Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

    Пламене, моето е 200 TDI и си поддържа на магистрала спокойно 130, може и 140, ама не няма смисъл. Максимално съм вдигал 165 по GPS при мах по каталог 148. Двигателят TD5 е 25 коня повече и максималната му скорост по каталог е 157, така че не смятам за проблем да се поддържат спокойно по магистрала 140. Освен това съм карал TD5 и е значително по-пъргав.
    Относно въздушното окачване - докато го има си е благинка, а като се скапе ще си вземе тунингово окачаване за 200-300 паунда.
    "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

    Коментар


    • #17
      До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

      Абе май няма голям смисъл от писаници. Най-добре е човека да покара всичките, за да види кое ще му пасне. Иначе к'вито и да са му параметрите, ако не му е удобно, комфортно и приятно за управление, няма сми...

      Коментар


      • #18
        До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Паджеро -2 е със Супер Селект първо поколение. Вдигаш едната гума на крик и джипа не може да тръгне освен ако не включиш твърдите блокажи.
        Супер Селект-II се слага на Паджеро-3.
        Мерси за информацията.

        Като гледам изискванията за колата и въпреки, че съм фен/собственик на Митцубиши смятам, че един Гранд ще пасне по-добре, като изключим разхода. Грандовете си вървят яко и това е....

        Коментар


        • #19
          До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

          Характеристиките на даден автомобил, предразполагат към съответния тип шофиране. Следователно, посредством избора на автомобил може да промениш и стила си каране. Ако искаш разбира се.
          Аз например винаги съм обичал агресивното шофиране, заради което на няколко пъти съм си патил. Вранглер с 4л мотор ми се стори много злобно и със сигурност щях да злоупотребявам, а бях решил, че не трябва. Ей, на сега с Диското съм като Икарус от градския транспорт и ми е много по-спокойно.

          Коментар


          • #20
            До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

            Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
            Да, за пневматиката в вярно, но пък се лекува бързо и евтино - няма въздушни възглавници - няма проблем. Сменят се с обикновени пружини, за сметка на комфорта, естествено.

            150км/ч поддържа без проблем. Далеч е от теснолинейка. Относно това, че не си доволен от пътното поведение, то може би пробвал най-първия вариант без ACE.

            А според това което си написал за твоя Гранд, то и той влиза в изискванията, само дето лочи повече.
            В сравнение с Дискавърито всички лочат повече.
            За да поддаржа един джип 150 без никакъв проблем, трябва максималната му скорост да е поне 200.
            На Чероки и Гранд Чероки максималната скорост с 4.0i е почти еднаква(180-190). Никога не бих казал че могат да се поддържат без проблем, въпреки че ако съдим по оборотите има мегдан дори за още, щото със 100км/ч обротите са 1100 а на Дискавърито 2500.
            Ако е ей така за спорта, съм пробвал колко ли аджеба ще вдигне ZJ-я, ама явно съм набарал най-благоприятното стечение на обстоятелствата с голямо и дълго нанадолнище и с як попътен вятър, щото километража е до 220 а стрелката се превъртя и застана под щифта на нулата. После пет пъти пробвах и повече от 200 не става и не става. Накрая разглобих таблото за да я преместя над щифта.
            Аз не съм фен на големите скорости. Ей Джорджо да ви каже колко пъти спираше да ме чака докато стигнем до Смолян, а бях с джип който освен че вдига 250, може и да завива и да спира както никой друг.
            Максималната скорост не е тази която може да бъде поддържана. Дори не трябва. На колата не и харесва.

            Коментар


            • #21
              До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

              Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
              Мерси за информацията.

              Като гледам изискванията за колата и въпреки, че съм фен/собственик на Митцубиши смятам, че един Гранд ще пасне по-добре, като изключим разхода. Грандовете си вървят яко и това е....
              Далеч съм от мисълта да убеждавам някой какво да кара. Каквото си хареса - това е.
              Паджеро и РенджРовър също стават. За да поддържат без проблем 150 трябва да са бензинови. Ама 3.5V6 на Паджеро и 4.0 и 4.6 V8 на РР харчат доста заради килограмите. Теглото им е наднормено.

              Коментар


              • #22
                До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                ..Максималната скорост не е тази която може да бъде поддържана. Дори не трябва. На колата не и харесва.
                Обаче когато на шофьора не му пука и не поглежда оборотомера - може и поддържа.
                То и моето държи 140 по магистралата, но при 3000об/мин и усещането е ужасно. И ми е жал за перкинсчето, нали и то душа...пардон, ресурс има.

                Коментар


                • #23
                  До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

                  Първоначално публикуван от nwobhm Преглед на мнение
                  Благодаря на всички за коментарите!

                  Christo, късата или дългата база на Витара е нестабилна при скорост по-голяма от 100 км/ч?

                  1. Suzuki Vitara/Grand Vitara - може би дълга база.
                  2. Mitsubishi Pajero II 2.8 (а може би ще е подобре с 3.0), къса база
                  3. Nissan Terrano
                  Карах Витара къса база с мек таван и за нея говоря, дори съвсем неоснователно и смених оригиналните амортисйори с BOGE. Дали на 100 или повече, но си имах усещането за нестабилност, занасяне. Но твърдя че е много поврътлива, безценно за гората и с ниски разходи общо данъци, поддръжка, консумация.
                  Чувал съм че дългата база стой по добре на скорост на шосе.
                  Както пишат колегите Гранда е сериозна работа, просто на мене ми се струва голям. Преди да взема Паджеро къса база тази година, също оглеждах Черокита.
                  Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор и попадаш на по-пиян тракторист

                  Коментар


                  • #24
                    До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

                    Диското от началото до днес си е 180км/ч, щом моето вдига 150, то не мога да си представя диско 2 да не може да държи 150. Все пак това не му е идеята на тоз ЛР. Освен това няма проблем да се замени въздушното с пружинно окачване и проблемите остават в историята

                    Коментар


                    • #25
                      До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

                      Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                      Относно въздушното окачване - докато го има си е благинка, а като се скапе ще си вземе тунингово окачаване за 200-300 паунда.
                      Знаеш ли защо всички предпочита да си сменя клапанчетата и блокчетата, а не да слагат пружини.
                      Обърни внимание на мненията във форума свързани с разход на гориво, и ще разбереш отговора.
                      Зщото по голяма част от хората които са слагали пружини, казват че е супер а то всъщност е трагично. Има и такива които казват че не им харесва, ама те са малко, колкото да внесат съмнение.
                      Истината е че резултата изобщо не е ясен. Може да придобие пътно поведение като на Дискавъри-1 а може и като на Дифендър.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

                        Andro_Pajero, като се замисля си прав. Какви са разумните граници на ускоряване и поддържане на скорост по магистрала за джип в категорията, към която съм се насочил? Май ще предпочета дизелов двигател и по-внимателно каране, защото на големите бензинови мотори няма да мога да им насмогна с горивото.

                        chris_vicom, и на мен ми направи впечатление, че късата база на Vitara е тесничка. Аз съм ~194см и тежа ~110кг и определено ще имам нужда от повече пространство... Затова си мислех да взема Vitara дълга база. Разглеждам следните дължини на джипове, като забелязвам, че в различните страници тези размери се различават малко:
                        Suzuki Grand Vitara (5 врати) - ~4200
                        Suzuki Grand Vitara (3 врати) - ~3900
                        Suzuki Vitara (5 врати ) - ~4000
                        Suzuki Vitara (3 врати ) - ~3600
                        Mitsubishi Pajero II (5 врати ) - ~4700
                        Mitsubishi Pajero II (3 врати ) - ~4200

                        Идеята ми е, че Suzuki Grand Vitara дълга база е голяма горе-долу колкото Mitsubishi Pajero II къса база. Според мен не би трябвало да има дискомфорт при двата джипа. Може би дългата база на Pajero ще е още по-стабилна, но ми се вижда прекалено голяма. Ако греша - поправете ме.

                        Относно скоростта - няма да се иживявам като състезател с джипа. Искам просто като карам на магистрала или друг път без проблеми да изпреварвам по-бавни ТИР-ове и други камиони. Скоростта от 130/140 км я преценявам на базата на максималната разрешена скорост по автомагистрала. Скоро карах една стара Шкода 120L и с нея изпреварването е много досадно - има нужда от дълга права вез насрещно движение .

                        Иска ми се да синтезирам някаква селекция от няколко джипа и да тръгна целенасочено да ги изпробвам и да си харесвам измежду тях. Ако тръгна без конкретна цел или поне целева група ще си загубя много време и няма да свърша нищо.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

                          Аз миналата седмица се качвах точно на едно такова с махната пневматика и сменена с пружини и не ми направи впечатление да има лоша возия, камо ли да е трагично. А и не всички Диско 2 са на пневмарично окачване - голяма част - особено от първите години на производство са си с пружини и амортисьори - заводско.
                          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

                            То моето диско 1, като го купих и возеше като лимузина, после смених окачването и всичко се оправи
                            Зависи си какъв кит сложиш навместо въздуха.
                            Освен това има и начини да имаш и нормално окачване и по 1 въздушна, завряна в пружината...
                            Незнам за 15 000 дали ще е читаво това диско обаче...
                            Може би Диско 1 от последните ще е хем малко по-ефтино, хем бая запазено за тези пари...

                            Коментар


                            • #29
                              До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

                              Първоначално публикуван от nwobhm Преглед на мнение
                              късата база на Vitara е тесничка. Аз съм ~194см и тежа ~110кг и определено ще имам нужда от повече пространство...
                              Какво точно разбираш под тясно? Това, че си дал собствените си габарити ме навежда на мисълта, че е шофьорското място или с други думи няма значение дали е къса или дълга Витара, все ще ти е тясно. Разликата във вътрешното пространство е основно размера на багажника, късата напрактика няма такъв. Имай предвид също, че къса и дълга база има значение само когато се говори за един модел. Например къс Патрул е доста по-просторен от дълга Витара.

                              Подържаната комфортно скорост зависи не само от двигателя. Тези машини не са леки коли, центъра на тежеста е по-високо, въздушните струи отдолу по-силни, аеродинамиката по-зле и т.н. По-малките и леки, дори и да нямат проблем да вдигат 200 в разумни обороти на двигателя, са си изпитание за нервите, рефлексите и бъбреците да се карат бързо продължително време, което пък натоварва.
                              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Моля за помощ при избор на джип (около 15 000лв)

                                Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                                Аз миналата седмица се качвах точно на едно такова с махната пневматика и сменена с пружини и не ми направи впечатление да има лоша возия, камо ли да е трагично.
                                В сравнение с какво.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X