Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за предложение за ежедневна семейна джипка ставаща за хоби (не за офроуд)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Колега titanium, аз бих те посъветвал да обърнеш внимание на тойота рав4 , за тези пари, които си планирал има предлагане, но не съм сигурен, че може да се намери лесно подържана кола за толкова, но дори и да добавиш малко, мисля, че си струва, защото това е една много балансирана кола, която става почти за всичко и е много надежна. По от отношение на комфорт и пригодност в ежедневието няма забележки, за дълго пътуване е абсолютно ОК и ще те изкара по всеки черен път дори да е хлъзгав, стига да няма дълбоки коловози.

    Коментар


    • #17
      Ако е бензинов Туарег от първите? Вярно преди 2010г е, но има доста екстри. С въздушното клиренса става приличен някой освен заключване на средния имат и на задния диференциал. Вече ако има запознати да кажат слаби страни и дали все още са скъпи за подръжка. Но според мен ще ти свърши работа, става за шосе, става и за леко извън пътя, луксозен е, но май няма keyless..

      Коментар


      • royce
        royce коментира
        Редактиране на коментар
        Имат с keyless.

    • #18
      Ако напънеш малко бюджета-Дискавъри 4 мисля ,че е ще ти свърши работа.Не че няма и за 20 000.
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • #19
        Има доста сувчета, но от тия години автомата трябва да се гледа дали е класически или CVT . Примерно на Хюндай IX35 кво му е?
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • royce
          royce коментира
          Редактиране на коментар
          Аз бих предложил пак X35, но Infinity FX35.

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Над бюджета е, и съвсем друг клас. Иначе ML, GLK...

      • #20
        Аз бих заложил на Honda CRV, за ежедневна е перфектна.

        Коментар


        • #21
          Jimm, благодаря за идеята за РAV4, ще го помисля! Туарег и неща на въздух не са сред предпочитаните ми (Имах Кайен 2007 и не ме грабна... може би е имала проблем, но такъв не намериха)
          Бат Марто, благодаря и за идеята за Диско4... все пак ще разгледам, не е тупнало веднага да взимам, та и сумата е ориентировъчна, но гледам да се поместя в нея!
          CVT АБСОЛЮТНО НЕ, но благодаря. Инфинитите ми хареса много, гледах няколко преди, но пак... гледам да се впиша в този бюджет, който съм си наложил! GLK гледах на снимка, г/д ми харесват, но какво е положението с тях нямам идея? Читави ли са? Благодаря

          Коментар


          • #22
            Не каза, какво мислиш за CR-V-то?!
            До 20000лв влизаш в последните 2-3 години на 3-та генерация (2010-2012). Четвърта отиват около 25000лв.

            Не те карам да го купуваш, просто ми е любопитно.
            Също така, любопитно ми е, защо държиш да е keyless?!

            Иначе да, брат ми си ходи за риба с Голф 4 и не се оплаква.
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

            Коментар


            • #23
              Да, не отговорих! Ами като цяло никога не съм ги харесвал, но ще погледна! Цялостно бягам от японски коли по много причини, ръждата е сред тях! Безключовото е чисто и просто за удобството да не премятам нон стоп ключ на кола в ръцете си! Карам всеки ден и по не малко и просто се изнервям понякога да трябва постоянно да се джобя за ключ, ключалки... Имам служебна кола с безключово и се родих!

              Коментар


              • #24
                Първоначално публикуван от titanium Преглед на мнение
                ... Безключовото е чисто и просто за удобството да не премятам нон стоп ключ на кола в ръцете си! ... Имам служебна кола с безключово и се родих!
                В Булгаристан не е много здравословно ако си в близост до колата, тя да стои отключена (примерно схемата: "Баъте-баъте? Гумътъ ти е спаднАла!"). А настроиш ли го да се отключва с бутон - пак трябва да бъркаш в джобове.

                Аз всички коли гледам да ги настроя да се заключват щом потегли и стигне до 20 км/ч и да НЕ СЕ отключва щом изгасиш двигателя (отвътре обикновено можеш да излезнеш и така).
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • #25
                  Разбира се, че трявба да имаш едно на ум! Колеоса ми допада, защото има сензор във вратата и щом посегнеш за дръжката се отключва! А ако някой отпраши с колата докато ключа (а той винаги ще е в джоба ми както и на служебната) то след малко ще се изключи!

                  Коментар


                  • #26
                    Щом търсиш комфорт, какво мислиш за Волво ХС60, 70, 90 ? Макар, че като гледам цените в този случай ще е по-близо до 2010 година на производство. Щом не харесваш японски, допускам, че и корейските са ти в тази група. Има нелоши Санта Фе (СМ) (2006-2012), от последните, както и близнака му КИА Соренто (XM) (2010-2014). Не знам обаче, дали този модел има "безключово". Би трябвало в тези години...

                    Коментар


                    • #27
                      Първоначално публикуван от titanium Преглед на мнение
                      Разбира се, че трявба да имаш едно на ум! Колеоса ми допада, защото има сензор във вратата и щом посегнеш за дръжката се отключва! А ако някой отпраши с колата докато ключа (а той винаги ще е в джоба ми както и на служебната) то след малко ще се изключи!
                      Нямам предвид да отпраши с колата, по-скоро да се шмугне в нея и да грабне каквото си хареса. Ся, ако ще я караш като мотоциклет и всичко необходимо винаги ще бъде в раница на гърба ти...
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • titanium
                        titanium коментира
                        Редактиране на коментар
                        Да, разбрах те!
                        @ Двигателист, гледах Спортиджи също, имат безключово... Абе да се маха тая гадост имам богат избор вече да търся! Имал съм ХС90 2.4 и не искам да си спомням... мразя тази кола до безкрай

                      • royce
                        royce коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не че нещо, ама Каптюр да ти харесва повече от ХС90 ... не знам ...

                    • #28
                      РАВ има с безключово, не съм сигурен дали е голяма екстра. Трябва да си сложиш ръката на дръжката да отключи иначе светват само плафоните.
                      20 000 са много пари за втора ръка кола. Трябва да си предвидиш и 4-5 за регистрация, обслужване. И направо влизаш във играта нов автомобил.
                      CH-R e 54000 , Висока първоначална вноска и след това лесно. Каптюура е още по достъпен. Toyota имат и оказион, , но се замисли след 5 г, каква ще е цената.

                      https://www.toyota.bg/used-cars/toyo...&maxkms=150000

                      Коментар


                      • #29
                        Sting, съветът ви е за нова кола или новичка на лизинг

                        Коментар


                        • #30
                          Когато сумата за първоначално придобиване , надминава 50% от цената на нова, винаги е добре да се помисли за нова на лизинг
                          Малко кръчмарска сметка.
                          Ако купиш кола за 20 000, имаш 5000 за да я регистрираш. За 5г или 150000км, поне половината за ремонт ( стара кола се ремонтира а и подържа ) около 10000лв
                          Общо за 5г 35000лв, а като тръгнеш да я продаваш 5000 . Значи удоволствието ти струва 30 000лв.

                          Нова ти е 50 000лв, След 5г ще и вземеш поне25000 . Сметката е равна,но си с нов автомобил и не се притесняваш ,че ще те остави някъде.

                          Казах че сметката е кръчмарска и зависи от куп неща, дори и късмета , състоянието и т.н. разход на гориво......

                          Коментар


                          • cecoa1
                            cecoa1 коментира
                            Редактиране на коментар
                            Много крива сметка. Даже и логика няма. Обезценява се най-много нова кола от магазина, и с времето обезценяването намалява. Това може да го види всеки в обявите за продажба на коли. Кои десетгодишни коли до 5000лв, са стрували 50 хиляди преди десет години?!

                          • v_0
                            v_0 коментира
                            Редактиране на коментар
                            Принципно калкулацията на колегата до някъде е вярна. Сигурно се занимава с продажба на нови автомобили 😉 Но има нещо друго - стандартът в България е друг и не всеки нов автомобил е рентабилен за изплащане. Особено ако изкарваш парите с труд 🤢
                            Друга особеност е, че тук труда и поддръжката са значително по-евтини от нормалните страни. Ако имаше контрол и поддръжката се извършваше само в регламентирани сервизи, никой нямаше да има интерес да кара тия стари кокали. Камо ли да купува боклучавите части на алтернативните вносители. Също така, няма уважаван SUV или високо проходим автомобил, който да струва нов по-малко от 50-60к евро. Тук също сме обременени и от едно каско, което съвсем разваля калкулацията.

                          • cecoa1
                            cecoa1 коментира
                            Редактиране на коментар
                            Е, кое му е вярното на калкулацията, къде ги тия коли в клас 50 хиляди лева, които струват 5 хиляди след десет години?!
                            Като я вземеш за 25 на 5 години и 60-100 хиляди километра, за какво ще дадеш още 10К за ремонти, за следващите пет години и 150 хиляди километра?! Е, ако е на 500хиляди километра, много висок клас(нова е била доста над 50 бона), може...3-4 хиляди ангренажни вериги, още толкова ремонт на автомата, и още толкова дреболии и окачване(особено пък въздушно, асаптивно и пр). И пак няма да струва тая кола под 10 хиляди, след още пет години.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X