Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема BMW x5 E70, Nissan Pathfinder, Volvo xc90 или друг?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Подкрепям горното мнение,като бих добавил към списъка и ФОРД Експлоер. Нещо неми харесват ламаринените кутийки на Жълтите.
    FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

    Коментар


    • #17
      От трите изброени от автора BMW-то ще е малко по-друсащо от сегашната му кола,и много по-скъпо за возене.
      NISSAN-а е много по-друсащ с цените незнам как е, но аз бих ги предпочел.
      С описаното VOLVO нямам допир.
      И смяната има смисъл ако иска да освободи пари или има проблем с килограмите за дърпане на ремъркето и държи да се прибере с него. В Германия от скоро често има контрол на тежеста, и всичко над 2.8тона минава през кантар. Ако влекача може да тегли 1800 кг. ,а ремъркето е повече глобата е неприятна. Може и в други държави да е на дневен ред.
      ​​​​​​​Това е според моите виждания.

      Коментар


      • #18
        Пропуснал съм, а немога да редактирам.
        За Х-са и друсането е ако не е на въздух. Въпреки че F15 с въздух отзад пак друса.

        Коментар


        • royce
          royce коментира
          Редактиране на коментар
          Ако вземе F15-ка за тия пари ще да е бая изтормозена ...

        • Pavkata_svt
          Pavkata_svt коментира
          Редактиране на коментар
          За F15 имах изея че е по-ново и въпреки това подрусва.

      • #19
        Де го чукаш...де се пука. Ти питаш едно, а вкупом ти отговарят друго. Яко е в БГ форумите, нали колега? Бях пред такава дилема преди година. Заради операция трябваше да се откажа от джиповете с цели мостове. И си търсих СУВ. Бая търсене беше, колко огледи и какви таралясници видях... не ми се говори. Гледах повечето ХС 90 на пазара, но поддръжкате ме спря.И съвети на майстори.
        За Волвото няма части по моргите, а новите ще ти се сторят соленички.
        За БМВто ..- само за него има части у нашенско. И много разбирачи и сервизи. Ако намериш добър екземпляр ти предстоят хубави емоции.За мен това е според условието. И 3.0 дизел и 3.0 бензин си държат добра цена. Лично аз не съм виждал БМВ с ремарке, но сигурно съм изключение. Знам ли?
        За Нисан...не знам имат ли бензинки, но ремонта на дизеловия мотор е скъп колкото и на Волвото. На съседа до нас за ремонт на ГНП му взеха 5 хил. лв. за труд и части. Отделно репатрак от Гърция и ...го продаде на мига. Само споделям това, което съм видял. Не съм карал . Извинения!
        Та - от така поставеното условие според мен БМВ Х5.
        В духа на форума - аз се колебаех между/същия избор, но попаднах на много запазен Мерц МЛ и скочих на такъв. Вече година, 42 хил. км...само карам и обслужвам. Но ...това е може би късмет.
        Успех!
        .

        Коментар


        • #20
          Subaru?
          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

          Коментар


          • #21
            LandCruiser - 95; 120; 150?

            Коментар


            • large
              large коментира
              Редактиране на коментар
              И на мен ми се струва адекватно предложение, ако иска и "селско" каране, а и да държи 140 на магистрала.
              90ката ще отпадне, защото човека май иска съвременен автомобил, който да ползва почти всекидневно.
              За посочения в началото бюджет, може да отнесе 120ка, дизел, даже в немско имат и една за 10к Ойро - бензин.
              С гума на вратата на багажника - кеф ти 70-80л бутилка за газ, която си стои извън колата.
              С работещо въздушно и по-цивилизовани гуми, даже комфорт ще получи.

            • nissan_gr
              nissan_gr коментира
              Редактиране на коментар
              Ако човекът иска да се движи предимно по шосе и само на село пътят му е лош, аз също бих избрал Х5 вместо която и да е от изброените Тойоти. Че са по-джипове е ясно, но е и ясно, че на шосейно каране са осезаемо по-зле. Дори 150-ката в дизелова версия няма 200 конски сили, а не е лека кола. Другите съвсем. 90-ката сигурно вдига 140 по магистралата, но на човек, който е карал Х5 със сигурност няма да му се занимава да пробва

            • noname12
              noname12 коментира
              Редактиране на коментар
              Едиснственото общо между LC и Х5 е това, че им викат джип.
              Ако ще се кара предимно магистрала дори бих му препоръчал VW Passat или нещо подобно.
              Ако иска по-мощна и по-луксозна кола, която да е надеждна като пътно поведение през зимата и от време на време да се разходи на някоя полянка или да качи някой друг бордюр, тогава Х5.
              Ако иска проста, дървена, мудна, идеотоустойчива машина, здрава като чук, тогава LC.

              И още нещо - не бих сменил нов Тусон за старо Х5, освен ако не искам да бягам от лизинг или нещо подобно - мое мнение!

          • #22
            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            За тия пари (за много по-малко от тях, де) - Това. Или вариациите "семейно комби" - SUBURBAN TAHOE, YUKON изобщо всякакъв американски 4х4 full-size, преди да са им забранили вноса.

            Може и ТОВА, ся тука ще наскачат разни киЯджиЙ и прочие тойотаджиЙ да пЦуят Е, можеш да разгледаш и Секвоя и Титан по този повод (но ще сбъркаш)
            ...абе Кията е по добра от Дурангото..... Направо един чисто нов Дъстер да си взима и да не го мисли.....
            Тази тема май е майтап....

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X