Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо колите в България са по-евтини от тези в Германия?!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Защото са купени от пункта за вторични суровини. Или са били блъснати или смазани от каране, но се представят за "нов внос на 150 000 км",
    Нали никой не си представя, че джамбазина ще иде да купи една кола от Германия за 10 000 евро, ще плати масрафа по прекарването, складирането, охраната в автокъщата, каквото там отчита като осигуровки, комисионнони, данъци и такси, печалба и ще я продаде за 15 000 лева

    Коментар


    • #17
      Като гледам как са препълнени автокъщите в България и какво изобилие от обяви има, търговците на автомобили тепърва ще свалят цени.
      Продаваш не продаваш, разходите на една автоборса си вървят, ток, наем, персонал. ...
      Засега си разджуркват автомобилите от една борса на друга, представяйки ги за "нова стока", но и този транспорт струва пари.

      А купувачи - няма.
      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
        .

        А купувачи - няма.
        Дали? Нещо опашките пред КАТ не са намалели значително.

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Явно е пълно със смачкани и оправени автомобили.

      • #19
        Ще ти дам пример за колите в бг...Купува си един чиляк МЛ. От германия, "с родословие" и т.н. След леко ПТП колата се запалва и изгаря на място. КАкво се оказва...колата е била в Австрия някога. Там я пишат тоталка след ПТП. По покрив в някакво дере, трима човека са умрели вътре. Заминава за Румъния, там я възстановяват, минава през някакъв търговец тука в БГ, от тука в Германия, от където я купува вече нашия човек и си я докарва на ход.
        Експертизата беше все едно четеш роман на Кинг. Едно нещо оригинално и на място няма в тая кола. По серийните номера се разбра, че е сглобена с части от 5 други коли, а инсталацията (причината за пожара) въобще не е от МЛ. Ползвали някаква от Е класа и върху нея надграждали, удължавали...
        Евтина кола от Италия и аз си взех навремето. В интерес на истината- откъм мотор и скорости е перфектна. Купето е леш. На шеста година каране, навсякъде пукнатини и отлепен кит. Удряна е не веднъж, а десетки пъти. Леки удари, ама много. Джамбазина я е взел от Италия за 300 евро. Ама аз си знаех какво купувам. Единственото което направих като я взимах, беше да я закарам на стенд за реглажа, да се види дали изобщо е в ред геометрията. В ред беше. Друго не съм гледал.
        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

        Коментар


        • Krelion
          Krelion коментира
          Редактиране на коментар
          Добре де той не я ли е проверил по ВИН,преди да я купи.Карвертикал,може да не знае всичко,но все пак...Или не му се дават 10Е!?

        • santaclash
          santaclash коментира
          Редактиране на коментар
          Историята си е чисто криминална в тоя случай и никой никога нямаше да разбере за нея ако колата не беше се запалила. Шанс. Остави друго...как се връща тоталка обратно в движение, като тая кола реално не е излиала от ЕС. Не би трябвало да е възможно-застрахователят там в първата държава я е платил.

        • gogi69006
          gogi69006 коментира
          Редактиране на коментар
          Как се връща тоталка в движение? - не много лесно, но е е невъзможно. Как е във Франция - ако един гаражист иска да възстанови тоталка, то трябва при всеки един етап да вика експерт, който да сертифицира че всичко е изпълнено както трябва. Между експертите има продажници обаче...някои ги хващат и съдят, но някои се изплъзват. Преди месец даваха по те за един, дето е сертфицирал 1300 коли за една година?!?....има и друг вариант, ако колата си струва - възлагаш възстановяването на колега-гаражист от ЕС...обикновено румънец или поляк. Товариш я на автовоза, и след месец ти я връщат "кукла"... и си чист пред закона... мошеници има на всякъде

      • #20
        Цените тук и в Германия са еднакви за съпоставими автомобили.

        Аз като купувах Вагината и търсих точно 3 - 5 годишна до 150000 км с история върната от представителство - цените бяха абсолютно равни.

        Смисъл да даваш за пътни и автовоз никакъв, е у нас избор на цвят и комплектовка почти никакъв.

        Накрая взех кола возила шеф на Лидъл върната в Еуратек.

        Като цяло никакви изненади нямаше в автомобила.
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • #21
          Пост 12 изчерпва напълно отговора на въпроса.
          Life is too short to drive dull cars!

          Fight global warming !
          ... turn on your A/С !

          Коментар


          • #22
            Ето снимки на Голф от Германия.
            Продавача е честен и я продава така: Натиснете снимката за да я уголемите  Име:5ee0ed7a37c4cc17151aada2o.jpg Прегледи:0 Размер:37.4 КБ ID:6643998Натиснете снимката за да я уголемите  Име:5ee0ed70bb62db3b316731f2o.jpg Прегледи:0 Размер:36.9 КБ ID:6643999Натиснете снимката за да я уголемите  Име:5ee0ed6848125e4f36178d34o.jpg Прегледи:0 Размер:69.5 КБ ID:6644000
            Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
            ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

            Коментар


            • #23
              Първоначално публикуван от ognqn Преглед на мнение
              Ето снимки на Голф от Германия.
              Продавача е честен и я продава така: Натиснете снимката за да я уголемите Име:5ee0ed7a37c4cc17151aada2o.jpg Прегледи:0 Размер:37.4 КБ ID:6643998Натиснете снимката за да я уголемите Име:5ee0ed70bb62db3b316731f2o.jpg Прегледи:0 Размер:36.9 КБ ID:6643999Натиснете снимката за да я уголемите Име:5ee0ed6848125e4f36178d34o.jpg Прегледи:0 Размер:69.5 КБ ID:6644000
              Тук този Голф ще е като нов, изпрана тапицерия, замазани с вестници дупки...но отличен външен вид. И след два месеца се разпада. Между другото, погледнете на колко коли на обяви тук и там, се показват някакви по-фрапантни ръжди. Тук всичко е цветя и рози, а там си има косури, поне първата 1/3 от обявите за даден модел.
              п.п. Я, той бил от тук! Тоя чиляк странно честен за БГ, ще е прихванал от някъде.
              Последно редактирано от Asen Kushlev; 11-09-20, 15:35.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Няма от къде да прихване - явно си е такъв. Всички джамбази са точно като нашичките джамбази - ако им е изгодно да прикрият нещо, задължително ще го прикрият. Идея си нямаш "великобританците" какви измисленяци са. И това че при положение че има що-годе реалистично MOT history, от където се виждат и километри и други интересности, като например корозия някъде си, дето като по чудо в един момент изчезва.

                Официалните вносители са същите мангали. За да провериш сервизна история поне за Nissan, трябва да имаш вътрешен човек, който да я изкара нелегално. И пари не щат даже.

              • Krelion
                Krelion коментира
                Редактиране на коментар
                Тука всички коли,продавани от автокъщи са поне с една година гаранция.Ако се случи нещо и се окаже че продавача го е знаел и прикрил,жална му майка...За това таралясниците са само за износ.

              • Asen Kushlev
                Asen Kushlev коментира
                Редактиране на коментар
                На доста обяви в немско съм виждал да пише само за експорт. Това също е червена лампа за състоянието на колата. Преди година-две като си търсех каручка гледах и немски обяви. Излезе чисто нова Октавиа, но нерегистрирана, предишния модел. Цената за такава кола перфектна, но Евро 5, няма регистриране. То затова и цената беше такава, няколко коли снимани в едно хале.

            • #24
              От Пещера е обявата.Цвета е хубав и ако го оправят,бързо ще продадат.После ще се чудя що така..,аз си търся от този модел.
              Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
              ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Тая няма оправяне до смислени пари, така че да не личи. Чак такива чудеса не могат, или ако пробват, то са за съвсем балами.

            • #25
              Гниляци има колкото искате по тия сайтове. Гнила кола няма никакъв смисъл да се купува, прави и т.н. Независимо каква е. Особено пък такава, дето има дупки лисица да влезе вътре.
              Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

              Коментар


              • #26
                Значи аз съм имал егати и късмета с моите коли
                VW Туран 2006та, 1.9 дизел, DSG, по километраж 180К, реални 290К км. Купена за 6000 лв преди 3 години, от Дупница, инак Италия. Сега е на 240К по километража. Никакви проблеми, никаква ръжда.
                Джип Чероки 2005та, 2.8 дизел, автоматик, внесен в България 2019та ноември. 178К на километража, проверката в Италия показва 160К км през 2018та година. Никакви огромни и струващи 2-3 пъти колата проблеми, няма и ръжда - тоест дупки или нещо непоправимо. Има тук таме сгъната ламарина на вратата и ужулвания по брони и боя. Купен за 5000 лева.

                Коментар


                • #27
                  Първоначално публикуван от Kalin Galinov Преглед на мнение
                  Значи аз съм имал егати и късмета с моите коли
                  VW Туран 2006та, 1.9 дизел, DSG, по километраж 180К, реални 290К км. Купена за 6000 лв преди 3 години, от Дупница, инак Италия. Сега е на 240К по километража. Никакви проблеми, никаква ръжда.
                  Джип Чероки 2005та, 2.8 дизел, автоматик, внесен в България 2019та ноември. 178К на километража, проверката в Италия показва 160К км през 2018та година. Никакви огромни и струващи 2-3 пъти колата проблеми, няма и ръжда - тоест дупки или нещо непоправимо. Има тук таме сгъната ламарина на вратата и ужулвания по брони и боя. Купен за 5000 лева.
                  Еми явно си имаш късмет. Но тук май говорим за доста по-скъп автомобил, доста по-нова година. За 5 хиляди отиваш, ако не с е разпаднал, има 4 гуми и вземе да запали без да се вижда от няколко километра взимаш. После почват да излизат едно по едно разни проблемчета. Малки, но за мен са дразнещи, ако това ми е единствен и ежедневно ползван автомобил. Въпроса е като изсипеш 20-30 и нагоре, и се окаже скрап. Но и за мен повече от 25-30 за втора употреба няма смисъл, освен ако не е нещо уникално на далавера. Ма такива няма много. По-добре за първоначална вноска и нова. Но пък някои ги влекат коли от по 100+ като нови. Свят широк.
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • #28
                    Аз в момента гледам VW Amarok, и това, което виждам в България, за 25-30К лева, 5 годишна кола, е напълно нормално и годно за каране. Цените в Германия и Австрия са по 1.5
                    Но гледам техническото състояние основно, ръждясали отбягвам. Но и не се правя на супер дупер майстор, просто оглеждам няколко екземпляра, и така избирам, най-вече който ми грабне сърцето ) ( и на жената сърцето, разбира се )))

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X