Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо колите в България са по-евтини от тези в Германия?!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо колите в България са по-евтини от тези в Германия?!?

    Здравейте колеги. Търся да си купя по - нов джип (около 2015 - 2016г.) и преглеждайки обявите в български сайт за автомобили и сайт със същото име но в германия, цените в България са с 15-20% по - ниски. Не беше ли навремето по-изгодно да отидеш до Германия и да си купиш кола и с докарването даже ти излизаше поне с 10% по-евтино а и поне километрите бяха реални!

    Защо се получава така с цените в момента? - пазара е препълнен и няма кой да купува или има някаква друга причина?

  • #2
    Цените на новите коли в БГ, са по ниски, може и това да оказва влияние.

    Коментар


    • #3
      Имат повече пари Германците
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        Моя опит от дълги години наблюдение . За да се продава ефтино една кола било то в Германия / Австрия или Италия тя има някакъв сериозен технически проблем или е ударена . Там отстраняването на проблема е скъпо и на собственика му е по изгодно да се отърве от колата . В България все още ремонтите са евтини и на търговците им се връзва сметката . Читавите коли и там си държат цена . Миналия месец един колега си докара едно Ауди Q 5 2016 година купено не от търговец а от представителство на марката някъде около Волсбург . Колата е абсолютно перфектна без нито една забележка ама като го питам колко е дал го докарвам почти до инфаркт
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #5
          Не мисля че евтиния сервиз е причината.
          Истината е това явление започна когато се отвориха границите и започна истинско масово движение на хора работници и други.
          За мен причината е много проста и е както каза БенцБоса - просто стандарта в Германия е по висок и затова се продава по скъпо.Щото може.
          Що се отнася до сервизите:
          Качествен майстор(наистина качествен) в България прави между 2 и 5000 месечно...
          Обаче същия майстор отиде в Германия(на границата там) и прави между 5000 и 8 000 евро месечно.Твърди че работата е по приятна(твърди че е по чисто) и го тачат като бог.Немците са свикнали да сменят цял модул или агрегат докато нашия човек стига до детайла в този агрегат.

          Абе една зъбна пломба колко струва в България?! И колко струва същата в Германия знаете ли??
          И твърдя че качеството на пломбата в България(когато е наистина при качествен зъболекар) е в пъти по добро от немското...

          Какви глупости говоря нали

          Коментар


          • caribi
            caribi коментира
            Редактиране на коментар
            Качествен автомонтьор в България няма да си мръдне пръста за 2-4 хил. лева месечно

        • #6
          Това е обсъждано във форума. Твърди се, че колите не са равностойни, но в България се ПРЕДСТАВЯТ за такива - намалява им се пробегът, прикриват се претърпяни катастрофи, маскират се тежки повреди.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение
            ...Немците са свикнали да сменят цял модул или агрегат докато нашия човек стига до детайла в този агрегат.
            Те на запад по сервизите сменят само масло и крушки. Така и така колите са нови и в гаранция. Рядко да има нещо кой знае какво да правят.
            Аз като закарах в белгия да ми сменят съединителя на пежото (демпферен) , приемчика беше толкова щастлив ,че ще правят нещо толкова интересно..
            Старшия ги събрал всичките младоци да им показва.

            Друг е въпроса ,че като ги гледам как карат западняците не мисля, че бих си купил кола от тях.
            Особено тия нови и модерни двигателчета .. 1.1 , 1.3 , трицилиндрови по 150 коня.

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение

              Те на запад по сервизите сменят само масло и крушки. Така и така колите са нови и в гаранция. Рядко да има нещо кой знае какво да правят.
              Аз като закарах в белгия да ми сменят съединителя на пежото (демпферен) , приемчика беше толкова щастлив ,че ще правят нещо толкова интересно..
              Старшия ги събрал всичките младоци да им показва.

              Друг е въпроса ,че като ги гледам как карат западняците не мисля, че бих си купил кола от тях.
              Особено тия нови и модерни двигателчета .. 1.1 , 1.3 , трицилиндрови по 150 коня.
              Само да допълня за спирачни дискове и накладки ........... И на светофарите стоят с натиснат съединител че старт -стоп системата не се изключва или искат да са първи и бързи на зеленото .........

              По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

              Коментар


              • Krelion
                Krelion коментира
                Редактиране на коментар
                Така ги учат и на курса за книжка!!!????

            • #9
              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              Моя опит от дълги години наблюдение . За да се продава ефтино една кола било то в Германия / Австрия или Италия тя има някакъв сериозен технически проблем или е ударена . Там отстраняването на проблема е скъпо и на собственика му е по изгодно да се отърве от колата . В България все още ремонтите са евтини и на търговците им се връзва сметката . Читавите коли и там си държат цена . Миналия месец един колега си докара едно Ауди Q 5 2016 година купено не от търговец а от представителство на марката някъде около Волсбург . Колата е абсолютно перфектна без нито една забележка ама като го питам колко е дал го докарвам почти до инфаркт
              Аз точно за Q7 гледам. И аз това си мисля, че това което се продава в БГ са някакви или катастрофирали коли или такива с някакви счупени компоненти по двигател или скорости и са закърпени, за да могат да ги шитнат. Другото в България е че съм почти вигурен, че километрите се връщат и така всимап кола на 100к километри а реално е над 250к !!!

              Мерси за мнението, можени има отчати истина във всичко написано. Плюса на колата от БГ е че можеш да я закараш на майстор преди да я купиш и да видиш горе-долу на какво дередже е, докато тази от Германия е че я взимаш и чак тук разбираш ако има някакви проблеми, но пък поне за колометрите на колите оттам може да съм сигурен, че не се връщат.



              Коментар


              • Джоу (x3mrjoe)
                Джоу (x3mrjoe) коментира
                Редактиране на коментар
                Начи, за да си по-сигурен в качеството на това което ще купиш, отиваш до Германия и си купуваш лично Кю седмицата от германеца Ахмед или Абдула.

            • #10
              Много зависи къде гледаш за коли. Ако не е от дилър или някоя лизингова къща има някакви случки по тази кола. Почти сигурно е. Съсредоточи се до тези търговци, там колата има история при вносителя. Цената като нова в Бг и Германия е различна, както споменаха. Шкода Октавиа преди 2-3 години беше 37 хиляди, в Германия за тези пари 3 годишна на поне 100х.км. И все пак е и до късмет, не е нова кола. Може и гаранционна да намериш, при мен така стана, имах още една година остатъчна гаранция. Което си е доста по-успокояващо, ако се случи нещо. Внос само ако е от представител на марката. VW имат такава практика.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • #11
                Първоначално публикуван от maxaffey Преглед на мнение
                Здравейте колеги. Търся да си купя по - нов джип (около 2015 - 2016г.) и преглеждайки обявите в български сайт за автомобили и сайт със същото име но в германия, цените в България са с 15-20% по - ниски. Не беше ли навремето по-изгодно да отидеш до Германия и да си купиш кола и с докарването даже ти излизаше поне с 10% по-евтино а и поне километрите бяха реални!

                Защо се получава така с цените в момента? - пазара е препълнен и няма кой да купува или има някаква друга причина?
                За какъв джип гледаш - марка, модел?
                Какви са критериите и ценовите параметри?

                В Германия с поддръжката на автомобила не се правят компромиси. Голям пазар е и изнасят втора ръка автомобили за сумати страни в Европа, а и озвън нея. Ако гледаш коли на 1-2 години сигурно цените ще са по-ниски, но на 4-5 там ща са по-ценени.

                Коментар


                • #12
                  Зависи от вида кола, марка и състояние. За сравнително новите коли, наистина цените са по-ниски от обявените, но това не значи нищо за крайната цена.
                  • Цената в мобиле.де не е крайна, истинската цена е по-ниска. Търговците имат и друга цена за експорт. При покупка за експорт, търговеца не е длъжен да даде гаранция. Затова е масова практика, по-старите коли да се продават само на търговци и/или за експорт.
                  • В обявените цени, особено от търговци, винаги има място да се договори цената. Малки изключения правят компании, които изкупуват лизингови автомобили.
                  • В БГ идват коли от Италия, Швейцария и други пазари. В самата Германия имаше автокъщи, които ги зареждаха от Италия.
                  • Превъртане на километри, леки ремонти. Особено леки бояджийски дейности, са широко разпространени.
                  • Немските търговци правят отстъпки за количества и мисля, че това е главния ключ към парите. Едно е да отидеш за една кола, друго е да отидеш за един камион коли. Или дори 3-4 коли, хората пак са на сметка.

                  Не на последно място е времето и парите, което отнема търсенето на кола. Дори да си при някой познат на гости, да обикаляш една седмица, си е разход.
                  Реално единствено за километрите при новите коли можеш да си долу горе сигурен, за останалите неща няма как и там е пълно с мУшенници.

                  Успех с търсенето и покупката...

                  Коментар


                  • #13
                    Първоначално публикуван от maxaffey Преглед на мнение
                    Аз точно за Q7 гледам. И аз това си мисля, че това което се продава в БГ са някакви или катастрофирали коли или такива с някакви счупени компоненти по двигател или скорости и са закърпени, за да могат да ги шитнат. Другото в България е че съм почти вигурен, че километрите се връщат и така всимап кола на 100к километри а реално е над 250к !!!

                    Мерси за мнението, можени има отчати истина във всичко написано. Плюса на колата от БГ е че можеш да я закараш на майстор преди да я купиш и да видиш горе-долу на какво дередже е, докато тази от Германия е че я взимаш и чак тук разбираш ако има някакви проблеми, но пък поне за колометрите на колите оттам може да съм сигурен, че не се връщат.


                    Колегата където е при мен точно в Германия работеше 5 години . Дойде си защото има едни имотни проблеми и като ги оправи пак заминава . Преди това Ауди докара един Опел Виваро пътнически с проблем в скоростната кутия . Половин година едвам я оправи все идваха не тия зъбни колела и лагери . Сега чака от някъде там по евтин демфер - маховик че тука е над два бона .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #14
                      Щото са имали лек врачански удар (през таван, без еърбеци. оставя 4 следи, на реални километри и др.) познати попадаха на такива без еърбеци, замаскира ли ги с някви съпротивления, и това коли над 40000 лева.
                      8)

                      Коментар


                      • #15
                        Защото западняка много добре си прави сметката, ще поясня.

                        Да си вземеш отпуск да оставиш колата за преглед в сервиз, после такси или да наемеш кола под наем, после добавяме цената на сервиза, на запад стойност на ремонт ако не е четирицифрен се брои обслужване.

                        И така какво излиза, за кола да и сменят примерно накладки, някой шарнирче, крушцица и да се барнат грешките и някой друг сензор проформа инвойса + рента кар + времето в отпуска + занимавката наближава 1/4 или 1/3 от цената на колата а може и по-страшно да е. За на жена ми Черока, смяна на кардан 695 кинта кардана без ДДС с отстъпка + 90 кинта на час за смяна а колата струва реално под 500 кинта...

                        В родината, никой никога не смята лично време, личен труд и труда на авера, баджанака, съседа и частите са или от морга или сделано в Тюркай(ментета разбирай).
                        Бъдете живи и здрави!

                        Коментар


                        • Джоу (x3mrjoe)
                          Джоу (x3mrjoe) коментира
                          Редактиране на коментар
                          Това може да е било в друго време и не в София.

                        • BatGeorgeone
                          BatGeorgeone коментира
                          Редактиране на коментар
                          Разбира се, от кога София е България, териториално да, но за всичко останало София НЕ е в България.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X