Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК120

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Cecoa1 много хубаво си го обяснил, благодаря ти, както и на вас колеги, които отделяте време да помагате.
    От снимката, макар и замерен на топло, следва ли, че този двигател работи в норми?

    Относно бензиновите мотори, смятам че са икономически неизгодни

    Коментар


    • I.Stoyanov
      I.Stoyanov коментира
      Редактиране на коментар
      Ако намериш читав бензинов, което статистически е по-малко вероятно по нашите ширини, но не невъзможно. Вероятността да имаш проблеми с него на 300К е много по-малка, отколкото с дизелова на 300К. Вероятните ремонти на дизеловата са много литри бензин/газ, обърнато в пари. Та сметката е малко и вако и тако. За сметка на това бензиновите са с повече от 4 цилиндъра. 120-ка, автомат с 3.0 d4d не е най-бързото мпс за което се сещам, даже не е и сред бързите. По-скоро е към адекватно придвижващите се и толкова. С 4 човека и багаж за седмица примерно, с климатик и пълен резервоар, по баирите направо ти се иска да слезнеш и да я побутваш...

  • #17
    Всеки гледа от неговата камбанария, колега I.Stoyanov
    А от моята се вижда това - разлика в цените - поне 5000 лв., разлика в разхода - 4-5 л./100 км., респективно за 100000 км.(на колкото се сменят дюзи и други чаркове на дизела) - около 4500 л. бензин в повече х 3 лв./л. към днешна дата = 13500 лв. и като прибавим минимум 5000 лв. от разликата в покупката - разликата става внушителна И тъй като не търся бегачка, а джип, с който да си ходя за риба, да си возя кучетата и т.н. не ми допада бензин варианта

    Коментар


    • I.Stoyanov
      I.Stoyanov коментира
      Редактиране на коментар
      Прав си, така е -всеки преценява сам за себе си. Аз също карам дизели, щото бензина ми иде понанагорно, не че не искам. Успех с намирането на читава жИбка!

    • didooo
      didooo коментира
      Редактиране на коментар
      Пожелавам ти да чуеш разсърден 6так (или дай Боже всекиму , 8мак ) , някъде към 5-6000 оборота . И да , дизели в тва купе , с повече от 4цил , няма .
      п.п Бих прибавил ,към цената за придобиване 4бр оригинални ,нови дюзи . От първия момент , след 100к км :пак
      Последно редактирано от didooo; 05-04-22, 12:22. Причина: правопис

    • royce
      royce коментира
      Редактиране на коментар
      Е какъв ти е проблема на 4.0 да и сложиш една газова и да си караш?

  • #18
    Днес ми изпратиха данни от замерване на още 1 машина, изглеждат добре, но ме притеснява, че преди 2 месеца е правен ремонт за 5000 лв. на АСК, който е уж с гаранция 20000 км. или 1 година.
    Ако има проблем с АСК, дали в Тойота СФ ще го хванат?

    Коментар


    • Dilyan Zagorchev
      Dilyan Zagorchev коментира
      Редактиране на коментар
      Лошо ако само е "правен" ремонта, разбирай на хартия само, а иначе закрепена за продажба

  • #19
    Как може да се разбере на хартия ли е или реално е ремонтирана?
    Последно редактирано от caterpilar; 05-04-22, 22:31.

    Коментар


    • I.Stoyanov
      I.Stoyanov коментира
      Редактиране на коментар
      КАто цяло само и единствено с четене с читава диагностика и гледане на кутията в движение, като е загряла. Реално аз ако си ремонтирам кутията, ще го направя с ясната идея, че тая кола ще я карам поне още 5 години, а защо не и 10. Демек сигурен съм в състоянието й, поддържам си я добре и щом е дошло ред да почине кутията, значи просто е настъпил момента за ремонта й.
      Обикновено има хорски легенди, че правена кутия никога не е същата като оригинална и дрън дрън... Ако наистина е направен ремонта, факта че е оправена АСК, само и единствено би ме радвал.

    • caterpilar
      caterpilar коментира
      Редактиране на коментар
      Някой може ли да препоръча читав сервиз, който да извърши тази диагностика в СФ(в Тойота с часовете са кът)?

  • #20
    Съгласен съм с всичко написано за разхода, но след като имам правилната (според мен) 120-ка с V8 (макар да е с емблемата на Лексус), не знам как бих се качил на дизелова...
    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

    Коментар


    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Къде седи резервната гума?

    • edoors
      edoors коментира
      Редактиране на коментар
      В момента отдолу под багажника. При газифиция... нямам идея.

    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      Може да се газифицира , с бутилка на мястото на резервната отдолу, и да се сложи врата на багажник от преди фейслифта с място за резервна гума на нея. Така имаш и багажник, и газово и резервна фулсайз гума. Аз така бих постъпил.

  • #21
    Здравейте, колеги!
    В крайна сметка се сдобих с машината на снимката(3.0 D4D , 166 к.с. с 5 степенн АСК, бежов кожен салон) в момента е в бокса за смяна на консумативи и ми възникнаха някои въпроси
    1. Може ли към мултимедията да се закачат камера и блутуут за разговори?( мултимедията е оригиналната, с чейнджър и тъчскрийн)
    2. Скоростния лост се мандахерца между D и 4, как се лекува?
    3. Сенникът не се отваря докрай, продава ли се механизмът, който е вътре или цял трябва да търся?
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от caterpilar; 17-04-22, 11:42.

    Коментар


    • #22
      Моля, Админа да премести темата в раздела за Тойота, тъй като тук явно не е правилното място, или да я заключи.

      Предварително благодаря!

      Коментар


      • #23
        Честито за придобивката. Много безаварийни километри пожелавам.
        Тъй като имам проблеми с дюзите ще използвам темата за въпрос.
        Към колегата Ceco1 - по какъв начин смяташ, че компютъра разбира за влошената работа на някой от цилиндрите, че да започне да се опитва да корегира впръсканото гориво?
        И сигурен ли си, че компютъра може да променя, всъщност единствено времето на впръскване при комънрейл, на отделен цилиндър?
        До колкото аз знам разлика в количеството на горивото е възможно да се зададе единствено при обучение на дюзите чрез кодирането.
        Компютъра управлява всички дюзи по една и съща таблица.

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Отговорил ти е колегата по-долу.
          Най-общо казано, всеки цилиндър(т.е. бутало), завърта коляновия вал с определена сила, която предизвиква съответстващо ускорение. Между работните ходове ъгловата скорост на коляновия вал(скоростта на въртене) леко намалява, а при работните ходове се увеличава. Получава се известна неравномерност на въртенето на коляновия вал. Благодарение на електронните системи за управление на ДВГ, е възможно с доста голяма точност да се определи от кой цилиндър се получават по-съществени разлики в неравмерността и те да бъдат компенсирани с корекции в горивоподаването към съответния цилиннър. Т.е. цилиндърът с по-ниска компресия, завърта коляновия вал с по-малка сила при едно и също количество подадено гориво спрямо другите цилиндри. Това води до по-малко ускорение на коляновия вал при работния такт на съответния цилиндър, и това веднага се регистрира от компютъра, чрез датчика за положение на коляновия вал(който всъщност най-често е на маховика, и постоянно "чете" освен положение, така и скорост на въртене, чрез "броене" на "зъби"). За да се осигури равномерност в такива условия, компютъра прави съответните корекции в количеството впръсквано гориво на съответния цилиндър, което пък при диагностика се вижда като цифри в плюс и минус. Минусът също е част от стратегията за борба с неравномерността, макар че всъщност тези знаци са леко условни. Най-общо казано, това са отклонения от някаква еталонна стойност, която също се променя според условията.

      • #24
        Първоначално публикуван от Hilux PB Преглед на мнение
        Честито за придобивката. Много безаварийни километри пожелавам.
        Тъй като имам проблеми с дюзите ще използвам темата за въпрос.
        Към колегата Ceco1 - по какъв начин смяташ, че компютъра разбира за влошената работа на някой от цилиндрите, че да започне да се опитва да корегира впръсканото гориво?
        И сигурен ли си, че компютъра може да променя, всъщност единствено времето на впръскване при комънрейл, на отделен цилиндър?
        До колкото аз знам разлика в количеството на горивото е възможно да се зададе единствено при обучение на дюзите чрез кодирането.
        Компютъра управлява всички дюзи по една и съща таблица.
        Христос Воскресе!

        Много лесно компютъра разбира за намалена мощност от някой цилиндър. Следи се степента на неравномерност на честотата на въртене спрямо градуси по коляновия вал. Отдавна го има в товарните автомобили, като там на базата на тази информация се прави и т.нар. тест на компресия (относителен, не директен), като се върти на стартер.

        Основната горивна карта е обща, но корекционните коефициенти на циклова порция спрямо неравномерността на въртене са индивидуални за всяка дюза, както и кодовете за калибрация на дебит на всяка дюза.

        Коментар


        • Delyan.Dimitrov
          Delyan.Dimitrov коментира
          Редактиране на коментар
          Само да допълня, че коригирането на количеството приключва при определени обороти/ натоварване. При по-сериозна мощност всичко работи с нулева корекция.

      • #25
        Благодаря.
        Продължавам да търся проблема при мен.
        При 30 бара компресия на всички цилиндри за 2ри път сменям с чисто нови дюзите с оригинални дефтунги и болтове и чукането остава.
        Свалях помпата и изпращах за проверка на колегата от форума Кирил и каза, че е добре.
        Остава да търся начин за проверка на компютъра.
        Странното е че като е студена работи по-добре.

        Коментар


        • #26
          Първоначално публикуван от Hilux PB Преглед на мнение
          Благодаря.
          Продължавам да търся проблема при мен.
          При 30 бара компресия на всички цилиндри за 2ри път сменям с чисто нови дюзите с оригинални дефтунги и болтове и чукането остава.
          Свалях помпата и изпращах за проверка на колегата от форума Кирил и каза, че е добре.
          Остава да търся начин за проверка на компютъра.
          Странното е че като е студена работи по-добре.
          Чукането е на място, или при ускорение, като загрее спира ли?
          8)

          Коментар


          • #27
            На място не се усеща. И като загрее се увеличава и е по-усезаемо.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X