Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор между Rx,ML,SantaFe

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от bisnaga Преглед на мнение
    Колега твоя Hyundai TUCSON 2.0 не е ли със същия автомат като на санта фе 2, да кажеш как се държи и усеща..
    не знам, предполагам че е същата 4-скоростна кутия.
    Моят е 4Х2 и затова мисля е по-пъргав, което за града е много удобно, но пък му е много чувствителен педала на газта и твърде лесно /според мен/ сваля до 2-ра предавка. Това от своя страна е малко дразнещо на дълъг път, защото всеки път когато дам газ на баир, минава на 2-ра и доближава 6 хил.оборота. Не че нещо, но е доста по-шумен от Субаруто и жената се напряга, а аз реално съм с 115км./ч.
    Въпрос на свикване е, аз си карам основно Субито, Тусона е на щерката и аз го карам инцидентно.
    Типтроника не го ползвам, освен при спускане, но не задържа кой знае колко.
    Имап предвид, че Санта Фе -то има 5 ст. автоматик във втората си генерация и там сигурно нещата са различни.


    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #17
      Ако ще се взима Лексуса, желателно е да се провери въздушното окачване. Наред ли е, кое как се предлага, има ли алтернативни части, рециклира ли се, цени...? В смисъл да не стане измъкване от стария чуплив автомат и да се наденеш на въздушно окачване за ремонт за четирицифрени суми. Демек, от трън , та на глог.

      Коментар


      • Иван Жоров
        Иван Жоров коментира
        Редактиране на коментар
        Рециклира се и не чак толкова скъпо, но не е и евтино.

    • #18
      Подържането в добро, до отлично състояние на Хюндай-а и другите два е различно в парични средства. Като може да е в пъти. Това също е важно, при покупката не, но по-късно.
      ​​​​​​

      Коментар


      • royce
        royce коментира
        Редактиране на коментар
        От друга страна пък и класата на Санта Фе-то е различна. Пак в пъти, но надолу.

      • Pavkata_svt
        Pavkata_svt коментира
        Редактиране на коментар
        Факт е, но понеже в началото пише и за "по-евтино" обслужване за това споделих.

    • #19
      Сантафе 2 да е по зле от МЛ 163, това е несериозно, а и цената на Хюндая е колко на МЛ164

      8)

      Коментар


      • #20
        В крайна сметка си взех нисан мурано 2010 година 3.5, най много ми допадна като визия, екстри и двигател, донякъде и бащата ми повлия понеже има същата. Малко е на повече километри но поне знам че са реални и вече е сменена веригата, при мурано може да се провери по навигацията реалните километри, ако ви казват че не работи значи са връщали километрите. Частите са на цени като на лека кола или поне тези по окачването, сравнявам ги със старото ми пежо.

        Маслото като се сменя е хубаво да стои на ниво близо до макса или направо на макса според мен понеже и дават само 4.5, аз съм сипал 4.6 дори.
        Като това (малкото количество което събира) има минус само ако карате дълго на 6000 оборота, имаше една жена с прецакан мотор в един сервиз понеже е карала към 1 час на магистралата колкото можела колата, по нейни думи но според мен и доста други коли биха издъхнали при такова натоварване.
        Колата е на 397 000 и върви и гори по същия начин като тази на баща ми която е на 180 000 реални.
        Последно редактирано от bisnaga; 21-09-21, 14:44.

        Коментар


        • #21
          Ех това Мурано,как съм му хвърлил око и аз,ама дизелак най вероятно ще да е.
          Честито и много безавариини!

          Коментар


          • #22
            Първоначално публикуван от bisnaga Преглед на мнение
            В крайна сметка си взех нисан мурано 2010 година 3.5, най много ми допадна като визия, екстри и двигател, донякъде и бащата ми повлия понеже има същата. Малко е на повече километри но поне знам че са реални и вече е сменена веригата, при мурано може да се провери по навигацията реалните километри, ако ви казват че не работи значи са връщали километрите. Частите са на цени като на лека кола или поне тези по окачването, сравнявам ги със старото ми пежо.

            Маслото като се сменя е хубаво да стои на ниво близо до макса или направо на макса според мен понеже и дават само 4.5, аз съм сипал 4.6 дори.
            Като това (малкото количество което събира) има минус само ако карате дълго на 6000 оборота, имаше една жена с прецакан мотор в един сервиз понеже е карала към 1 час на магистралата колкото можела колата, по нейни думи но според мен и доста други коли биха издъхнали при такова натоварване.
            Колата е на 397 000 и върви и гори по същия начин като тази на баща ми която е на 180 000 реални.
            Как се проверяват километрите, с диагностика или през менюта? Че имам приятел с едно такова на под 100 х.км., дето знам че не са толкова, но да видим реалните.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #23
              Ето тук е описано https://www.drive2.ru/l/10506681/

              Коментар


              • Asen Kushlev
                Asen Kushlev коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря, но на моя приятел е явно Z50.

            • #24
              Още бая хитринки има Мураното.

              Коментар


              • #25
                .....моите наблюдения са коренно различни и дано бъркам , но дали.........и 50 и 51 цата са трошливи коли, колкото и да не искам да го казвам.......с тези мотори VQ35 DE с никасиловото покритие в един момент пада и буталата задират........който иска ще му покажа снимки на не една или две......същото се отнася и за скоростите,с този вариатор на този мотор и това купе според мен не става......те и за това Инфинититата са само с чист автомат,при това разположен надлъжно ,а не както при Мураното ,напречно,не че има значение за собстеника, ама за сервиза който ще го прави е от голямо значение - който е правил такова, знае за какво говоря....

                Коментар


                • royce
                  royce коментира
                  Редактиране на коментар
                  Подкрепям. Особено последната част за кап-ремонта ...

              • #26
                На Инфинитито слагат нормален автомат защото е по спортно ориентиране най вече, докато вариатора е по за спокойно каране и не става да боксуваш и въртиш гуми. В Русия много ги тачат тези, говоря за Z51 .Тук незнам защо е такава славата явно идват насам по неподдържани коли, много е важно този мотор да се обслужва редовно.

                Коментар


                • коко келеша
                  коко келеша коментира
                  Редактиране на коментар
                  Най-спортно ориентираните не са с нормален автомат а с такива с два съединителя

              • #27
                Вярно е,че в Русия много ги тачат и карат бензиновите-там по принцип дизел трудно вирее поради ясни за всички климатични особености.
                Иначе за задирането на буталата при бензиновите казват,че се е случвало на първото Мурано и то заради попадане на парченца от катализатора в цилиндрите,уж при фейса вече бил отстранен този пролем.

                Коментар


                • #28
                  Задирането на буталата и двигателното масло , колкото у Голф , са свързани . Няма бензинов ДВГ , който да не барва маслото (моите , след като направят 7-8к км с едно масло го почват).
                  Със здраве да си го караш ! Милиони кални километри ! И честичко си проверявай маслото !
                  TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X