Здравейте колеги. Избирам в момента какъв джип да си купя. Трябва ми кола за пенсионерско каране в града и брутален оффроад в планината. Разчитам също така да я ползвам като магаре за превоз на строителни материали. Засега съм се спрял на опел фронтера и дайхатсу фероза. И двете са бензин. Първото е 136 коня, второто е 96 коня. Фронтерата е 2001 година, а дайхацуото е 95 година. На едни и същи пари са и двете. Какво бихте ме посъветвали? Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дайхатсу фероза или опел фронтера.
Свий
X
-
За брутален офроуд и двете не стават, за превоз на строителни материали корозата е на ресьори и по носи но е по малка от към обем.Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
-
Да, Ферозата е една идейка по-малка вътре. Като се махнат задните седалки, се товари сравнително порядъчно. Мислех, че и Фронтерата е на ресори отзад. Ако Ферозата е с оригиналните уморени ресори, също ще кара товар на тампони. Доколкото знам, Фронтерата гние по-малко. Фероза-само внос от Италия. Колкото до офроуда, то е много широко понятие. Ако за брутален се смята траял или хард трофи, и двете не стават. Иначе, като джипки си вършат достойно работата до трактор. Те и Патролите и Койотите закъсват.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Благодаря. Под брутален офроуд разбирам горски пътища, стръмни, изровени от водата и тук там с локви до вратите. А също и стръмни ливади с влажна трева.
Коментар
-
На това тук му се вика тип "Друсни полянка". Брутален офроуд е да се заровиш в кално дере и цял ден да копаш, буташ, да разпъваш лебедки и накрая да викнеш специализирана техника да те извади.
Нещо такова:
https://youtu.be/KLH45h4Tv-Y?t=236
-
bullet_pk
#5.1
bullet_pk коментира
Вчера, 09:29
На това тук му се вика тип "Друсни полянка". Брутален офроуд е да се заровиш в кално дере и цял ден да копаш, буташ, да разпъваш лебедки и накрая да викнеш специализирана техника да те извади.
Нещо такова:
https://youtu.be/KLH45h4Tv-Y?t=236
+ 1
-
-
Давам +за "Церозата".
По катъреста машинка. Ако е с ръчни хъбове ,газифицирана и с добавен лист на задното окачване (правих Я на вуйчото преди повече от 10г. и не е мръднала,а си носи и дръвца) си е машинка. Друса,тесничко,на дълги дистанции (над 150км.) си е малко мъка.............,но няма как всичко да ни е "таман"!
Коментар
-
Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнениеКоето намериш по-запазено него взимай. Като, че ли на Опела са му по-евтини частите.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Ако някоя от двете минава за брутален офроуд явно нещата са некви нови.
Иначе избора е елементарен при такива стари кошници - гледаш коя не е изгнила и ако запали я отнасяш.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Няма изобщо място за сравнение. Тая фронтера е Б и е несравнимо по-комфортна от Ферозата. Ако е италианка има голям шанс шасито и купето да са без ръжди, което е абсурд да намериш при Фероза, при която вероятно половината шаси се държи на боята. Като за офроуд Ферозата е "по-джип", но и Фронтерата с читави гуми и каране с акъл няма да те остави. Аз бих взел Фронтерата без да се колебая"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
- 1 like
Коментар
-
Ако става въпрос за Фронтера Б, наистина е на светлинни години като комфорт и екстри пред Ферозата. Повече събира, но по-малко товар носи. Ферозата е доста спартанска джипка като оборудване, а като комфорт друса и подскача много. Има и запазени Ферози, но на доста високи цени, Има и много гнилочи. Колкото до офроуда, Ферозката е здрава, но е доста ограничена от към ходове. С ЛСД са по-редки и които имат, е под въпрос, дали работи след толкова години. Вероятно и аз бих заложил на Опела, макар че Ферозката си ми е слабост. Има си чар и табуретката. От старата школа джипки е.
Голяма част от проходимостта е в главата на задкормилното, а огромна в подходящите гуми.Your conscience is all you can take to your grave.
- 1 like
Коментар
-
Благодаря на всички, взели отношени по темата. Вече съм в отбора на фронтерата. Като имам впечатления от нея, пак ще пиша.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар