Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор между Rx,ML,SantaFe

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избор между Rx,ML,SantaFe

    Здравейте, много се колебая между 3 модела, първо да кажа че колата ще се кара 70% градско 20%извънградско и 10% в калта колкото да ида за риба или до лозето.
    Още не съм се возил(карал) нито в един от изброените и може би затова толкова се чудя, но скоро мисля да си набележа няколко обяви и да видя на живо.
    Задължително автомат и газова, колите са Ml 320 W163 фейса , Санта Фе 2 генерация 2,7 и Лексус Рх 300 също втора генерация. Важно ми е да е комфортна предполагам в тази категория Лексуса и Мл ще са доста добри но все пак Санта фето много ли по зле спрямо тях или също вози добре?
    Автоматите до колкото четох и 3-те са надеждни но Санта фето е само с 4 предавки не знам до колко ще е проблем това.
    За двигателите мисля че и 3те се водят здрави, до колкото разбрах само мл е с верига което ще е + за първото обслужване, би трябвало да излезе по евтино
    Друго което не можах да разбера или трите модела с тези двигатели ли са Евро 3.
    Всякаква информация ще ми е от ползва особено за лексуса че за него почти нищо не намерих.

  • #2
    Първоначално публикуван от bisnaga Преглед на мнение
    Здравейте, много се колебая между 3 модела, първо да кажа че колата ще се кара 70% градско 20%извънградско и 10% в калта колкото да ида за риба или до лозето.
    Още не съм се возил(карал) нито в един от изброените и може би затова толкова се чудя, но скоро мисля да си набележа няколко обяви и да видя на живо.
    Задължително автомат и газова, колите са Ml 320 W163 фейса , Санта Фе 2 генерация 2,7 и Лексус Рх 300 също втора генерация. Важно ми е да е комфортна предполагам в тази категория Лексуса и Мл ще са доста добри но все пак Санта фето много ли по зле спрямо тях или също вози добре?
    Автоматите до колкото четох и 3-те са надеждни но Санта фето е само с 4 предавки не знам до колко ще е проблем това.
    За двигателите мисля че и 3те се водят здрави, до колкото разбрах само мл е с верига което ще е + за първото обслужване, би трябвало да излезе по евтино
    Друго което не можах да разбера или трите модела с тези двигатели ли са Евро 3.
    Всякаква информация ще ми е от ползва особено за лексуса че за него почти нищо не намерих.
    Не си писал колко пари си готов да жертваш за първоначална инвестиция, че да караш една и съща кола 70% градско и 10% селско(в леко кален път с малки коловози).
    С хибрида, теоретично се понавръзват нещата за града, ама на практика... батериите им са, леле мале.

    До сега с какво ходиш на риба и до лозето и какво "яздят" другите наоколо?
    Мислил ли си за варианта да жертваш старото возило, за ходене само там, а паркетника да ползваш само на пътя?
    Идеята ми е че можеш да останеш изненадан, как уж "джип", уж 4Х4, а не може да излезе от един коловоз. Това, особено ако гумите не са подходящи за ситуацията.

    И все пак, голямата кола ти дава повече пасивна безопасност, стига да не си насилваш зорлем късмета.

    За газова, трябва да жертваш някой от обемите в товарния отсек - или резервната гума, а това малко противоречи на концепцията за лозето
    Теглича е хубааво нещо, ама ремаркетата и те са бирник

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от large Преглед на мнение

      Не си писал колко пари си готов да жертваш за първоначална инвестиция, че да караш една и съща кола 70% градско и 10% селско(в леко кален път с малки коловози).
      С хибрида, теоретично се понавръзват нещата за града, ама на практика... батериите им са, леле мале.

      До сега с какво ходиш на риба и до лозето и какво "яздят" другите наоколо?
      Мислил ли си за варианта да жертваш старото возило, за ходене само там, а паркетника да ползваш само на пътя?
      Идеята ми е че можеш да останеш изненадан, как уж "джип", уж 4Х4, а не може да излезе от един коловоз. Това, особено ако гумите не са подходящи за ситуацията.

      И все пак, голямата кола ти дава повече пасивна безопасност, стига да не си насилваш зорлем късмета.

      За газова, трябва да жертваш някой от обемите в товарния отсек - или резервната гума, а това малко противоречи на концепцията за лозето
      Теглича е хубааво нещо, ама ремаркетата и те са бирник
      Бюджета е около 11000лв, в момента карам пежо 307, което мисля да продам че не ми се поддържат 2 коли. Рх 300 до колкото знам не е хибрид за разлика от 400H, иначе за лозето с моята кола не ходя а с колата на роднини, за риба също взимам кола от роднини като ходя, но не е удачно всеки път да взимам от тях и затова сега ми се иска да взема по висока кола и да не ги занимавам.

      Коментар


      • #4
        Хюндая е най широк и с най много място.
        8)

        Коментар


        • #5
          Лексуса
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            Моите бегли наблюдения върху Лексуса.
            Имам познат с такъв купен нов от магазина и ползван крайно душмански. Ползва се за теглене на каравани с коне и какво ли още не. Двигателя му беше сменен на около 500 000 км., 400 000 от тях на газ. Не защото умря, а защото започна да върви по-зле и да губи мощност от самата амортизация. По негови думи до 300 000 е сменял само консумативи, след това някои неща по окачването. Среден разход 15-17/100 газ.
            Багажникът е доста малък.
            Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

            Коментар


            • #7
              Ами добре звучи явно са здрави машини, само ме притеснява автомата как да различа кой е читавия. Понеже единия бил доста проблемен но намирам само противоречиви мнения, едните викат че било само при първа генерация, други викат че до 2005г го слагали, пък 2те обяви дето си набелязах са 2004г.

              Коментар


              • #8
                И 3-те не са лоши, стига да намериш читав. При Лексуса задължително фейслифта с 5 степенния автомат. Хюндай ще намериш най-запазен, като съм забелязал, че има много обяви на корейки с 2,7 с проблем в двигателя, дали е проблемен не знам, но съм го забелязал. Карам 4 степенен автомат и не бих си го причинил повече, поне 5 трябва да са или ръчка.
                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                Телефон - в профила!

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                  ... Карам 4 степенен автомат и не бих си го причинил повече, поне 5 трябва да са или ръчка.
                  Или 4-степенният да е вързан за 5 литров американец

                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #10
                    Извинете ме, че малко отклонявам темата, ама ...

                    Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                    ... поне 5 трябва да са или ръчка.
                    Бих искал да разбера, защо е по-добре?
                    Динамика, разход на гориво, комфорт, или нещо друго му е по-добре?
                    За градско ли, за извън градско ли?

                    За колко степенна ръчка говорим? Бензин, или дизел?

                    Сравнявал ли си предавателните числа на 4-степенен автомат и на 5-степенна ръчка? Говорим за един и същ Лексус, с единствена разлика ск.кутия. Сравнявал ли си, какви са оборотите на двигателя при едни и същи условия - магистрала, равно, постоянна скорост 120км/ч? Предполага се, че автомата ще е на 4-та + лок-ъп, а ръчката на 5-а.
                    Сериозно питам, не се е&@вам. Аз съм сравнявал, ама на друга марка, бензин, и ми е интересно, дали всички марки са така, както е при мен.
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                      Извинете ме, че малко отклонявам темата, ама ...



                      Бих искал да разбера, защо е по-добре?
                      Динамика, разход на гориво, комфорт, или нещо друго му е по-добре?
                      За градско ли, за извън градско ли?

                      За колко степенна ръчка говорим? Бензин, или дизел?

                      Сравнявал ли си предавателните числа на 4-степенен автомат и на 5-степенна ръчка? Говорим за един и същ Лексус, с единствена разлика ск.кутия. Сравнявал ли си, какви са оборотите на двигателя при едни и същи условия - магистрала, равно, постоянна скорост 120км/ч? Предполага се, че автомата ще е на 4-та + лок-ъп, а ръчката на 5-а.
                      Сериозно питам, не се е&@вам. Аз съм сравнявал, ама на друга марка, бензин, и ми е интересно, дали всички марки са така, както е при мен.
                      Не съм ги сравнявал. Важи общо взето за всички масови коли. Разликата е голяма. Автоматиците(всички) са с много по-дълги скорости от ръчките. Предполагам, че при 4 и 5 скоростните автоматици последната скорост е еднаква. Проблема е, че липсата на една скорост се компенсира с удължаване на наличните. В резултат имаш голяма разлика в предавателните числа което води до по-късна смяна, при по-високи обороти, след като смени си на твърде ниски обороти при следващата предавка и от това пада динамиката, скача разхода и се отразява и на комфорта. При ръчката си имаш 5-те скорости и са ясни, при автомата с 4 скорости нещата са горе долу така:
                      1-ва е нещо средно между 1-ва и 2-ра на ръчка.
                      2-ра е малко по-къса от 3-та.
                      3-та е горе долу като 4-та.
                      4-та е супер дълга е се равнява на 6-та.
                      Не е чак като да караш ръчка само с 1-ва, 3-та и 5-та, но определено се усеща липсата на 1 скорост.
                      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                      Телефон - в профила!

                      Коментар


                      • krasi-mir
                        krasi-mir коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аха, значи е традиция, не съм изключение.
                        Иначе да, 6-степенната ръчка и аз я карам с прескачане на някоя и друга предавка.
                        Между другото, моето CR-V при 120км/ч е на 3000об/мин. Абсолютно същото беше и на Сивик 9 със 6-степенна ръчка, 120км/ч --> 3000об/мин.

                        п.п. Не съм сравнявал 4-та и 5-а при автоматите.

                      • Иван Жоров
                        Иван Жоров коментира
                        Редактиране на коментар
                        При много коли, основно по-малки и с по-малки двигатели 6-та се равнява на 5-та при 5 степенната, просто 1-4 са по-сбити и е добавена още една скорост. Идеята е с по-късите скорости да е по-пъргава. Не е 6-та в пълния смисъл на думата - последна много дълга предавка която да позволява висока скорост на ниски обороти, за това си трябва голям двигател.

                      • krasi-mir
                        krasi-mir коментира
                        Редактиране на коментар
                        Така е.
                        Сивика беше 1.8, 142 коня. Шеста можеше от 60 до 200. Повече не съм пробвал.
                        Предишния Сивик си беше мъртвак - 1.3, 100коня. На светофара тръгва, след четвърт миля умира.

                    • #12
                      в момента и 3-те от подписа ми са автоматици, 4-скоростни, държат се по коренно различен начин, така че не е само до брой предавки.
                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • #13
                        ML е по-комфортен от СФ2, за Лексус не знам.
                        Имах Хюндай около 5г, 2.2 CRDI, но признавам си не помня с колко скорости беше, сякаш с 5? Във всеки случай СФ2 вървеше подобаващо, с доста нисък разход на дълъг път, много широка и комфортна вътре, не мисля че в ценовия клас има конкурент цена-качество. Единствен недостатък е, че изглежда практически невъзможно да намериш кола под 400к км в този бюджет, което си е доста, дори за здрав автомобил.

                        Коментар


                        • #14
                          След 307та тия джипки ще ти издънят джоба за гориво.
                          Освен това подръжката на джип е леееко дебелашка,почти всеки ремонт е 4 цифрен,хеле пък ако вземеш МЛ.Аз лично съм разочарован от качеството на великия Мерцедес,отделно скъпотията.
                          Върви като бесен,но и също така си харчи като за последно-никакви еко чипове не помогнаха,е ако литър надолу е голямо постижение.
                          Вярно,че вървеше като бесен,ама с тия камери през два километра къде да караш бързо.

                          Коментар


                          • BENZBOSS
                            BENZBOSS коментира
                            Редактиране на коментар
                            Това едва се влачи,какъв бесен,той пита за малкото моторченце

                        • #15
                          Разхода не мисля че ще е проблем както казах ще се кара на газ, пък и съм имал преди 307-цата една 407 3.0 която си гореше 20/100 зимата и съм подготвен за по големия разход. Аз затова се допитвам до вас, коя е по малко трошлива и коя предлага повече за парите си.
                          Колега твоя Hyundai TUCSON 2.0 не е ли със същия автомат като на санта фе 2, да кажеш как се държи и усеща.
                          Някой тук подържал ли е лексус как са нещата с цените на части и сервизите.

                          Коментар


                          • BENZBOSS
                            BENZBOSS коментира
                            Редактиране на коментар
                            Тойота,повечето чарколяк става от обикновенно Тойота,не е евтино

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X