Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайхатсу фероза или опел фронтера.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дайхатсу фероза или опел фронтера.

    Здравейте колеги. Избирам в момента какъв джип да си купя. Трябва ми кола за пенсионерско каране в града и брутален оффроад в планината. Разчитам също така да я ползвам като магаре за превоз на строителни материали. Засега съм се спрял на опел фронтера и дайхатсу фероза. И двете са бензин. Първото е 136 коня, второто е 96 коня. Фронтерата е 2001 година, а дайхацуото е 95 година. На едни и същи пари са и двете. Какво бихте ме посъветвали? Благодаря предварително.

  • #2
    Според мен, стават и двете еднакво.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      За брутален офроуд и двете не стават, за превоз на строителни материали корозата е на ресьори и по носи но е по малка от към обем.
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #4
        Да, Ферозата е една идейка по-малка вътре. Като се махнат задните седалки, се товари сравнително порядъчно. Мислех, че и Фронтерата е на ресори отзад. Ако Ферозата е с оригиналните уморени ресори, също ще кара товар на тампони. Доколкото знам, Фронтерата гние по-малко. Фероза-само внос от Италия. Колкото до офроуда, то е много широко понятие. Ако за брутален се смята траял или хард трофи, и двете не стават. Иначе, като джипки си вършат достойно работата до трактор. Те и Патролите и Койотите закъсват.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          Благодаря. Под брутален офроуд разбирам горски пътища, стръмни, изровени от водата и тук там с локви до вратите. А също и стръмни ливади с влажна трева.

          Коментар


          • bullet_pk
            bullet_pk коментира
            Редактиране на коментар
            На това тук му се вика тип "Друсни полянка". Брутален офроуд е да се заровиш в кално дере и цял ден да копаш, буташ, да разпъваш лебедки и накрая да викнеш специализирана техника да те извади.

            Нещо такова:

            https://youtu.be/KLH45h4Tv-Y?t=236

          • cnc82
            cnc82 коментира
            Редактиране на коментар
            bullet_pk
            #5.1
            bullet_pk коментира
            Вчера, 09:29
            На това тук му се вика тип "Друсни полянка". Брутален офроуд е да се заровиш в кално дере и цял ден да копаш, буташ, да разпъваш лебедки и накрая да викнеш специализирана техника да те извади.

            Нещо такова:

            https://youtu.be/KLH45h4Tv-Y?t=236


            + 1

        • #6
          Което намериш по-запазено него взимай. Като, че ли на Опела са му по-евтини частите.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            За двигателя, евентуално.

        • #7
          Давам +за "Церозата".
          По катъреста машинка. Ако е с ръчни хъбове ,газифицирана и с добавен лист на задното окачване (правих Я на вуйчото преди повече от 10г. и не е мръднала,а си носи и дръвца) си е машинка. Друса,тесничко,на дълги дистанции (над 150км.) си е малко мъка.............,но няма как всичко да ни е "таман"!

          Коментар


          • #8
            Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
            Което намериш по-запазено него взимай. Като, че ли на Опела са му по-евтини частите.
            Може, но за Фронтера А евентуално. Фронтера Б влиза в зоната на здрача

            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #9
              Ако някоя от двете минава за брутален офроуд явно нещата са некви нови.
              Иначе избора е елементарен при такива стари кошници - гледаш коя не е изгнила и ако запали я отнасяш.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #10
                Опела, по голям е, по удобен за път, по хубава возия като цяло. По лесно намираеми и евтини Части. От към ръжди е по читав. Аз съм за опела.
                Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                Коментар


                • #11
                  Няма изобщо място за сравнение. Тая фронтера е Б и е несравнимо по-комфортна от Ферозата. Ако е италианка има голям шанс шасито и купето да са без ръжди, което е абсурд да намериш при Фероза, при която вероятно половината шаси се държи на боята. Като за офроуд Ферозата е "по-джип", но и Фронтерата с читави гуми и каране с акъл няма да те остави. Аз бих взел Фронтерата без да се колебая
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • cnc82
                    cnc82 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Все още се намират читави Ферози . Моята я купих 2018 и шасито и купето бяха непокътнати . Естествено като цена беше най-скъпата на пазара тогава.

                  • nissan_1978
                    nissan_1978 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Още повече фронтера Б е 10 и повече години по нова като модел от Фероза.

                • #12
                  Ако става въпрос за Фронтера Б, наистина е на светлинни години като комфорт и екстри пред Ферозата. Повече събира, но по-малко товар носи. Ферозата е доста спартанска джипка като оборудване, а като комфорт друса и подскача много. Има и запазени Ферози, но на доста високи цени, Има и много гнилочи. Колкото до офроуда, Ферозката е здрава, но е доста ограничена от към ходове. С ЛСД са по-редки и които имат, е под въпрос, дали работи след толкова години. Вероятно и аз бих заложил на Опела, макар че Ферозката си ми е слабост. Има си чар и табуретката. От старата школа джипки е.
                  Голяма част от проходимостта е в главата на задкормилното, а огромна в подходящите гуми.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #13
                    Благодаря на всички, взели отношени по темата. Вече съм в отбора на фронтерата. Като имам впечатления от нея, пак ще пиша.

                    Коментар


                    • Vlado_Ts
                      Vlado_Ts коментира
                      Редактиране на коментар
                      Е похвали се поне каква си купи де

                      ПС. В раздел "Дискусии по марки" си има нарочен подраздел "Opel"

                  • #14
                    Честито, дай и фото ако не те затруднява...
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • #15
                      Честито и от мен! Със здраве и хиляди безаварийни!
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X