Щом нямаш копчета, значи е така. То затова и сравнително рядко успяваш да буксуваш осезаемо с предните колела. Иначе ако задните са във въздуха, или на достатъчно хлъзгаво, в сравнение с предните, ще почнат първо те да буксуват, и тогава виското ще блокира пак дифа, и ще прехвърли повече момент напред.

            • #25
              Виж Ситроен Евазион . Има го също и като Пежо 807, Фиат и Ланчиа .

              Коментар


              • Dilyan Zagorchev
                Dilyan Zagorchev коментира
                Редактиране на коментар
                Бензините са много лакоми, без значение дали имат газ
                Абе някой газиран Дъстър първо поколение не върши ли работа?

              • Asen Kushlev
                Asen Kushlev коментира
                Редактиране на коментар
                Дъстъра ще свърши работа, ама първо май е тесничък, и второ за близки до тия пари има 2-3 по обявите. Още държат цена, новички са.

            • #26
              Ситроен Евазион има един познат,взе го за 2500 лв,олюпена боя,изгнил,обаче страшен катър-не се поврежда,много надежден.Търкаля го вече 4-5 години.Аз карам вече 14 години Пежо Експерт,това е най-здравото нещо,няма чупене.Като знам какво висене по сервизите беше с немските бангии,страх ме е да купя по-нов.За такъв бюджет не може да купи вран ат,а само малко магаренце.Всички знаем,че Тойотите са най-добри,ама струват едни пари

              Коментар


              • #27
                Благодаря,
                това ме подсеща да питам дали между отделните еврованове има някакви разлики по отношение на окачването? Ситроени и Пежа от ония години почти няма на пазара в момента, по-голям е изборът на Fiat Ulysse. Виждам, че във всички се слагат едни и същи двигатели, дребните различия в интериора и екстериора са видими с просто око, но дали окачването им е еднакво (като сглобка и качество на материалите)?

                Коментар


                • krassitch
                  krassitch коментира
                  Редактиране на коментар
                  Фиат имат и ванове с 2000 кубика бензин-136 коня,а другите еврованове,само 75 к.с..Бензиновите харчат много гориво.Просветът е малко по-голям от на лека кола

                • Dilyan Zagorchev
                  Dilyan Zagorchev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Имат и 2.0 Турбо 147кс,гори почти колкото V8

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Има го и като Ланчия Зета, правят се всички в един завод. Ама като ще е такова, поне си вземи истински бус. Там освен повече пространство, може да намериш и много читави прости дизели, което според мен е по-добре.
                  ПП: УАЗ фургон според мен е идеален за целите, не знам защо го спомена с ирония само.
                  Последно редактирано от cecoa1; 01-06-22, 18:25.

              • #28
                Колега, що не си вземеш един Туран, 5 човека се возят спокойно и място за багаж колкото щеш.За 4-5к има чудесни. Моя го карам 5г и след първоначалното обслужване за тия години съм сменил две биелетки и двата задни амортисьора, че единия беше изпуснал.

                Коментар


                • #29
                  Много благодаря на всички отзовали се, бяхте ми много полезни, определено кръгът на възможните решения се поразшири, сега остава и да намеря някоя що-годе запазена колица.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X