Колеги,
Много благодаря за съветите и наливането на акъл.
Отдавна прочетох тази тема и ясно, кола която отговаря на 80% от написаното, само нова или една на 10 000, въпреки, че автоджамбазите са станали доста добри в прикриването на дефекти. В нея обаче, видях едно мнение, че трябва да проверим колата за тежести и това ме наведе на мисълта, че продавача на Х5-ицата ми сподели, че колата е закупена през лизингова къща, аз да му платая колата а той да покрие останалите вноски и да си задържи остатъка от парите или той да се откаже от лизинга, да ми го прехвърли на мен и аз да го погася а те да му върнат остатъка от парите, което малко ме притеснява и не знам дали не е някаква схема и дали това не се води тежест на автомобила. Някой имал ли е подобен казус и колко рисково е това според вас?
Така като се замисля, остава МЛ-а, но след като опитен майстор в оторизиран сервиз ми потвърди, че си набивам филми за този странен звук, който мисля, че започна да се чува след като изфорсирах колата и не е нещо сериозно.
За Крузера, колегата rossen_offroad, сериозно ме разубеди, въпреки, че на външен вид и возия ми харесва, но ниога не съм карал такъв за по-дълго и вероятно за целите, за които ми трябва автомобила, ще си го бия в главата. Отделна тема е, че не е цветущ, но да не си кривя душата, цената отговаря на състоянието му и същото предразполага към допълнителен пазарлък, това важи, ако майсторите не кажат, че трябва да го платя втори път за да влезне в ред.
Благодаря за съветите и помощта, които са безценни.
Поздрави
Много благодаря за съветите и наливането на акъл.
Отдавна прочетох тази тема и ясно, кола която отговаря на 80% от написаното, само нова или една на 10 000, въпреки, че автоджамбазите са станали доста добри в прикриването на дефекти. В нея обаче, видях едно мнение, че трябва да проверим колата за тежести и това ме наведе на мисълта, че продавача на Х5-ицата ми сподели, че колата е закупена през лизингова къща, аз да му платая колата а той да покрие останалите вноски и да си задържи остатъка от парите или той да се откаже от лизинга, да ми го прехвърли на мен и аз да го погася а те да му върнат остатъка от парите, което малко ме притеснява и не знам дали не е някаква схема и дали това не се води тежест на автомобила. Някой имал ли е подобен казус и колко рисково е това според вас?
Така като се замисля, остава МЛ-а, но след като опитен майстор в оторизиран сервиз ми потвърди, че си набивам филми за този странен звук, който мисля, че започна да се чува след като изфорсирах колата и не е нещо сериозно.
За Крузера, колегата rossen_offroad, сериозно ме разубеди, въпреки, че на външен вид и возия ми харесва, но ниога не съм карал такъв за по-дълго и вероятно за целите, за които ми трябва автомобила, ще си го бия в главата. Отделна тема е, че не е цветущ, но да не си кривя душата, цената отговаря на състоянието му и същото предразполага към допълнителен пазарлък, това важи, ако майсторите не кажат, че трябва да го платя втори път за да влезне в ред.
Благодаря за съветите и помощта, които са безценни.
Поздрави
Коментар