Здравейте,
Моля колегите с подобен джип и опит от първа ръка да дадат мнение за дизелово Паджеро 4 във вариант къса база!
Интересува ме най-вече какъв е ресурса на мотора, ако се търси възможно най-запазена бройка?
Има ли разлика в моторите?
Има ли проблемни агрегати - автоматичните скорости как са?
Какъв е реалния разход на гориво и има ли съществена разлика между дългата и къса база?
Устойчиво ли е купето на корозия?
Има ли нещо специфично точно за този модел при оглед (в сервиз) за покупка?
Как седи въпроса с частите? Като база за сравнение ще дам за пример Люцкан, макар да съм се възползвал от услугите му 2-3 пъти - разликата между цените, които той ми е обявил и официалния представител е била в пъти, естесвено в негова полза - Поздрави!
Заслужава ли си като цяло?
Целата на закупуването е лично и служебно ползване. Към късата база съм се ориентирал по причини, които считам, че не е необходимо да коментирам в тема, тъй като смятам, че това не е съществено.
Екплоатацията съвсем субективно като километри ще е 95% градско/извънградско (освен ако много не си допаднем се съмнявам да се кара градско често), 5% ще бъде по черни пътища, ниви, ако не мога да го предвидя може да се случи да се мине по някоя мочурлива нива, дерета, малки реки, стръмни склонове - съответно качване и спускане. Избягвам горите - освен ако джипа не е чужд , храсталаци и екстремни препядствия. Ще се движи и п лоши пътища из страната, осеяни с дупки по затънтени места. Ще изминава по една смяна на масло за година.
Не очаквам и не искам да ме надживява, но хоризонта на покупката ми се иска да е поне 5 години, при положение, че няма да създава ядове.
Може би риторичен въпрос, но: Има ли джип, който да е къса база, да е възможно най нов, да е с приличен просвет и да не е маломерен като Сузуки Джимни, да отговаря на евростандартите, т.е. да се продава/л в ЕС?
Моля колегите с подобен джип и опит от първа ръка да дадат мнение за дизелово Паджеро 4 във вариант къса база!
Интересува ме най-вече какъв е ресурса на мотора, ако се търси възможно най-запазена бройка?
Има ли разлика в моторите?
Има ли проблемни агрегати - автоматичните скорости как са?
Какъв е реалния разход на гориво и има ли съществена разлика между дългата и къса база?
Устойчиво ли е купето на корозия?
Има ли нещо специфично точно за този модел при оглед (в сервиз) за покупка?
Как седи въпроса с частите? Като база за сравнение ще дам за пример Люцкан, макар да съм се възползвал от услугите му 2-3 пъти - разликата между цените, които той ми е обявил и официалния представител е била в пъти, естесвено в негова полза - Поздрави!
Заслужава ли си като цяло?
Целата на закупуването е лично и служебно ползване. Към късата база съм се ориентирал по причини, които считам, че не е необходимо да коментирам в тема, тъй като смятам, че това не е съществено.
Екплоатацията съвсем субективно като километри ще е 95% градско/извънградско (освен ако много не си допаднем се съмнявам да се кара градско често), 5% ще бъде по черни пътища, ниви, ако не мога да го предвидя може да се случи да се мине по някоя мочурлива нива, дерета, малки реки, стръмни склонове - съответно качване и спускане. Избягвам горите - освен ако джипа не е чужд , храсталаци и екстремни препядствия. Ще се движи и п лоши пътища из страната, осеяни с дупки по затънтени места. Ще изминава по една смяна на масло за година.
Не очаквам и не искам да ме надживява, но хоризонта на покупката ми се иска да е поне 5 години, при положение, че няма да създава ядове.
Може би риторичен въпрос, но: Има ли джип, който да е къса база, да е възможно най нов, да е с приличен просвет и да не е маломерен като Сузуки Джимни, да отговаря на евростандартите, т.е. да се продава/л в ЕС?
Коментар