Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пореден Новобрански Въпрос (4x4 за фотографски цели)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Не знам колко техника носиш и дали е включен статив, N обектива, куп чанти и т.н., но ако е така и всичко изброено е включено, то определено с по-голяма кола ще е по-комфортно. Не че техниката няма да я събереш и в Джимни, но все ще се наложи да носиш и някакъв друг багаж примерно и/или още един човек с теб. Също не си казал колко километра ще се минават с нея, нито бюджета. Поне според мен най-важното ще е да може да се поставят някакви читави гуми, а за пътищата, които си посочил, всеки SUV или джип би свършил работа и би минал. Разбира се вече става друга бира, ако има наводнени дерета когато вали и искаш да минеш баш от там, минава се през две педи сняг зимата или нещо от сорта...

    Коментар


    • #17
      Взимаш каквото ти харесва и можеш да поддържаш + едни хубави АТ гуми и си готов.
      Kia Sorento 2.5 CRDI EX - now
      Suzuki Samurai 1.3 - липсва ми как друска и къде ходи

      Коментар


      • #18
        Леле, много ви благодаря на всички!!! Аз верно изчезнах за малко, ама ме налегна работата. Отговорите ви са хем информативни, хем ме накараха да се замисля за неща, дето не се бях замислял (надали има изненада ). Като начало, замислих се за допълнителни условия, с които или бих искал, или ми се налага да се съобразя.

        - Като начало, размери. За да мога да паркирам в гаража ми, автомобилът трябва да е под 4.80 максимум дължина. Иначе няма да мога да го увъртя за паркиране.
        - След това, бих предпочел возията по асфалт да не е като преживяване от чистилището. Няма лошо да е по-твърдо, но поне 60% от разстоянието до стигано до локация е обикновено по асфалт.
        - Задължително климатик. Сигурно много се изложих току-що Обаче не държа на жеги въобще. От известно време насам изкарвам всяка година поне по няколко седмици в експедиции над Полярния кръг и студа не е проблем. Обаче жегите ме съсипват -- климатика ми е задължителен.
        - Да може един човек поне да спи оле-мале нормално в колата. Под нормално имам предвид да не си запушвам ушите с коленете, не луксозна спалня. Това без да си изнасям багажа навън по възможност.
        - Имам си ежедневна хубава кола, тази ми трябва като специализирано возило основно за фотографски цели.
        - Бих предпочел втора ръка автомобил. Не карам душмански, обаче и не искам да треперя на автомобил за такива цели -- да не го одраскам, да не го чукна -- няма нужда. Работен кон ми трябва, не лъскаво пони-еднорог . Това не значи, че търся изтърбушена бангия, просто отношението към нов автомобил първите две години е по-различно.
        - Километри -- приоритет ми е състоянието и как е поддържана колата, не толкова самия километраж. Ясно е, че най-често настоящето състояние и километрите вървят ръка за ръка. Обаче, през годините съм се нагледал на автомобили на малко километри дето им е взета душата и не знаеш кога къде ще те оставят.
        - Като пари -- бюджет от приблизително 25 000 лв. Не е фиксиран, за здрава кола в добро състояние бих бил готов да добавя гуми и т.н. отгоре. Естествено, бих предпочел това да е цялата сума ако намеря правилната машина
        - Добрата и не скъпа сервизна поддръжка ми е важна. Апокрифни резервни части или "има двама майстори в цяла България" са сценарии дето не ми се влиза. Трябва ми кола да я карам и да не я мисля и да й треперя, че а сгъна нещо по двигател или ходова част, а влизаш в четири месечен филм.
        - Не страдам от автомобилна снобария, обаче тегля чертата пред Дъстър Въпреки че всеки път когато карам в Исландия се шокирам колко много Дърстъри карат там, нещо не мога да го взема насериозно като вариант.
        - Последно, като се има предвид, че не търся екстремен офроуд, не знам доколко добавени подобрения като лебедки и шнорхели имат значение. Сигурен съм, че винаги са добре дошли, но доколко са критично важни -- чудя се.

        И май това ми дойде наум досега!

        Много ви благодаря на всички още веднъж, супер сте!
        Последно редактирано от Drone04; 12-07-20, 09:12.

        Коментар


        • #19
          За климатика-споко, не си се изложил. В жегите е задължителна екстра. Да, може и без него, но е много по-приятно когато го има.
          За километрите-няма кола която да е минала през джамбазите, и да е с реални километри. Та изобщо не ги гледай, правилно си се ориентирал да се интересуваш от състоянието на колата.
          За лебедка и шнорхел-една лебедка е смешни пари в сравнение с бюджета ти, та ще е по-скоро немърливост да не си сложиш една. Колкото и да не се завираш насила по трудни терени-все може да се случи да се подхлъзнеш в някой овраг, да имаш два метра пряспа която не можеш да минеш на ход, да имаш много по-пряк път, ако можеш да минеш през един праг който е непреодолим на ход...
          Абе и хич да не я ползваш за придвижване, а само за помощно средство-много е добре да я имаш.
          Ако стигнеш до лебедката-пиши, ще ти дам идея за котва, която в събран вид е много компактна и заема малко място, а инак помага доста, ако няма за къде да вържеш въжето.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • gimax
            gimax коментира
            Редактиране на коментар
            И да го обучиш кво и как се прави с тая лебедка,да не се осакати.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Обучението е като иде на няколко хард разходки. Не задължително с неговия джип и лебедка, те принципите са еднакви.
            Е, има си теория която е добре да се знае предварително де, ама тя е по-лесната част.

        • #20
          Нисан Патрол и Тойота Ленд Круйзър.
          Примерно такава - https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B2%D0%B8%D1%8F

          Може и нещо по-евтино, ще останат пари и за доработване, стягане - http://off-road.bg/moeto-of-roud-voz...san-terrano-2/
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #21
            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Нисан Патрол и Тойота Ленд Круйзър.
            Примерно такава - https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B2%D0%B8%D1%8F

            Може и нещо по-евтино, ще останат пари и за доработване, стягане - http://off-road.bg/moeto-of-roud-voz...san-terrano-2/
            За бюджета ще се класира и за нещо бая по истинско. Тойота с независимо окачване не е баш.
            Демек тойота 80, патрул 61 или г463
            Купуваш, стягаш както трябва и ще те надживее.
            От тия трите г е най добре откъм ръжда.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Според мен е една идея по добре от 80 или патрул. Возията имам предвид.
              Мутрите и имиджа си ги слагаш в другия джоб.

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Така, ама нещо май трудно стига бюджета за 463...

            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Той и за 80 трудно.
              А патрула е с много куц мотор.

          • #22
            И само за информация
            лебедката шнорхела и подобни се изплащат с едно ползване.
            Щото веднъж като закъсаш някъде без обхват и прибирането става приключение.
            ​​​​​воден удар може и от невинна на пръв поглед локва.
            и т.н.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • Пенчо
              Пенчо коментира
              Редактиране на коментар
              Bose, а какво е сезал?

            • rosen_offroad
              rosen_offroad коментира
              Редактиране на коментар
              сезал е тънко въженце за връзване на доматки

              https://roel-98.com/1-9820

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Пенчо къде си бил последните 60 години се чудя,заяждаш ли както в последно време се или к’во?

              Американска думичка е,чуждица.

          • #23
            За 25 к има прекрасни автомобили от Англия с десен волан и мноооооооого добре подготвени.
            Land Rover Discovery II, V8 4.0
            VW Golf VI variant
            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

            Коментар


            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Айде бе.
              Прекрасни?

          • #24
            Ясно е, че критериите за "прекрасни" са строго индивидуални, ама би ли споделил защо мислиш така?

            Коментар


            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Убеден съм че не са кияци )))

            • rosen_offroad
              rosen_offroad коментира
              Редактиране на коментар
              Ми не са кияци.

              Навсякъде където искат по проходим готов автомобил си вземат подготвени десняци за малки пари.

              Справка качващите туристи из Родопите.

              Е разбира се става дума за Вранглери, Г-клас, Дефендри, Тойоти, Нисани и Митцубишита с гуми 33 +.

              Англичаните са известни като заможни и харчещи за офроуд хобита а поради десния волан няма голямо търсене на вторичния пазар.

              БатДжорджеоне мисля беше купил подготвен Черок за малки пари.

              Нека се изкажат колегите от острова.

            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Понеже по една случайност следя пазара, г за 25лв в юк няма. В Ирландия също.
              Подготвено съвсем.

          • #25
            И аз.
            Ама зная и защо.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X