Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой дизел след 2010 бихте препоръчали?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кой дизел след 2010 бихте препоръчали?

    Кой дизел след 2010 бихте препоръчали?
    Бюджет до 20,000лв, като не държа да е висока, но да не е и "калинка".
    Почти купих един Форестър, но ме наплашиха ужасно и избягах...
    Моля, дайте съвет!
    Grand Vitara 2L 140hp. 2006
    LZ2BTK
    AB+

  • #2
    Honda CR-V,не е случайно,че държат такива цени...

    Коментар


    • #3
      Тоя дизел в какво трябва да е монтиран? Кола, СУВ....
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #4
        Бих ти препоръчал френския дизел и по точно на ПСА,но май последните години и те не са това което бяха.
        Сина кара една СКара на 430 000 км по километраж,а колко са реални само тя си знае и нито пуши,нито бута масло,а пали чакмак,мотора сух отвсякъде.Като за работна кола бива.
        Иначе от на пежо дизелите двулитровите са най корави,икономични са и имат хубав ВМ.
        Японския дизел също не лъже,но не мога да дам насоки за марка.Аз лично японец бих си взел на нисан нещо,че сега съм се влюбил в Мурано и съм малко пристрастен.
        Даунтсаизинга за мен е екопростотия,пълна шитня.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
          Тоя дизел в какво трябва да е монтиран? Кола, СУВ....
          4х4 кола с просвет над 160 или паркетник.
          Grand Vitara 2L 140hp. 2006
          LZ2BTK
          AB+

          Коментар


          • #6
            Виж нещо от сорта на Пежо 4007,Ситроен ЦКросър или Митсубиши Аутлендър с френския дизел.Аз карам Кросър с 2.2 мотора вече над 4 години и по сериозния ремонт ми е съединител.
            Добре дърпа,разход навън под 6.5,а в градско под 9.Имаш възможност за 4х2,4х4 и LOOK,зимата на сняг се държи мнооого добре.Просвета му мисля беше над 20 см.Превключването на режимите става и в движение до 100км/ч без LOOK,там е до 40км/ч.
            Последно редактирано от Даниел Цветков; 24-11-21, 15:08.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от ti4am Преглед на мнение

              4х4 кола с просвет над 160 или паркетник.
              Мога и аз да препоръчам двулитровия на Пежо, който всъщност е на Континентал. Имам го на Мондео, гори под 5 извънградско при културно каране, не се усеща никаква миризма отзад, не пуши. На 230 х.км., Евро 6. Освен на френските го има и на други марки коли. На Куга май също го има.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • #8
                На Куга е пежовския мотор,той се вгражда в доста марки.

                Коментар


                • Asen Kushlev
                  Asen Kushlev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не знам дали има двулитров, иначе всичките на Форд са такива.

              • #9
                Аз все пак да питам - защо дизел? Първа регистрация 2010 спокойно може да е на 300++ хил. км.

                Коментар


                • Asen Kushlev
                  Asen Kushlev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не може, а гаранция. Моя е 2015 и е на 230 х. Е, има и изключения, но цените им са други и не са по автокъщите.

                • nissan_1978
                  nissan_1978 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не винаги ,моята е bmw 320d e90 01.2007 внос от Италия, лятото я взех на 152 000 км по километраж ,мислейки си че е на 600 000км реални ,а тя се оказа ,че е на 230 000км реални даже намерих в багажника фактури от смяна на накрайници на който пише дата 02.08.2018 и пробег 199 000 км ,което потвърждава реалните към днешна дата 230к км

              • #10
                Двулитров е,136-140 коня.Той всъщност е съвместна разработка на пежо и форд.

                Коментар


                • #11
                  Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                  Аз все пак да питам - защо дизел? Първа регистрация 2010 спокойно може да е на 300++ хил. км.
                  Писна ми от газ, шлайфане, клапани и т.н, а бензина не ми е по джоба... Мисля да купя от Европа, от първи собственик със сервизна книжка. Намират се доста коли на 100-150,000км.
                  Grand Vitara 2L 140hp. 2006
                  LZ2BTK
                  AB+

                  Коментар


                  • Двигателист
                    Двигателист коментира
                    Редактиране на коментар
                    С какъв автомобил си брал ядове с пропан-бутан и клапани?

                  • ti4am
                    ti4am коментира
                    Редактиране на коментар
                    Витара 2.0л 2006г. Не е драма, а и сметките излизат, но остарява и искам да я сменям. Иначе е уникално здрава кола!

                • #12
                  А за боксерите на Субару нещо от първа ръка да споделите? Твърдят, че след 2010 били ОК...
                  Grand Vitara 2L 140hp. 2006
                  LZ2BTK
                  AB+

                  Коментар


                  • noname12
                    noname12 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ако говориш за дизел сам можеш да си отговориш колко са ОК, като им видиш цените спрямо бензина или други марки със сходни параметри!

                • #13
                  Боксера за най малкия ремонт мАтора долу.
                  Относно газтЪ напълно те подкрепям.

                  Коментар


                  • #14
                    То всичко е въпрос на "вкус , мирис" и финикийци........ В двигателите на Ауди с 3.0 V6 е са отстранени някой детски болести и е доволно надежден мотор (въпреки двете вериги от "Симсон") .
                    Ако е качен на Audi A6 Allroad (след 11г, версията 580 н.м.) ще имате просвет,динамика,устойчивост , комфорт, вътрешно пространство и приличен разход 6,5-8л. (а сина с неговия от 2005г. с последната модернизация на 2.5 мотора и 180кс. е над 8л.)
                    Разбира се стила на шофиране може да обърка всички сметки.
                    Последно редактирано от petkov_bb; 24-11-21, 16:31.

                    Коментар


                    • #15
                      Волво ХС70

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X