Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero IV - заслужава ли си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero IV - заслужава ли си?

    Здравейте,

    Моля колегите с подобен джип и опит от първа ръка да дадат мнение за дизелово Паджеро 4 във вариант къса база!
    Интересува ме най-вече какъв е ресурса на мотора, ако се търси възможно най-запазена бройка?
    Има ли разлика в моторите?
    Има ли проблемни агрегати - автоматичните скорости как са?
    Какъв е реалния разход на гориво и има ли съществена разлика между дългата и къса база?
    Устойчиво ли е купето на корозия?
    Има ли нещо специфично точно за този модел при оглед (в сервиз) за покупка?
    Как седи въпроса с частите? Като база за сравнение ще дам за пример Люцкан, макар да съм се възползвал от услугите му 2-3 пъти - разликата между цените, които той ми е обявил и официалния представител е била в пъти, естесвено в негова полза - Поздрави!
    Заслужава ли си като цяло?

    Целата на закупуването е лично и служебно ползване. Към късата база съм се ориентирал по причини, които считам, че не е необходимо да коментирам в тема, тъй като смятам, че това не е съществено.
    Екплоатацията съвсем субективно като километри ще е 95% градско/извънградско (освен ако много не си допаднем се съмнявам да се кара градско често), 5% ще бъде по черни пътища, ниви, ако не мога да го предвидя може да се случи да се мине по някоя мочурлива нива, дерета, малки реки, стръмни склонове - съответно качване и спускане. Избягвам горите - освен ако джипа не е чужд , храсталаци и екстремни препядствия. Ще се движи и п лоши пътища из страната, осеяни с дупки по затънтени места. Ще изминава по една смяна на масло за година.

    Не очаквам и не искам да ме надживява, но хоризонта на покупката ми се иска да е поне 5 години, при положение, че няма да създава ядове.

    Може би риторичен въпрос, но: Има ли джип, който да е къса база, да е възможно най нов, да е с приличен просвет и да не е маломерен като Сузуки Джимни, да отговаря на евростандартите, т.е. да се продава/л в ЕС?

  • #2
    За Паджерото не знам нищо, но възможно най-нов - Land Cruiser Prado 150 се продава и в този момент, има къса база - Utility/Commercial го водят обикновено, не знам да ли се предлага или е предлаган тук. Като модел е от 2009 насам.
    Също Jeep Wrangler.

    Коментар


    • noname12
      noname12 коментира
      Редактиране на коментар
      И двата варианта са приемливи, особенно като тойотаджия 150-ката директно попада в Топ 1, но чисто ценово е в друго измерение, затова искам малко инфо за Паджерото, тъй като ми допада като концепция!

  • #3
    За Паджеро 4 гледай да са произведени след 2011 г. и мотора да е 200кс. май и покриват Евро 5 стандарта. 6 години търкалях тройката и сериозни проблеми не съм имал с него, но при 4-ката подобряват двигателя с това и мощността. Късата база ще ти свърши работа, даже се мисля, че ако купиш такава машина и покараш малко ще почнеш и градско да го караш.
    Автомата е супер и съчетан със Супер Селект системата си е удоволствие за шофиране. Лично гледах една четворка дълга база, но се беше разкрачила много, че и отпред, а това са си разходи за ремонт в последствие.
    среден разход на 3-ка 11-12/100, но при теб разликата в килограмите би трябвало да свали поне кило надолу. За цени на части почти не мога да коментирам, защото освен консумативи - дискове и накладки друго почти не съм сменял. Маслата са си масла.
    Поздрави и успех с покупката!

    Коментар


    • #4
      Къде видяхте четворка къса дизел? Аз съм виждал само беннзин 3,8 на къса база.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #5
        [QUOTE=rusev;n6637640]Къде видяхте четворка къса дизел? Аз съм виждал само беннзин 3,8 на къса база. [/QUO
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2020-08-21-21-01-24-675_com.android.chrome.jpg
Прегледи:1578
Размер:212.1 КБ
ID:6637660 Те едно и не е единствено !

        Коментар


        • #6
          Здравейте, за мнение относно Паджеро ви препоръчвам да пишете в Митцубиши форума, там ще ви дадат адекватни отговори на това което питате. Най-вече потребителя DJ Tymbi.

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от Consul Преглед на мнение
            Здравейте, за мнение относно Паджеро ви препоръчвам да пишете в Митцубиши форума, там ще ви дадат адекватни отговори на това което питате. Най-вече потребителя DJ Tymbi.
            Защо колега, тук "неадекватни" отговори ще получи ? А Тумби е известен в средите, но не съвсем положително, та напразно си се регистрирал 2008-ма, за да рекламираш !!
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #8
              Разбирам, че сезона е отпускарски, ама все пак нещичко за мотора, автомата?
              Как се държи на пътя? - все пак отзад е с независимо окачване, чувал съм, че е здраво, но до каква степен

              п.с. Правя си сметка да пенсионирам един джип и една лека кола (и двете много читави и надеждни), че нещо не въртят достаъчно километри, така че търся нещо с перспектива! Дето се вика и Дъстър ще ми върши работа, ама самата мисъл, че не мога да му закъча нещо по-голямо на теглича и да плавам спокойно през полето ме побърква!
              Последно редактирано от noname12; 24-08-20, 11:09.

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение

                Защо колега, тук "неадекватни" отговори ще получи ? А Тумби е известен в средите, но не съвсем положително, та напразно си се регистрирал 2008-ма, за да рекламираш !!
                Не виждам къде съм казал че тук ще получи "неадекватни" отговори??!!! Малко като приказката "гузен негонен бяга". А да се регистрирам 2008 за да направя "реклама" на когото или кавото и да е през 2020-та...., бая тъпелив съм значи , - това тврдение по-добре го изтрийте, че се излагате.

                Коментар


                • #10
                  sonda , колега, дайте малко повече информация. С какво негативно е известен тумби? Трябва ли да ревизирам всичко което ми е правил по автомобила?
                  [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                    sonda , колега, дайте малко повече информация. С какво негативно е известен тумби? Трябва ли да ревизирам всичко което ми е правил по автомобила?
                    Не познавам колегата Тумби лично , но не съм срещал лоши отзиви за него . Напротив , един , два пъти сме си говорили по телефона и мнението ми за него е силно положително .

                    Отделно съм останал с впечатление , че е един от малкото наясно с Митсубиши и който им знае и кътните зъби в България .
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • #12
                      Тумби ми ремонтира Паджерото от поне 10 години. Ще е много горчиво ако разбера, че ме е мамил с части или фактурирал неизвършени ремонти...
                      Предполагам sonda ще напише два,три реда.
                      [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                      Коментар


                      • #13
                        Не мисля , че е подходящо да обсъждаме колега точно в тази тема . Ако е отделна тема точно за това , не е проблем но тук си е чист спам.
                        Който търси , намира !
                        Човекът е човек, когато е на път !

                        Коментар


                        • #14
                          Продадох си 95-цата (TLC 95 2001г.) и поразчистих автопарка, макр да чакам ново попълнение и почна да ми се прокрадва идеята за нещо по-бюджетно, а именно Pajero III. Това което ми харесва е, че се представя като истински джип, същевремемнно е с независимо окачване, което го прави с по-добро пътно поведение на асфалт.
                          Изискванията ми са да е къса база, автоматик, да е добре от към ръжда. Ориентирам се към дизела, тъй като предлагането на бензин не е голямо.
                          Предназначението му е за разходки по черни и горски пътища, но без дълбоки коловози. Тук правя уточнение, че самите места може да са отдалечени от там където се намирам - София, така че до към 300 км може да са по асфат след това малко екшън и обратно. Ще тегли нещо евентоално - ремарке, каравана, 6-8к -10макс км на година. Климатик (климатроник) задължително трябва да работят много добре. Боята няма да бъде жалена от клони, но не се предвижда нищо екстремно. Не се предвижда лифт, лебедка или шнорхел - просто няма да ходи по-такива места или ако срещне някакво по-сериозно предизвикателство ще се търси алтернативен маршрут.
                          Взема ли го ще бъде карано 1-2 месеца първоначално, за опознаване, стига да няма нещо крайно належащо след което ще бъде напълно обслужено и ако няма то ще се вземат някави all-terrain гуми тъй като не предвиждам зимата да пътувам някъде с него, освен ако не се влюба до такава степен, че да го ползвам за основен, макар че силно се съмнявам с тези цени на горивата.
                          Има ли нещо което е специфично за модела, което трябва да се обслужи/ремонтира при покупка?
                          Въобще който има някави мнения и впечатления да споделя, спрямо моите изисквания и нъжди! Повтарям спрямо моите нужди, тъй като има писано за модела и съм прочел това-онова до колкото съм имал време.
                          И последно - колко би струвал ремонт на ГНП-то, колко км може да изкара след това и въобще кави са алтернативите?

                          Коментар


                          • #15
                            Почти на всички екземпляри , реглажните болтове за сходимост на колелата , са ръждясали на пакост . Загледай се в задните колелета - обикновено са събрани в горния край ,като на дрифтачка . Износват гумите от вътре , нищо друго .
                            Защитата й от корозия не е на ниво , но си свикнал- и при 95 е подобна .
                            Съдейки по цените на екземплярите с 3.2д и наличните возила по моргите (пак с 3.2д) , си мисля , че има нещо истина .
                            Купето е супер удобно ,особено дългото .Предполагам заради липса на рама , вътре е по-широко от Крузери , Патроли , Гета ,Дифендъри Пътното поведение ще ти хареса повече от на 95- целия мост ,отзаде й , й пречи в завоите . Тампоните между рамата и купето обират маалки неравности , но пък причиняват още едно неконтролируемо мърдане . Не на последно място ,Супер селекта , е голям плюс -кеф ти на заден мост , кеф ти с двата моста , с отключен междинен диф ....каквото пожелаеш и го има някое друго возило (с изключение на механичен преден блокаж ,фабричен ).
                            Лично аз , предпочитам ,и ползвам П4 , което е уж същото .Разбирай го като успешен фейслифт (и не се бъркай с означението 3.2 при дизелите -при П4 , си е с комънрейл и то не по-калпав от на която и да е друга марка , само е пак тракторен 4 цилиндров).
                            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                            Коментар


                            • noname12
                              noname12 коментира
                              Редактиране на коментар
                              Не съм карал СуперСелект и нямам представа как е.
                              120-ката е два-три пъти по-скъпа за придобиване, дърта е и гние, отделно ще ми е жал да я дера по храсталаци. Иначе ДА, съвсем друг автомобил е, а ако е бензин съм чул и че понавървяват. Е там вече ще се прежаля и за газ! Имам една нова кола, чакам още една, така че не искам да се изхвърлям.

                            • didooo
                              didooo коментира
                              Редактиране на коментар
                              Ся ,върл фен съм на Тойота , поддържам и 80 и 70 . Та разберете ме правилно : не смятам , че 120 е два-три пъти повече кола ,та цената й да е два-три пъти отгоре . 120 е Крузър , ама Прадо . Ако има прехласване е по отношение на Йотите .
                              На мен лично супер селекта , освем литър/два надолу , ми дава и свободата да избирам на момента , кво щъ (да имам опцията , пък дали ще я ползвам , си е моя грижа) . Плюс това ,само на заден мост , почти не се забелязва недозавиване , което ясно личи при включен преден мост и отворен междинен диф на същата кола . Недозавиване личи и на крузерите с фултайм раздатки (дори когато са с неблокирани средни диференцияли). Всички марки не ги умеят завоите ,когато са 4х4 , в сравнение същата колица само на задно .

                            • rosen_tapa
                              rosen_tapa коментира
                              Редактиране на коментар
                              Прав си за недозавиването при 4 х 4.

                              За справка завои в паркинга на мола със лични ТЛК 150 и Дискавъри 2 - все тая свирят гуми на поразия

                              Най кеф само на задно

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X