Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Едно практично и реално мнение.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Иди на сервиз да прегаледат и двете коли. Така, по разкази, можем само да хвърляме боб. .Иначе - купи си колата, която по- ти харесва.
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • #17
      Харвсва ми волвото.Ама във форума на Волво за ХС преди 2006 само плачевни мнения.След 2006 та вече са на ниво.Ама и цифрите там са други.2004-2005 та то не било автомат,халдекс и т.н.и навигацията била паметник(то на дисплея само навигация ли е?Няма ли и друго инфо,радио борд комп и т.н.).Това с ръчните е уморено и не е ок.Мисля си в Пловдив има едно на доста добро ниво 2004-та.Пише даже преглед в сервиз по ваш избор.Да го видя.Или в крайна сметка ще взема има ги на вид супер за 7500 8000лв и ще скрия още 3000лв.Па ако е късмет ще карам.Ако не ще се сменя автомат и ще имам волвак с нов автомат седнало на 10к-11к и това е.

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Както сам си писал, не питай за Волво във форума на Волво и за Пежо във форума на Пежо, понеже отговорите в голямата си част са от типа нашето гардже най-хубаво.Във форума на ауди преобладават мнения, че легендарният 2.5tdi не бил толкова зле, като му се направят съответните ремонти и в това има някаква истина.Но за обикновения потребител това е бъдещ кошмар, понеже докато намери кой да му ги направи тези ремонти и подобрения ще е похарчил солидна сума и колата ще премине в графа вечно твоя.Ако се справяш с английския и руския погугли и за чужди отзиви, забелязал съм, че в чуждите форуми фенщината не е така силно застъпена.

    • #18
      Двата автомобила нямат нищо общо, ти прецени какво ти трябва. Не видях линковете, но XC90 за 7 500 лв си е потенциална кола, която да виси в сервизите и е скъпо. Един приятел имаше такова с D5 мотора, доволен беше, но се запали и изгоря. Застрахователите го платиха и пак си купи същото, но с няколко години по-младо.

      Коментар


      • #19
        Добре де,ясно е.Кара ни се джипка и Волво ще е.Ще гледсм межу 8000 и 11000 има добри на вид.Ще го проверя ако намеря читав сервиз и това е.Ще скрия еди 3000 евентуално заради автомата.Я да попитам ако за 9000 вместо волвото взема туарег 3.2 бензин с газ и на пружини?Коя джипка ще е по-голям бирник?Туареговия автомат и той ли е проблемен.Прави ми впечатление, че и 2006г има туареги за 8к-9к(за разлика от Волвата).

        Коментар


        • #20
          На Туарега кутията май е с два съединителя .
          ML W 164cdi

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Не е. Класически шестстепенен автомат на Айсин.

        • #21
          Може,мислех че е ДСГ .
          ML W 164cdi

          Коментар


          • #22
            В гугъл с критерий "tuareg 3.2 мнения" на първо място излиза тема от голф форума, доста информативна от гледна точка потенциални проблеми, останалото малко в стил "мойто гардже". Като гледам колко неща са правени по конкретното "голфче" от 2014 г. насам (вярно сумите не са чудовищни, ако се гледат поотделно), явно нещо куца в модела.
            Това, което мен ме отказа от каквито и да е опити за закупуване на такава кола преди доста време беше едни 17 човекочаса за сваляне и качване на двигател - не се наемам да твърдя, че беше за този конкретен модел двигател, но самата идея ме разколеба.
            Ако ще се насочваш към модела, чети преди да действаш и дано намериш твоята кола.

            Коментар


            • rosen_offroad
              rosen_offroad коментира
              Редактиране на коментар
              Е да де ама всите тези са дизели.
              За бензина какво викат?

            • DDt_85
              DDt_85 коментира
              Редактиране на коментар
              Уместна забележка!
              https://autobild.bg/vw-touareg-%d0%b...-%d0%b2%d0%b8/

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              3,2 е VR6. И 3,6, ама той е с директно впръскване, и не може лесно на газ. 4,2 има и с директно и без, ама там вече са над бюджета. Има и W12, въобще не го коментираме.
              Та, на 3,2 VR6 веригата е също откъм маховика, смяната си иска работа.

          • #23
            Абе,говорихме с един колега.Има Х5 2005г 3000 дизел.
            И той бил за газ/бензин ама 3000кубика горял 18 газ,а дизела горял наполовина иси взел дизелоа Х5-ца.Та кълне се в града 11 нафта извън града до 7.8 го сваля(по често 8.5).Не говоря за Х5,а за 3.0 дизела.Та намерих Туарег
            https://www.cars.bg/offer/60349b53dc1baa14c0185ca3
            и
            https://www.cars.bg/offer/602d373afce2d35259305693
            и ХС90
            https://www.cars.bg/offer/5fb504379d360d687f30f033
            и
            https://www.cars.bg/offer/5f854a86744c0f3afe042772
            Дали е такъв разхода на 3.0 дизел.Даже Волвото е 2.4.

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              За разхода на гориво, най-добре гледай тук - https://www.spritmonitor.de/
              Но като цяло, като следя темата, според мен не си за такива автомобили. В смисъл търсиш имидж от тях, но ще си надскочиш чергата. Без да се обиждаш, реално и практично мнение .

          • #24
            В един друг сайт пише едни други цифри, по специално за Туарег Иначе, колегата ти или ти цитира каталожни данни, или е голям късметлия, или е от категорията "тарикат мъж не писка"

            https://bg.autodata24.com/bmw/x5/x5-...218-hp/details

            https://bg.autodata24.com/volvo/xc90...-hp-at/details

            https://bg.autodata24.com/volkswagen...tronic/details
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #25
              Бивш колега си купи XC90. Няколко месеца по-късно се наложи да даде няколко хиляди (по спомени нещо от сорта на 2-3k) за ремонт на раздатката с части от Фото-Мое и негов си майстор. Та мисълта ми е, че Волво не са лоши коли, никак даже, но не са и за всеки, особено когато историята им не е съвсем известна, а е вероятно да са на по над 500k километра. Та по-добре не толкова представителен Жип и да си спестиш белите косми, отколкото да се чудиш как да го разкараш после с най-малко набутвация за теб.

              Коментар


              • #26
                Първоначално публикуван от nogopechen Преглед на мнение
                https://youtu.be/c566uINw0SE ПЕЖО-то не го може това. Един път се живее.
                Само на мен ли ми се привижда една 80-ка в края на колоната?

                ВСИЧКОТО показано на тоя клип е буквално майтап за даже крайно скромни по стандартите на форума оffroad возила, като например RAV4 или CRV. Хич да не говорим че не е като да не сме виждали и Golf Synchro да се справя при доволно по-тежки условия.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • large
                  large коментира
                  Редактиране на коментар
                  Половината закъсаха щото им е аза 1ви път на кал.
                  Ако не бяха с магистрални гуми, щеше да им е скучно и нямаше какво да снимат.

              • #27
                Волвото не е "истински" офроуд автомобил, а просто повдигнато комби. XC90 е на платформа P2 и в много отношения е еднакво с V/XC70, даже и с S60. Просто е по-голямо, по-тежко и с по-голям вътрешен обем. 2.5Т бензин според мен е слабичък за този модел, с ръчни скорости вероятно е мааалко по-добре, но такава кола е по-комфортна с автоматик. Трябва да се имз предвид и че е 153kW, което автоматично я слага в най-високата данъчна категория и данъкът е сериозен. Автоматиците обикновено са проблемни (AISIN 55/50), а ръчките са с демпферен маховик дори и при бензина. За по-старите модели има опция за подмяна с твърд маховик от Волво 850, но за 2.5 не знам дали е така. Раздатките също правят проблем - износва се муфата към скоростната кутия и ремонта обикновено е скъп, но вече има варианти с преправяне на струг/фреза (не знам точно) и излиза няколкостотин лева с частите. Двойното е Халдекс и също може да е проблемно, ако не е поддържано (гори му електрониката и трябва да му се сменя маслото и филтъра). Разходът не знам колко е, но моето XC70 с почти същия двигател харчи 10 извънградски и 18 градско (но е на газ), а това е към 500кг отгоре. Двигателите на волво се газифицират без проблеми. За съжаление XC90 нямат перфектен бензинов двигател, 2.5Т е слаб, 3.2 също не е нещо особено, а 4.4 е ламя и тегав за обслужване. По-късните модели (>2007) са с поизчистени проблеми, но там и цените са други. При дизелите също има някои драми, но те не ме интересуват (въпреки че реално са по-подходящи за такъв камион).

                Коментар


                • #28
                  Абе демпферен маховик,това онова ама до сега 10 коли все с ръчни ск.аъм имал и с демпферни маховици и си ги карам,поддържам и продавам без смяна или ремонт на съединител и скорости.Единайстата беше автомат и си беше ужасна драма.Еба си волвото,нали е за хора направено(акде Туарега добре) ама волвака.То на мойто каране само по асвалт и я има я не 10 до 15к км на година.Ако е здраво и го поддържам трябва да ме слуша.Изнамерих 2.4 дизел с ръчни ама е към горубляне на Самоковско шосе.Уникален вид.Ама там са си мошенници.Къде в Сф да го заведа в сервиз дето ще са обективни?Имаше ВИН и по него колата е 2005г,а оня писал 2007.То и по фасон си е 2006 макс.Тъй чр там ме са коректни.И в крайна сметка 2.4 дизел или 2.5 бензин /газ ще е по-голям бирник.То и колкото пати да имаш не е нужно да ги хвърляш залудо.Има хора с Тундри дето са на газ.

                  Коментар


                  • #29
                    Вече съм писал по темите но Волво ХЦ 90 185к.с. разход среден по БК не нулиран никога-10.9/100 Волво ХЦ 90 200к.с-11.2, Туарег 3,0 -11,5/100.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X