Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero 3.2 DID или Grand Cherokee 3.1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero 3.2 DID или Grand Cherokee 3.1

    Здравейте,

    Дойде време да си взема малко по серионза машина, която ще ползвам за пътувания до 200-250км + ходене на лов.
    В момента съм се спрял на Pajero 3.2 DID (2001) или Grand Cherokee 3.1 (2001), като и двата са автоматици и поради факта, че изчетох толкова много
    и вече се обърках кое е по-малкото зло реших да пусна тема с която или ще ме откажете от двата автомобили или ще ме насочите към един от двата.
    Обръщам внимание, че не съм богаташ да ръся пари за ремонти и части.... в несвяст, както и искам кола която гние по-малко, т.е. има добри антикорозионни защити.

    Моля ви за инфо и съвет!
    Благодаря!

  • #2
    Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение
    Здравейте........

    Обръщам внимание, че не съм богаташ да ръся пари за ремонти и части.... в несвяст, както и искам кола която гние по-малко, т.е. има добри антикорозионни защити....
    В такъв случай и двата автомобила НЕ СА за теб!!!
    В кратце - японеца е с изключително капризна откъм гориво горивна система, оттам и предпоставка за много скъпи ремонти и неремонопригодност. Слаба ходова част при по-хард натоварване - независимо окачване на 2-та моста. Иначе комфортен за дълъг път и доста лаком, особено автомата. Много обемен автомобил. 7 места.
    Американеца - цели мостове, доста по-тесен, повечето части са на доставка от Америка, за сметка на това има куп неща дето ги няма за дизеловия вариант. 3.1ТД - 5 цилиндров двигателна VM. Много трошлив, ужасен и скъп за ремонт двигател. За сметка на това е наврян в г@з. Така, че бих взел всеки друг Гранд, но не и с този агрегат.

    Както винаги всичко е до екземпляр, избора си остава твой, но аз бих поразгледал и други опции, особено за ~20 годишен джип на незнайно колко км.

    Коментар


    • #3
      Stoyanov - Благодаря за инфото.

      Катеорично се отказвам от този двигател на черокито, но мисля да отида да погледна въпросното паджеро - 09/2001г, автоматик, 163кс, тук в Сф, за 5500лв, внесено преди 8г от Италия, и до сега си е на 1 човек.
      Ако няма ръжда отдолу, че не знам дали съм прав, но някъде четох, че много гниели..., ще го тествам и ако е ок се чудя дали да не го купя за тези пари.

      Също гледах Хюндай Теракан, но за 5500лв (това ми е тавана) и с регистрация не намирам друго...

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение
        Stoyanov - Благодаря за инфото.

        ...

        Също гледах Хюндай Теракан, но за 5500лв (това ми е тавана) и с регистрация не намирам друго...
        За толкова пари, най-добре Теракана.

        Само ще ти кажа, че като вземеш евтина джипка, парите ще си ги додадеш в последствие. Няма начин да минеш тънко.

        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение
          ... 5500лв (това ми е тавана) и ...
          Върти ми се някакъв спомен от тема във форума. Наложително препипване на окачването на Паджеро 3 беше излязло някъде от порядъка на 3 бона или нещо такова. Паджеро за 5500 ...

          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

            Върти ми се някакъв спомен от тема във форума. Наложително препипване на окачването на Паджеро 3 беше излязло някъде от порядъка на 3 бона или нещо такова. Паджеро за 5500 ...
            Смятай , на мен лифта на теракана ми излезе 700 лв с труда и реглажа , сега верно ,че не е про комп или трейл мастър , но при ОЕМ тунинга има избор в широки граници.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

              Върти ми се някакъв спомен от тема във форума. Наложително препипване на окачването на Паджеро 3 беше излязло някъде от порядъка на 3 бона или нещо такова. Паджеро за 5500 ...
              Какво имаш в предвид препипване?
              Малко ли е 5500лв за това паджеро, което все пак е 19г кола, без кожа...., защото аз смятам, че е нормална цена?

              Коментар


              • #8
                Цените при “джипките“ са малко по-различни от другите автомобили....

                За тая сума няма да можеш да вземеш нещо читаво.
                Отделно си трЕбват едни 2-3 хил.лв за гуми и обслужване...
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • #9
                  Grand Cherokee-то май не гние много. Или поне това разбрах като разпитвах преди да взема моето. Ако държиш на дизел - 2.7CDI мотора на Мерцедес. Части за него (двигател, скорости) има.

                  Но за тези пари има голяма вероятност да е пълна гробница.

                  Коментар


                  • #10
                    На кратко от четеното тук десетина години - здрав дизел за лов с обслужване и гуми е минимум 10 бона,тия които държат в гората почват от 7 най-грубо казано.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от sttekata Преглед на мнение

                      Какво имаш в предвид препипване?
                      Малко ли е 5500лв за това паджеро, което все пак е 19г кола, без кожа...., защото аз смятам, че е нормална цена?
                      Ей това имах предвид. И споменът ми е бил доста оптимистичен - 3000 пари са били само за части. Като сложиш в сметката и труда ...

                      И да. 5500 са малко за читаво Паджеро. Като вземеш някое от най-ниските оферти и като трябва да му оправиш окачването, и ако има някакви проблеми с двигателя, още толкова няма да ти стигнат да го приведеш в годност за нормална експлоатация.

                      Отделно дето точно това Паджеро и Гранд Чероки не ги виждам много като коли за лов. Освен ако при ходенето на лов не се оставят там, докъдето стигат леките коли де.
                      Не че тези модели няма да са проходими, ама имат твърде много пластмаси за в гората ...

                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        Добави някой лев и загледай Нисан Терано. Кеф ти автоматик, кеф ти ръчка. Кеф ти неубиваем и здрав като чук 2.7 125 коня, кеф ти по-мощен 3.0 154 коня. Доста от тях са внос от Италия и има шанс да намериш без ръжди. Поддръжката е сравнително евтина като за джип от такъв клас.
                        Nissan Terrano 2,7 TDI

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

                          Ей това имах предвид. И споменът ми е бил доста оптимистичен - 3000 пари са били само за части. Като сложиш в сметката и труда ...

                          И да. 5500 са малко за читаво Паджеро. Като вземеш някое от най-ниските оферти и като трябва да му оправиш окачването, и ако има някакви проблеми с двигателя, още толкова няма да ти стигнат да го приведеш в годност за нормална експлоатация.

                          Отделно дето точно това Паджеро и Гранд Чероки не ги виждам много като коли за лов. Освен ако при ходенето на лов не се оставят там, докъдето стигат леките коли де.
                          Не че тези модели няма да са проходими, ама имат твърде много пластмаси за в гората ...
                          Ходенето на лов не е същото като тежък офроуд според тук възприетите разбирания, все пак се ходи и пеша. Има разбира се и вариации, където с джипа се завираш и в тесни места и тръняци, и между дървета, но това са 10% ситуации, в общия случай коя и да е джипка върши работа. Също е и верно, че има и места за ловуване, до които се стига и с лек автомобил. С гранд черокита съм ходил на север и на запад, справят се. В единия район и с паджеро 4 съм ходил, справя се, само дето се надира боята там от клоните.

                          Всеки трети е шести

                          Коментар


                          • #14
                            Абсолютно точно написано! ходенето на лов не е тежък офроуд
                            Отиваш спираш колата и седиш цял/половин ден! Но си трябва да е проходима заради сняг или кал, черен път.

                            Коментар


                            • #15
                              Мани го оффроада...тия и двете нЕма да те возят дълго за тоя бюджет.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X