Аз също се интересувам от този X-trail и търся мнения. Колата е от Монреал. Бях на оглед, направи ми впечатление, че продавача дава пълна прозрачност - има пълен CarFax репорт, който ми беше показан, както и прегледа от сервиз на Нисан, където са описани нещата от поста на колегата. Удара до колкото си спомням беше описан като "Braking accident", при спиране е имало удар, тоест вероятно не е бил значителен - предна броня и калник например. Работи нормално мотора, от кутията нямам впечатления, защото само на паркинга на автокъщата я мръднах на късо разстояние, понеже няма номера, но нямаше странни шумове. При включване на D и потегляне има леко по-рязко придърпване в първия момент, но не съм карал CVT до момента, не зная как се държи. Има ръжда отдолу, но не е нещо фрапантно, не е на шупли..
Чета мненията, но не добивам представа защо е таралеж и хемороид. Смяна на стъкло, семеринг и обслужване (масло и филтри) би трябвало да влязат в 1000 лв., което е поносимо. Кутията дори да има проблем след известно време, имайки предвид пробега, ремонта би трябвало да е нещо нормално - около 2000 лв. или се лъжа? Един съединител с демпферен маховик за ръчна кутия на дизел пак идва на тия пари. Моля за по-конкретни насоки, кое я прави проблемна.
Има ли го реално тоя проблем с частите, за който се говори, може би е като цяло отнасящ се за марката?
Чета мненията, но не добивам представа защо е таралеж и хемороид. Смяна на стъкло, семеринг и обслужване (масло и филтри) би трябвало да влязат в 1000 лв., което е поносимо. Кутията дори да има проблем след известно време, имайки предвид пробега, ремонта би трябвало да е нещо нормално - около 2000 лв. или се лъжа? Един съединител с демпферен маховик за ръчна кутия на дизел пак идва на тия пари. Моля за по-конкретни насоки, кое я прави проблемна.
Има ли го реално тоя проблем с частите, за който се говори, може би е като цяло отнасящ се за марката?
Коментар