Колега titanium, аз бих те посъветвал да обърнеш внимание на тойота рав4 , за тези пари, които си планирал има предлагане, но не съм сигурен, че може да се намери лесно подържана кола за толкова, но дори и да добавиш малко, мисля, че си струва, защото това е една много балансирана кола, която става почти за всичко и е много надежна. По от отношение на комфорт и пригодност в ежедневието няма забележки, за дълго пътуване е абсолютно ОК и ще те изкара по всеки черен път дори да е хлъзгав, стига да няма дълбоки коловози.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Моля за предложение за ежедневна семейна джипка ставаща за хоби (не за офроуд)
Свий
X
-
Ако е бензинов Туарег от първите? Вярно преди 2010г е, но има доста екстри. С въздушното клиренса става приличен някой освен заключване на средния имат и на задния диференциал. Вече ако има запознати да кажат слаби страни и дали все още са скъпи за подръжка. Но според мен ще ти свърши работа, става за шосе, става и за леко извън пътя, луксозен е, но май няма keyless..
Коментар
-
Има доста сувчета, но от тия години автомата трябва да се гледа дали е класически или CVT . Примерно на Хюндай IX35 кво му е?Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Jimm, благодаря за идеята за РAV4, ще го помисля! Туарег и неща на въздух не са сред предпочитаните ми (Имах Кайен 2007 и не ме грабна... може би е имала проблем, но такъв не намериха)
Бат Марто, благодаря и за идеята за Диско4... все пак ще разгледам, не е тупнало веднага да взимам, та и сумата е ориентировъчна, но гледам да се поместя в нея!
CVT АБСОЛЮТНО НЕ, но благодаря. Инфинитите ми хареса много, гледах няколко преди, но пак... гледам да се впиша в този бюджет, който съм си наложил! GLK гледах на снимка, г/д ми харесват, но какво е положението с тях нямам идея? Читави ли са? Благодаря
Коментар
-
Не каза, какво мислиш за CR-V-то?!
До 20000лв влизаш в последните 2-3 години на 3-та генерация (2010-2012). Четвърта отиват около 25000лв.
Не те карам да го купуваш, просто ми е любопитно.
Също така, любопитно ми е, защо държиш да е keyless?!
Иначе да, брат ми си ходи за риба с Голф 4 и не се оплаква.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
Да, не отговорих! Ами като цяло никога не съм ги харесвал, но ще погледна! Цялостно бягам от японски коли по много причини, ръждата е сред тях! Безключовото е чисто и просто за удобството да не премятам нон стоп ключ на кола в ръцете си! Карам всеки ден и по не малко и просто се изнервям понякога да трябва постоянно да се джобя за ключ, ключалки... Имам служебна кола с безключово и се родих!
Коментар
-
Първоначално публикуван от titanium Преглед на мнение... Безключовото е чисто и просто за удобството да не премятам нон стоп ключ на кола в ръцете си! ... Имам служебна кола с безключово и се родих!
Аз всички коли гледам да ги настроя да се заключват щом потегли и стигне до 20 км/ч и да НЕ СЕ отключва щом изгасиш двигателя (отвътре обикновено можеш да излезнеш и така)."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Разбира се, че трявба да имаш едно на ум! Колеоса ми допада, защото има сензор във вратата и щом посегнеш за дръжката се отключва! А ако някой отпраши с колата докато ключа (а той винаги ще е в джоба ми както и на служебната) то след малко ще се изключи!
Коментар
-
Щом търсиш комфорт, какво мислиш за Волво ХС60, 70, 90 ? Макар, че като гледам цените в този случай ще е по-близо до 2010 година на производство. Щом не харесваш японски, допускам, че и корейските са ти в тази група. Има нелоши Санта Фе (СМ) (2006-2012), от последните, както и близнака му КИА Соренто (XM) (2010-2014). Не знам обаче, дали този модел има "безключово". Би трябвало в тези години...
Коментар
-
Първоначално публикуван от titanium Преглед на мнениеРазбира се, че трявба да имаш едно на ум! Колеоса ми допада, защото има сензор във вратата и щом посегнеш за дръжката се отключва! А ако някой отпраши с колата докато ключа (а той винаги ще е в джоба ми както и на служебната) то след малко ще се изключи!"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
РАВ има с безключово, не съм сигурен дали е голяма екстра. Трябва да си сложиш ръката на дръжката да отключи иначе светват само плафоните.
20 000 са много пари за втора ръка кола. Трябва да си предвидиш и 4-5 за регистрация, обслужване. И направо влизаш във играта нов автомобил.
CH-R e 54000 , Висока първоначална вноска и след това лесно. Каптюура е още по достъпен. Toyota имат и оказион, , но се замисли след 5 г, каква ще е цената.
https://www.toyota.bg/used-cars/toyo...&maxkms=150000
- 1 like
Коментар
-
Когато сумата за първоначално придобиване , надминава 50% от цената на нова, винаги е добре да се помисли за нова на лизинг
Малко кръчмарска сметка.
Ако купиш кола за 20 000, имаш 5000 за да я регистрираш. За 5г или 150000км, поне половината за ремонт ( стара кола се ремонтира а и подържа ) около 10000лв
Общо за 5г 35000лв, а като тръгнеш да я продаваш 5000 . Значи удоволствието ти струва 30 000лв.
Нова ти е 50 000лв, След 5г ще и вземеш поне25000 . Сметката е равна,но си с нов автомобил и не се притесняваш ,че ще те остави някъде.
Казах че сметката е кръчмарска и зависи от куп неща, дори и късмета , състоянието и т.н. разход на гориво......
- 2 likes
Коментар
-
Много крива сметка. Даже и логика няма. Обезценява се най-много нова кола от магазина, и с времето обезценяването намалява. Това може да го види всеки в обявите за продажба на коли. Кои десетгодишни коли до 5000лв, са стрували 50 хиляди преди десет години?!
-
Принципно калкулацията на колегата до някъде е вярна. Сигурно се занимава с продажба на нови автомобили 😉 Но има нещо друго - стандартът в България е друг и не всеки нов автомобил е рентабилен за изплащане. Особено ако изкарваш парите с труд 🤢
Друга особеност е, че тук труда и поддръжката са значително по-евтини от нормалните страни. Ако имаше контрол и поддръжката се извършваше само в регламентирани сервизи, никой нямаше да има интерес да кара тия стари кокали. Камо ли да купува боклучавите части на алтернативните вносители. Също така, няма уважаван SUV или високо проходим автомобил, който да струва нов по-малко от 50-60к евро. Тук също сме обременени и от едно каско, което съвсем разваля калкулацията.
-
Е, кое му е вярното на калкулацията, къде ги тия коли в клас 50 хиляди лева, които струват 5 хиляди след десет години?!
Като я вземеш за 25 на 5 години и 60-100 хиляди километра, за какво ще дадеш още 10К за ремонти, за следващите пет години и 150 хиляди километра?! Е, ако е на 500хиляди километра, много висок клас(нова е била доста над 50 бона), може...3-4 хиляди ангренажни вериги, още толкова ремонт на автомата, и още толкова дреболии и окачване(особено пък въздушно, асаптивно и пр). И пак няма да струва тая кола под 10 хиляди, след още пет години.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар