Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инфинити FX35

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Нормално я да я изключиш от варианта, като гледам и Vq35de скоро ще я изключиш нищо че е печели двигател на годината и то 2 пъти... Колегата със сервиза е прав но никъде не пише че тези проблеми се срещат главно при първото Мурано а не второто поколение което ти гледаш в което е доста неща са подобрени.

    Ето я моята на 400000км от които към 250000 на газ https://youtube.com/shorts/RgWtieMWrvI?feature=share

    В крайна сметка отиваш и пробваш и ако ти хареса взимаш без значение модела, всичко е до бройка как е поддържана и най вече до късмет.


    Коментар


    • #17
      Да,наистина гледам Мурано,но Z51 фейса,точно второто.Там ме интересува само дизела.
      Относно Инфинити,то там гледам ФХ35 което е с автомат,вариатор не искам.При Инфинити обаче малко ме притесняват цените на евентуални ремонти,че е в луксозния сегмент.А при Инфинити от 2006г примерно,не е ли със стария мотор като на първото Мурано?И има ли го проблема с катализаторите на газ,щото на бензин е леко притеснително.
      ML W 164cdi

      Коментар


      • #18
        Чак сега обърнах внимание,че при Инфинити ФХ35 шест цилиндровия мотор е надлъжно,а при Мурано е напречно!Това не променя ли нещата относно попадането на частици от катализаторите в цилиндрите при ФХ35,дали този проблем не е само при напречния мотор де.
        ML W 164cdi

        Коментар


        • royce
          royce коментира
          Редактиране на коментар
          Не се занимавай с тоя Нисанов грозил, вземи си ... по-луксозния и по-малко грозен Нисанов грозил с правилната ориентировка на мотора.

      • #19
        Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
        Чак сега обърнах внимание,че при Инфинити ФХ35 шест цилиндровия мотор е надлъжно,а при Мурано е напречно!Това не променя ли нещата относно попадането на частици от катализаторите в цилиндрите при ФХ35,дали този проблем не е само при напречния мотор де.
        Как си го представяш това попадане на частици от катализаторите в цилиндрите ?
        Аз като гледам къде са катализаторите (примерно: https://www.youtube.com/watch?v=oU49iVqnIFg ) не мога да си го представя.
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • Даниел Цветков
          Даниел Цветков коментира
          Редактиране на коментар
          Ами за първото Мурано това го дават като проблем при газифицирани екземпляри.
          И на мен ми е малко непонятно,как ще вървят срещу посоката на движение на газовете тия частици-ама е на,така казват.

        • royce
          royce коментира
          Редактиране на коментар
          Доколкото знам като се разруши катализатора се препречва свободния изход на газовете. Това води един вид до обратно налягане и засмукване на фини парчета от катализатора. Влезли вече в цилиндрите частиците на свой ред си свършват работата по "отъркването" на цилиндровите стени. Дали е на 100% така - нямам идея, но факт е че това е проблем.
          Момчетата, които ми поддържат моите бангии в началото на лятото правиха основен ремонт на едно такова Мурано точно поради надрани цилиндри и доколкото имам спомени хич не бяха очаровани - нито конструктивно, нито от каквото и да било по въпросния мотор.

      • #20
        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

        Как си го представяш това попадане на частици от катализаторите в цилиндрите ?
        Аз като гледам къде са катализаторите (примерно: https://www.youtube.com/watch?v=oU49iVqnIFg ) не мога да си го представя.
        ....Сложно е за обяснение ,но все пак го има този проблем.....

        Коментар


        • #21
          Да де,но и при Инфинити с надлъжния мотор пак ли го има тоя проблем?И след какви км долу горе се проявява?
          ML W 164cdi

          Коментар


          • #22
            Tова Инфинити е единственият автомобил, с който можех да мина 2 поредни дни по 1200 км, без да натрупва умора. Докато беше при мен се появи проблем с радиатора и го смених с нов. Приятен автомобил като цяло, но си има и своите минуси. За мене не може да се говори за сравнение с Мурано...
            Когато го продавах беше обявен тук. Дори не си спомням дали не се продаде тук.
            Последно редактирано от edoors; 08-11-21, 17:17.
            edoors.bg- Джаджи за врати и врати

            Коментар


            • Даниел Цветков
              Даниел Цветков коментира
              Редактиране на коментар
              Напиши плюсовете и минусите,ако може.

            • edoors
              edoors коментира
              Редактиране на коментар
              Основния плюс съм написал. Те, разбира се, са силно субективни, но:
              1. Лоша видимост от мястото на водача поради малките прозорци, издутите предни калници и скосените форми. За паркиране в София не е най-удобният автомобил.
              2. Малък по обем багажник, отнесено към ширината на автомобила.
              3. Сравнително твърдата возия, основната причина за която според мен, са гумите 50/20.

              Иначе доставя удоволствие, върви прилично и има нервно поведение.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X