Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Audi Q7, GL, Touareg, Cayenne

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Audi Q7, GL, Touareg, Cayenne

    От известно време се оглеждам за тези модели да сменят една от сегашните коли. Кое би било по добре за семейна кола, 2 деца, място за багаж трябва да има, ще се кара за всичко с лек офроуд.
    Гледам моделите около 2010г, дизели по възможност около 3,0 (то поршето е ясно де), моделите да не са някой душегуб, че нямам време да я водя по сервизите.
    Впечатленията ми засега за GL голям и тежък, gl320 все едно не върви, туарега от тези години ми е малко квадратен вътре и твърди материали като голф. Поршето винаги ме е радвало но откакто видях на приятелВВ една буквално разпадаща се ел инсталация и вече ме плаши тази премиум кола, пък и тоя разход 20 бензин си е много. Аудито пък тук много не го обичате ама на мен ми допада, освен че е дълго и то е леко тромаво с 3.0
    A и Range rover съм гледал ама там не са ми ясни нещата.
    Та разрастваме се семейството и трябва още една голяма кола. Ще се радвам на всякакви мнения и съвети.
    Последно редактирано от atomic; 17-01-20, 14:33.

  • #2
    Четирите изброени нямат база за сравнение.
    Трябва да се изяснят критериите.
    Кю7 и ГЛ са 7 местни автобуси и са по подходящи за големи семейства.
    Туварег и Кайен са 5 местни и с малък вътрешен обем.

    Но нито едно от тези няма функционалноста на един ван примерно.
    Може би Волво ХЦ-90 най се доближава до идеалния семеен автомобил.

    Пак казвам трябва да се изяснят приоритетите и бюджета.

    А, и всички изброени те абонират за сервиза и са голям бирник

    Там вече е на късмет но може би най малкото зло е Кю7 с 3.0 дизел
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #3
      Трябва за заместител на една 2.0 кола с вече малко за насВ купе.
      Затова написах 2 деца и място за багаж да има. Една жена колко багаж може да събере, сигурно ви е ясно В Отделно детска количка за едното, тротинетна или колело за другото и багажника се пълни.
      За основна кола имаме сув по новичък, но трябва да са взаимнозаменяеми. За офроуд леко повдигната навара си имам и ще си я пазя, и пак трябваВ в редки случаиВ да е заменяема(когато е свързана с разходки не с работа).В Един от тези джипове трябва да може да се използва за всичко по малко. Не ми е много спешно и няма да се хвърля на първата в Горубляне, по скоро се оглеждам за кола с ясна история от човек. Като гледам в mobile.de километрите достигат до 460-500 000 а в mobile.bg са максимум 250-300 000 км, явно си пазим колите тук, та затова щеВ се оглеждам заВ кола с по-ясна история.

      В 

      Коментар


      • #4
        Реално ако една от опциите е туарег, тук трябва да влязат и МЛ/ГЛЕ, защо не и Х5. Туарегът е най-тесен отвътре измежду тук цитираните, ГЛ-а за мен е като камион и не ме привлича, старата Q7 също. Иначе само по себе си БМВ-то върви една идея повече от мерцедеса и е доста по-некомфортно като возия. Говорим за 3.0 дизел двигател при всички.
        Явор
        yavor.nikolov@gmail.com

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от atomic Преглед на мнение
          От известно време се оглеждам за тези модели да сменят една от сегашните коли. Кое би било по добре за семейна кола, 2 деца, място за багаж трябва да има, ще се кара за всичко с лек офроуд.
          Гледам моделите около 2010г, дизели по възможност около 3,0 (то поршето е ясно де), моделите да не са някой душегуб, че нямам време да я водя по сервизите.
          Впечатленията ми засега за GL голям и тежък, gl320 все едно не върви, туарега от тези години ми е малко квадратен вътре и твърди материали като голф. Поршето винаги ме е радвало но откакто видях на приятелВВ една буквално разпадаща се ел инсталация и вече ме плаши тази премиум кола, пък и тоя разход 20 бензин си е много. Аудито пък тук много не го обичате ама на мен ми допада, освен че е дълго и то е леко тромаво с 3.0
          A и Range rover съм гледал ама там не са ми ясни нещата.
          Та разрастваме се семейството и трябва още една голяма кола. Ще се радвам на всякакви мнения и съвети.
          3-ка дизел го забрави в Q7 и GL-a, който е огромен, а и не е за гората. За да вървят VAG-овете - 4.2 tdi.
          3.0 май е най-добре в Туарег 7P (след 2010-та), че там е и 8-скоростен автомат.
          4х4 системите са 2:
          - 4Motion - среден диф ТорсенC с 40 преден : 60 заден мост, блокаж на задния диф - не
          - 4XMotion - раздатката от предходния модел + бавни, бкокаж отздад - има.
          Окачване - пружина или въздух, ама въздуха е затворена система с ... май беше азот.
          Кайена (от същите години) мисля е окомплектован по същия начин, но не точно скъп Туарег. Мисля, че купето му е подсилено.

          Но все пак Росен добре го каза - бюджета трябва да се изясни.

          Коментар


          • #6
            Всичките тия ги гледах преди време,големите за основен превоз на дълги дистанции с багаж и деца,сняг и товарене,а малките за втора семейна колица из града,зе ни голямо градчето.

            Нито едно от тия не ми се вписа в критерии за надежност,ремонтно пригодност или здравина,не подлежат и на доработки,а на всичкото от горе са скъпи за ремонт.ГЛа разгледай какви проблеми дава по окачването,на колко време му се сменят вьздухарските амове,колко пари струват......и за капак проблемите с мотора,веригата,пластиките по него........и приключваш със скоростите и платката там,тук 1500,там 2500,на 4 смени на масло амортесьор сменяш,баси ДАРАКА по моите критерии.

            Туарега е с проблемен мотор при дизела,като върви върви много ма като спре е един дебел камък.
            Аудито най-безпроблемно от всичките,но ще повторя колегите горе - за чий ти е?

            Аз бих ти предложил запазен Лексус 2006-2009,нямат много и скъпи болежки,малко е,но пък подлежи на ремонт и донаджипване...........ма това друга тема.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              ... Туарега е с проблемен мотор при дизела,като върви върви много ма като спре е един дебел камък.
              Аудито най-безпроблемно от всичките,но ще повторя колегите горе - за чий ти е?...
              За кой мотор говорим точно?

              Коментар


              • #8
                стария дизел 10 цилиндровия с 2те турбини,малкия трилитров / след 2011 ако не се лъжа / го псуват и него заради Боша и електрониката която го спъва - това по спомени,достатъчно ми беше да ме откаже
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  стария дизел 10 цилиндровия с 2те турбини,малкия трилитров / след 2011 ако не се лъжа / го псуват и него заради Боша и електрониката която го спъва - това по спомени,достатъчно ми беше да ме откаже
                  Boss-e, за V10tdi въобще не говорим. Там ужаса е на макс.
                  3.0tdi 239-коньовия там има ядове заради нафтовата помпа.
                  Като цяло V6 3.0tdi си им е доста успешен и като концепция, и като изпълнение. То V6, V8 и V12 tdi (последния само в Q7), си е един и същ мотор с различен брой цилиндри и турбини.

                  Коментар


                  • #10
                    Е значи са били прави да бягам от него,няма свестно дизелово СУВ тука,а имах надежди

                    Тука не ги правят,водят ги в Дильра,той пък се мъчи с някои коли по половин година и пак не вървят според воя на собствениците им.
                    И аз имах идея да е нещо съвременно,вървящо долу горе и с нормален резервоар,а не да го зареждам по 2-3 пъти на ден та разгледах Мерцедес ГЛ и новичкия М,Ауди,Фаувето,Бавареца Х .......и все тъпи проблеми с тия дизели,зе някои и комбинакция с кекаво окачване и електроника,а Мерцедеса и с пласмасовите сензорчета и датчици над мотора,турбини,вериги,скорости,окачване,електроники...........всички екстри как се казва,да ти е кеф да го ремонтираш само.

                    Избрах голям и надежден мотор с големи яки дифове и добри скорости,проблем нямам да му е 1000 долара смяната на стартера / мамицата им къде са го заврели тия / ма след смяна върви като нов,а не Айде пак у дильра и пак и пак..........кола за ваканция ми е,като преебе ваканцията да ти таковам и на дизелчето,като гледам и тук нещо за тая цел се търси.

                    Аз спокойно търся Лексус GX470,не ми е спешно,но като гледам това ще е следващото,покрива изискванията тук еле последните 2 години,мотора бензин,харчи,460 и той става,цените там не ги знам как са.
                    Последно редактирано от BENZBOSS; 18-01-20, 16:27.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      BENZBOSS на какво се спря все пак. Джипка която ни събира всички си имаме на 2 години вече стана. Сега се търси още една за резерва, както казваш да не претакова ваканцията. Днес се разходихме с дечурлигата и загледах. че детско столче като се плъзне в позиция за спане, няма много място от детските крачета до облегалката на предните седалки, значи ще трябва да е широка и на задните седалки.
                      Тази вечер се заговорихме с приятел, който си е поръчал нова кола и след 3 месеца няма да му трябва стария range rover tdv8 2006г. Голям и педантично поддържан, вози добре според мен, но v8 дизел, малко по стар от търсените, и на 210 000км, ама не съм се занимавал с тия коли и незнам какво да очаквам като надежност.
                      Иначе бюджет нямам определен, както казах и преди, ще търся поддържан от познат човек или дилър, за да няма изненади и да съм сигурен, че не е на 400 000км. Нямам притеснения да карам като втора кола 10-12г джип стига да мога да разчитам на него.
                      А този 3.0tdi при wv същия ли е като при audi q7, че за проблема със стружките съм чел и не ми се влиза в такъв филм с предположения и профилактики. При q7, поне тази която съм карал, 3.0tdi върви добре, усеща се динамичен а и по каталожни данни дават 9сек от 0-100 което не е толкова зле.
                      Иначе за Х5 да ви кажа, немога да издокарам стойката на каране на тая кола, без да искам да обиждам хората, ама доста често водачите на тая марка а и модел като седнат вътре сякаш са от друга раса.

                      Благодаря за съветите, ще гледам и за други предложения, че да разчитаме на една нова голяма кола не е работа а жената се дърпа да кара наварата.

                      Коментар


                      • Джоу (x3mrjoe)
                        Джоу (x3mrjoe) коментира
                        Редактиране на коментар
                        Докато си стоя в колата около 20:00 пред един магазин, пред мен спира черно E53, естествено с тъмни джамове, от него слиза нèкъв с яке, суичър и тъмни очила, като естествено си беше метнàл и качулката на главата.
                        Скъсà ме от смèх !
                        Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 19-01-20, 01:13.

                    • #12
                      Аз съм в Щатите и за това гледам много акъл да не давам,че или ги няма моделите там при вас или ако ги има са неподходящи за целта.
                      Комбито от подписа ми се вписа в повечето критерии - здраво изпитано,части му се намират,че е предница,двигател и скорости на Тундра пък такива тук колкото искаш,широко на втория ред,нормален трети ред седалки който влиза в пода,носи без особени проблеми тон багаж,половин тон не ги усеща,само му пада разхода малко.

                      Моите деца са по на 9 и 11 годинки,единия излиза от столче,малкия и той се чувства добре само със повдигаща седалка под задника и като им сваля леко облегалките на задните седалки / Секвоята е с 2 единични седалки на втория ред и пьн между тях,да си събират боклуците вътре / и спят като бебета,трудно рита и облегалката на майка си.

                      Неприложимо за Европа,че е 380 коня мотор и не ми се мисли колко ще му е данъка или застраховката,радиус на завоя ОТЛИЧЕН,но без камера зад него не виждам първите 10-15 метра пък и на цената на това ще вземеш 2-3 други нормални,тук GL 450 същата година е на половината пари,М класички 3 можех да взема.........ма както казах на мен ми трябва да ми служи,не да ми такова ваканцийка та и да се занимавам с ремонти.


                      Разрови за инфо за тоя Рейндж,аз с РАДОСТ бих карал един такъв стар,подържан,голям и як дизел и то от приятел.Годината не я гледай,само ще и се радваш като чуеш клона в гората как минава по калника,ще се хилиш като друсне на камък.Тия държат на доработка и частите са им сравнително евтини / че на един ГЛ доработката са му едни гуми и калобрани,друго няма за него,за АЛди или Фолксваген да не говорим,чистачки можеш да им смениш само /.Аз ако съм на твое място въобще няма да му се чудя освен ако модела няма някакви фрапиращи проблеми макар,че е старичко вече,намерили са му цаката на 100%,номера е да не е гнил,другото се прави.

                      Пример ти давам - Лексуса който гледам имал малък алтернатор - ми нов от старата секвоя е 200 долара,едно към едно са им моторите,влиза като у дома си.
                      Малко греела трансмисията като я натовариш - радиатор е 75 кинта и 6 бири време за монтаж.
                      Спирачките му малко кекави / и на комбито бяха,вече са ШЕС /- стават от 460 модела,цял комплект са 2-300 долара тук
                      Ниськ бил / амовете му стават от 4 Рьньр и са стек цигари цена,за лудории има каквито ти душа иска.
                      Мека му била бронята под мотора -под 300 долара е новата,за 1000 комплект със слайдьри те идва,тръшкай където искаш.

                      Да не продължавам.........в сравнение с тия ПРОБЛЕМИ един амортесьор на ГЛ е на цената на всичко това горе и средно клякат на по 40 000 километра,като го вземеш на втора ръка и има да сменяш амове на всяка смяна на масло.......и то само това да беше Мерцедес щях да карам.Няма замяна с нищо друго,има някакви шокове които след смяната им почва да вози на каруца.......и не,мерси съм.

                      Всеки луд с номера си,но за такива идеи,да покрива ваканцията на семейството,кеф ти плаж,кеф ти ски,кеф ти каравана,кеф ти къмпинг у Гърция,айде за риба,газ на вилата у калта........никой още не е произвел нещо което да покрие всичко което аз искам и се налагат доработки на машината.Е от всичките тия горе който си изброени в първата питанка едно няма да носи доработки по него,Ровъра там бие с 2 обиколки идеите на всички.

                      Много писах май

                      Похвали се след 3 месеца,за мен темата е ясна,ще се псуваш ако не вземеш Рейнджа,ше висиш по майстори и има да се сещаш за тая тема.

                      Ето така пътувам аз - вьзглавниците,мрежа над багажника със спалните чували в нея / от военните модели за 2 кинта/,кафето ти топли,16 места за бутилки,инвьртьр за 110 волта,под прозореца е празно,иначе е лудница и там............това Поршето не го може

                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:21BA6A7F-749B-471A-B20E-03ED7C0FA79B.jpeg Прегледи:0 Размер:486.7 КБ ID:6549640
                      Последно редактирано от BENZBOSS; 18-01-20, 23:04.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #13
                        http://www.lilongwedown.com/LilongweDown/Home.html

                        Я да те вкарам в размисъл.

                        От 5 минутки четене за моделчето - ТИ СИ,не му мисли,нямат големи проблеми

                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #14
                          Не правете грешката да слагате Кайена при другите 3 автомобила от заглавието. Той играе в друга лига.

                          Босе от какво си сложил спирачки на Секвоята?
                          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                          Коментар


                          • #15
                            Първоначално публикуван от atomic Преглед на мнение
                            ... А този 3.0tdi при wv същия ли е като при audi q7, че за проблема със стружките съм чел и не ми се влиза в такъв филм с предположения и профилактики. При q7, поне тази която съм карал, 3.0tdi върви добре, усеща се динамичен а и по каталожни данни дават 9сек от 0-100 което не е толкова зле. ....
                            3.0tdi 239 к.с. - тоя е със стружките. Но освен на него проблемната помпа я слагат и на 2.0 и на 2.7tdi. Профилактика срещу тоя проблем няма. Въпрос на време е да се случи.
                            Q7 с 4.2tdi се усеща доста по "жива".

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X