Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой дизел след 2010 бихте препоръчали?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Тигуан, Шкода Йети с 2,0TDI.
    Има и един интересен по-обемен модел на VAG с този мотор - Сеат Алтеа XL 4x4. Както и още по-обемни като Шаран/Алхамбра с 4х4.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
      То всичко е въпрос на "вкус , мирис" и финикийци........ В двигателите на Ауди с 3.0 V6 е са отстранени някой детски болести и е доволно надежден мотор (въпреки двете вериги от "Симсон") .
      Ако е качен на Audi A6 Allroad (след 11г, версията 580 н.м.) ще имате просвет,динамика,устойчивост , комфорт, вътрешно пространство и приличен разход 6,5-8л. (а сина с неговия от 2005г. с последната модернизация на 2.5 мотора и 180кс. е над 8л.)
      Разбира се стила на шофиране може да обърка всички сметки.
      Дано ГНП-то е от новия тип със засечката, дето "уж" не може да превърти и да задере и да ти доведе до необходимост от смяна на цялата гоивна система.
      Нищо лошо няма в Allroad-а, но експлоатационните му разходи са малко по-големи от на нормално А6 ... по-точно от А6, което не е на въздух.
      За разлика от на сина ти Allroad-а тук не става да смениш отелно преден амортисьор и възглавница - скопчаването им е по-различно. То още от 4F е "коригирана тая грешка де".

      Коментар


      • #18
        Да,
        Говорим за цена качество и въпроса е дали може да си позволи човека. А моторите при грамотна експлоатация стигат милион км. . Старият "душегуб" без проблеми прехвърляше 500 000км. (и ремъка се къса след 300 000 км пробег).
        Пс. Сина се заглеждаше и в модели 2010-2011г. с бюджет до 15хл. ,но тези с коригираните "болести" са от следващата година и с друг бюджет. По тази причина "слезе" на 2.5 от последната година.

        Коментар


        • royce
          royce коментира
          Редактиране на коментар
          Той значи и 4F е гледал, а не само 4G.
          При 4G е 245-коньовия мотор с двете дълги вериги. 3.0 ТДИ при 4F е с 4 вериги, но по-къси. И да, пак са като на колело.

        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Винаги има компромиси и предложих да слезе при старите ,(щом икономически не се вписват нещата за 3.0- 245 кс,/580нм.) . Смених ангренажният и пистовия комплект , 4 всесезонни мишелина, масла ,филтри ,накладки , а като перспектива остана- съединител. В рамките на 4000 лв .ще влезе в "норма". Труда е "бонус" .

      • #19
        Първоначално публикуван от ti4am Преглед на мнение
        Кой дизел след 2010 бихте препоръчали?
        Бюджет до 20,000лв, като не държа да е висока, но да не е и "калинка".
        Почти купих един Форестър, но ме наплашиха ужасно и избягах...
        Моля, дайте съвет!
        VAG 2.0 tdi EURO 6 е ОК

        Принципно винаги бих избрал дизеловия автомобил пред бензиновия, поради икономичността, но днешно време бих казал, че бензиновите са потенциално по малко-проблемни от всякакво естество, ама пак зависи, а и избора е един!

        Коментар


        • #20
          Имаме Тигуан 2.0 дизел 140кс.
          На реални 190хил км копуван от представителство БГ. По мотора кажи речи никакви проблеми, други дребни “болести”, които са в рамките на нормалното.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X