Здравейте,
Аз съм поредният новодошъл с лаишки въпрос -- и ви благодаря предварително за отделеното време и внимание!
Занимавам се с фотография, основно пеизажна. Често мъкна доста оборудване -- 15-20 кила -- и бих предпочел вече да стигам по-близо до местата за снимки моторизиран отколкото като двукрако товарно магаре.
В моя конкретен случай, търся високопроходима машина не толкова заради изключително труден терен -- става дума по-скоро за черни пътища и само тук-таме излизане от тях -- а заради климатичните условия. Обикновено най-добрите кадри се хващат в особено лошо време, дъжд, сняг, студ, мокро и кално. Иначе става дума за терен принципно където и един стар Форестър при сухо време сигурно би минал без проблем.
За момента на сърцето ми легнала дилемата или някое по-ново Jimny, или някой по-стар Wrangler. Принципно и двете, за незапознатия ми акъл, на хартия изглежда да са идеални -- окачване, скоростна кутия, стандартно оборудване и т.н. Обаче и за двете имам притеснения и затова ви занимавам с моите глупости.
За Jimny-то, без да съм го карал, малко ме стряска напречната стабилност. Изглежда ми сравнително високо и тясно за тази къса база, със сравнително висок център на тежестта. Не съм опитен оффроудър -- всъщност никакъв офроудър не съм -- и си нямам доверие да не се обърна преди да свикна.
За Wrangler-а се притеснявам по две линии. Няколко души, може би от "баш разбирачите", ме наплашиха, че много ги крадяли. В смисъл, че се крадяли приоритетно, и че само съм щял да се занимавам със застрахователи и полиция. Второто е, за по-старите модели, примерно YJ или стар TJ, дали намирането на резервни части няма да е проблематично.
Не съм с фиксация на само тези две машини, много ще съм благодарен и на отговори, и на други препоръки!
Всичко хубаво ви желая!
Аз съм поредният новодошъл с лаишки въпрос -- и ви благодаря предварително за отделеното време и внимание!
Занимавам се с фотография, основно пеизажна. Често мъкна доста оборудване -- 15-20 кила -- и бих предпочел вече да стигам по-близо до местата за снимки моторизиран отколкото като двукрако товарно магаре.
В моя конкретен случай, търся високопроходима машина не толкова заради изключително труден терен -- става дума по-скоро за черни пътища и само тук-таме излизане от тях -- а заради климатичните условия. Обикновено най-добрите кадри се хващат в особено лошо време, дъжд, сняг, студ, мокро и кално. Иначе става дума за терен принципно където и един стар Форестър при сухо време сигурно би минал без проблем.
За момента на сърцето ми легнала дилемата или някое по-ново Jimny, или някой по-стар Wrangler. Принципно и двете, за незапознатия ми акъл, на хартия изглежда да са идеални -- окачване, скоростна кутия, стандартно оборудване и т.н. Обаче и за двете имам притеснения и затова ви занимавам с моите глупости.
За Jimny-то, без да съм го карал, малко ме стряска напречната стабилност. Изглежда ми сравнително високо и тясно за тази къса база, със сравнително висок център на тежестта. Не съм опитен оффроудър -- всъщност никакъв офроудър не съм -- и си нямам доверие да не се обърна преди да свикна.
За Wrangler-а се притеснявам по две линии. Няколко души, може би от "баш разбирачите", ме наплашиха, че много ги крадяли. В смисъл, че се крадяли приоритетно, и че само съм щял да се занимавам със застрахователи и полиция. Второто е, за по-старите модели, примерно YJ или стар TJ, дали намирането на резервни части няма да е проблематично.
Не съм с фиксация на само тези две машини, много ще съм благодарен и на отговори, и на други препоръки!
Всичко хубаво ви желая!
Коментар