Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търсене на нов 4х4 автомобил /до 60.000 - 70.000 лв./

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Хаиде и аз да си кажа мойто мнение.
    Само исках да припомня, че до един месец новият Wrangler Jeep ще излезе на пазара. За европеиския не съм сигурен точно кога, но със 70,000 лева ще можеш да си го вкараш.
    Със 4 врати, и много малко удължение на основата, ще бъде много удобен за семейство, без да губиш оф роуд способности.
    А когато стане дума за джип....има само един истенски....тоест...джип на краислер. Очаквам да има ежропеиски дизаин, че от както геманците зеха краислер, започнаха да правят по добри коли, а не със теслата дялани като повечето американски модели.
    И понеже съм шеви фен, пък и нали "нашето гардже най хубаво", чух че шеви е започнал да продава моя модел в Англия.


    Със Z-71 и 5 цилиндров двигател които отпуска 220 коня, ше бъде добър избор като се има в предвит и цената на бензина.
    Плюс това чух че предлагат и дизел, но за дизеловия двигател не знам нищо.
    Лично когато го купих очаквах главоболия, понеже и изцяло нова линия и нямя историческа дата за това как се представя технически.
    До сега сум го карал 2 1/2 години и съм навъртял 100,000 км на него.
    Нямям нищо лощо да кажа. Напротив, само добри работи.
    CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
    http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
    http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

    Коментар


    • #32
      Sharrko, айде да си играем на "откриий разликите"

      или по точно те са 320 на бр. пък и общо взето са основно по предницата на колата, и малко тунинг на ДВГ-то. Между другото този пикап, се намира на по-добри цени от предложените и зависи от комплектацията. А дизела е на ИСУЗУ с ресурс над 1 млн. км. при тежки експлоатационнни условия. Общо взето между твойта и мойта кола май разликата е само в ДВГ и името.
      Поздрави
      ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

      Коментар


      • #33
        Нямя разлика освен в бронятя. ( И името ).
        Исузу излезе малко по късно от шеви иначе щях да си зема исузу. По добра гаранция ( 7 години ) докато на шеви е само 3 + 2.
        На тукашния пазар им казват 280 - 4 цилиндровия, и 350 за 5 цилиндровия. Но дизел за съжеление нямя.
        А и още една разлика, ....сложили са му курмилото на грешната страна.
        CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
        http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
        http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

        Коментар


        • #34
          Абсолютно си прав Аз съм страшно доволен от моя, гори малко, не създава никви проблеми, а след нова година смятам да го изпробвам и използвам на дълъг път с 3 тонно ремарке. Ако издържи успешно и този тест, просто "is the best"! Жалко че този тип автомобили ги нямаше до преди 10-на години. Вероятно сега щяха да са навсякъде около нас в БГ. Причината за да излезе ИСУЗУ след Шевролет, е че те имаха уговорка, Шевролет да продава на Северноамериканския пазар, а Исузу навсякъде другаде. През 2002 обаче ИСУЗУ пусна въпросния пикап, и само за 1 година произведе над 160 000 бр., което надхвърли очакванията многократно. Тогава шевролет решиха, че могат и те да припечелат нещо допълнително, прецаквайки Исузу и пуснаха техния модел в Малаизия(мисля). Резултатът беше че техния модел не се продаваше там заради по-твърдото окачване(направено специално за американския пазар), за разлика от ISUZU D-MAX, а пък от ISUZU си направиха някои изводи за коректността на техните партньори от GM. Та това е причината за по-късното пускане на ISUZU пикапите на US пазара. Твоя може би е по-пъргав понеже е с бензинов ДВГ, обаче тука горивата са около 2лв./л така че дизела излиза много по-икономичен. Освен това ми харесва звука на дизела, някак си по-камионджийски звучи.
          Поздрави
          P.S. Кормилото е така понеже модела на снимката е за Англия, мойто си е като твойто т.е. с "нормален" волан.
          ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

          Коментар


          • #35
            ONLY JAPAN.

            за тези Пари.

            Мнението за марка е пристрастно - макар,че никой не я споменава.
            only 4 x 4,sim AWD

            Коментар


            • #36
              Благодаря на всички за мненията.
              Ще видим какво ще излезе от цялата работа, Вие ще научите първи.
              Само едно се чудя: защо до сега при толкова мнения никой нищо не каза за Mitsubishi Pajero 3.2 DiD (нито хубаво, нито лошо, нищо)? Просто ми е чудно.

              Коментар


              • #37
                Не мисля че някой има ...
                Пък и общата тенденция е колкото по-ново - толкова по-калпаво. Тука поне никой няма да те излъже да дадеш купчина пари щото някъде имало красива реклама. Рекламата - реклама. А гората - гора ...

                Коментар


                • #38
                  Паджерото има невероятно добра раздатка супер селект, обаче новото с това независимо окачване на всички колелета си е един кросовър според мен. Пък и в сравнение с много от представените тук коли си е посредствен джип. Ходовете на окачването са малки возията е твърда. Поне не се накланя в завоите като прехвалената тук TLC, не знам как всички които я хвалеха не се сетиха за тоя неин "малък" недостатък...
                  Аз всеки пат като я видя как влиза в завой с повече от 40 и изтръпвам... Явно изтръпват и тези вътре де, защото подобни гледки са рядкост, хората предпочитат да взимат завоите "шепнешком"
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #39
                    Mitsubishi Pajero 3.2 DiD -много добър двигател , ама самоносеща каросерия.На мен лично това Паджеро много ми харесва обаче все пак си мисля че джипа трябва да е с отделна рама.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • #40
                      Имам приятел с такова Паджеро. Изпатка му дебитомера. Умното е че е капсулован в помпата. А тя струва 12 000лв. От БалканСтар казали че е масово явление.
                      Много се радвам когато на печките им се налагат такива ремонти. Нали са икономични.

                      Коментар


                      • #41
                        kinex , има няква грешка.Дебитомера няма общо с помпата.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #42
                          А какъв е тоя датчик дето е капсулован в помпата.

                          Коментар


                          • #43
                            Може да мери кво да е. Но смисълът му трябва да е на дебитомер.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X