Един приятел има Корандо , гледам че вървят между 3-4 хил. лв , доста го тормози , имам в предвид по-хард разходки от друсни полянка. И държи пущината , макар, че продължавам да съм предубеден в конфигурацията и здравината му.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на джип. Лада Нива или Чероки XJ
Свий
X
-
-
Като механика са еднакви с Мусото.
Гледам тука в Германия едно Корандо с 3,2 бензин/газ 210 коня, автомат(заводска комплектация)...с бодилифт, блокаж и компресор на ARB. Малко ми е далече, но ако се позадържи вероятно ще го преслушам...цена/състояние изглежда ОК, ако има и документи....ще видим.
-
Корандото беше доста на мода едно време, но е двуврато. И имаше ядове с вакуумните магистрали, дето задействат 4х4, та повечето си бяха като обикновени коли със задно. Зимата падаше бутане.
-
-
Една година ходих с Нивата на яз Камчия в местноста Кирна за риба. Няколко часа след като пристигнах едно Г на два курса изсипа една тумба рибари. И вечерта на раздумката. Тръгнали с Чероки и Фероза ама и двете умрели в гората. Пътя беше отвратителен. Та тоя с Г-то дошъл, измъкнал ги, колите с платформа на сервиз, а рибарите на гьола. Та в тоя форум постоянно чета колко са смотани Нивите и колко супер-дупер са другите джипове, ама на практика друго виждам. Та ако ще сте сте само двамата с жената махаш задната седалка и обема за багаж става приличен.Последно редактирано от kameno karp; 04-05-20, 22:35.Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.
- 2 likes
Коментар
-
На практика заводска нива с що годе читави гуми минава от места където много видни форумни офройдери въобще няма да опитат да минат.Но това не пречи из темите за джип до 3 бона да се хвалят разни паркети дето само изтеглянето с трактор след разходката чини половината бюджет.
Друг форумен постулат е че джип за под 10 бона, с опция за наливане на още 15 след закупуването му няма.
-
И аз съм вадил стокова нива от локва, през която с Корозата минавах ежедневно по два пъти. Такива сравнения не са никак меродавни.Никой жиБ не е застрахован от това, да се набълбука някъде и да търси помощ. И мен са ме вадили.
-
Вадил съм и верижен трактор затънал в локва, но тук въпросът е друг.
Човека пита за джип дето 5-6 пъти в годината ще отиде на риба с него и съответно не иска да продаде бъбрек за да го купи.Да в този ценови диапазон вариантите не са най-прекрасни, не са и трърде комфортни, но за толкова пари толкова боя.
-
Включвам се и аз, само и единственно по темата.
Наблюденията ми върху Нива са върху няколко броя, но сравнително нови, 5 до 10 годишни.
Много добра кола за цената на която може да се купи. Става за извън пътя, а с подходящи доработки даже много става. Руснаците произвеждат и предлагат много подобрения.
Обаче трудно и тежко стигал по асвалта до мястото на разходка. Слаб мотор и нисък комфорт. Гние и има проблеми с ел. инсталацията,които са решими.
Но има изибилие от части на сравнително ниски цени и ремонтите не са скъпи.
За JEEP-a нямам наблюдения, но притежавам от 10 години Вояджер със 2.5 D мотора VM последното му поколение от 2000г. което е малко по различно освен с ангренажа, буталата има и други подобрения.
Вече е на 370 000км. по километраж и е в отлично здраве, без да е поправян въобще.
Правилно каране и правилна поддръжка.
Отчитай факта че монтиран в Джип, на мотора му е по-тежко от в нормална кола,и там може да е по - проблемен.
Дано съм бил полезен.
Коментар
-
Аз бях доста предубеден към Нивата, но в последствие взе да ми харесва. Намерих 1.9 турбо дизел фабрично с двигател на Пежо 75 коня. Няма ръжди и ако се поддържа няма да изгние цялата. Частите са безумно евтини. Като вървеж не е много добре за магистрала предвид, че я карам с 31-ци гуми. Вдига си 90км но е неустойчива на път. Има супер лека хидравлика. на оффроад си излиза доста добре. Само единствено се чудя дали да не подрежа калниците малко. Пиши ми ако имаш интерес. Мисля да я продавам моята.
Коментар
-
Читаво чероки 2.1 едва ли ще намериш много са стари, като цяло са много слаби, прегряват даже на пътя като го понапънеш малко, но иначе е проходим, бавни са му мостовете, парт тайм е, мотора е на рено еспейс 80коня е и не гори много, върви колко нива. Много гният нямат шаси, комфорта е една идея по добре от на нива. 2.5 чероки е с италиански мотор на вм мотори 116 коня е върви доста по добре от нива и чероки 2. 1 гори към 10 нафта, с ангренажни зъбчатки е, обаче мотора е изключителен буклук, грее, пука глави и създава куп други ядове. Нивата няма да я коментирам изключителен буклук е, гние, троши се всеки ден, некачествена сглобка, некачествени Части затова са и много евтини, возия като табуретка, гори не малко. Аз имам един лаф че черокито е американската лада, но е 10000 пъти по добре от нивата. Особено ако е бензин, през 2006 имаах 4.0 чероки 186 коня,5 000лв го плащаха, върви като звяр на пътя държи си 170 км, фултайм раздатка която може да караш и на задно, кожи, климатици, приятен за дълъг път, върви в гората, гори много бензин, но няма нищо общо 2.1 д, 2.5д и лада нива. Жалко че 4.0 почти няма да намериш а ако изпадне ще е голяма сума, която не винаги си струва. Аз през 2006 го взех за 5 бона сега ги има и за по 9 - 10.Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар