Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за в града и за в калта .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    )) Утрепахте ме с аргументи))
    Японските коли са надеждни, това е публична тайна. Освен пипаните. Кво тука, кво в щатите, идиотчетата навсякъде ги ремонтират с чука. Освен това фирмите използват на конвейера и в магазина за резервни части железария от различни производители, така че пипаните рухват окончателно. Ама това е друга работа.
    Сега се връщаме в училище. Как се постига надеждност на няква проста помпичка да кажем? Аха, правилно, като се направи хубаво. Как се прави хубаво? Със заводски настройки, не със щангичката донагласяме по мястото. И после естествено прас отгоре с пресата, иначе точните настройки ще избягат и ще изкара не 300 ами 20 000. Демек никва надеждност. Та кво ремонтираме тогава в тоя агрегат? Или го дават някъде безплатно?
    А двигателя на древната тойота естествено е ремонтопригоден, тогава такава беше идеологията на проектирането. Що не вземеш да ремонтираш някое ВЦ-Р? УАЗовият е от същата епоха. Естествено че се ремонтира по същия начин.

    Коментар


    • #47
      Админа хем ми даде рамо в трудния спор със Стефан, хем ми и натри сол, че недолюбвам руската техника. Съгласен! От доста време се съобразявам и не правя обобщения за нея, а се стремя само по същество.

      Значи темата в началото беше за "джип за града и калта" и аз не съм споменал първи Паджерото, а някой питаше и аз казах какво знам

      За помпичките - преди седмица си ремонтирах точно помпата за пръскалките на фаровете. Отваря си се и се ремонтира с отверка и клещи. Никакви космически технологий Вярно, че и моя е старичък, но ние и за такива си говорехме. И също е вярно, че и идиотчета много не са пипали из него

      Коментар


      • #48
        на моята Тойота съм ремонтирал стартера /само/... турбото не го ремонтирах, но не защото не може да се ремонтира... просто го нямаше... смених го с немско...

        като правих ремонта на двигателя /цена на частите 300 /триста/ лв/ гледахме и ГНП-то... беше си тип-топ /на 18 години!!!/...

        10 дни преди да я продам ми изгоря релето на мигачите... оправиха ми го едни познати алармаджии за 10лв...

        такива "консумативи" като карета, полуоски, диференциали и т.н. въобще не разбрах колко струват...

        дълбоко се съмнявам, че на "лъскавите" им се налага да се ремонтират в рамките на няколко години... а още по-съмнително ми се вижда някой да си купи новичък лъскав джип и да го "държи" 20 години...

        това за скъпата и евтината поддръжка /няма да цитирам марки и модели/ е начин на мислене, който допреди няколко години битуваше и при шофьорите на леки коли...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #49
          Джип за в града и калта.

          УАЗ-Патриот,УАЗ-Hunter,Субару Форестер.
          Другите марки не ги познавам, освен НИВА.

          6 години съм бил в калта - там УАЗ се справяше по добре от НИВА.

          За в града Нивата е по добра от старите УАЗ но в никакъв случай по добра от Hunter, a с Патриота не може да се сравнява.
          И все пак за калта определящи са в не малка степен и гумите.

          P.S. УАЗ-31519-037 за в калта няма конкуренция , в града е трудно да помислиш, че би имал предимства.

          Мнението е пристранстно и не мога да споря.
          only 4 x 4,sim AWD

          Коментар


          • #50
            уазик,
            кажи нещо за патриота - за външния вид ясно...
            а като поведение на пътя и "в калта" ? колко струва в момента /базова цена/?
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от Венцислав Петров
              Наскоро при Брaтя Флекс бяха разглобили техния 6-цилиндров двигател на Toyota-та който е също толкова ремонта пригоден колкото и
              не мога да не се съглася с г-н. Петров. преди време отварях капака на клапаните на мойта тойота и се ужасих колко елементарно (ремонтопригодно) е направено всичко.не знам за какво са мислили ,когато са конструирали този мотор, но мисля ,че и бушмените от ЦАР могат да се справят с ремонта( ако, разбира се, намерят отнякъде ключ 12 мм)
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #52
                И за града и за кал съм с много добри впечатления от Тераното ІІ (Маверик) дълга база. Достатъчно удобно за семейна кола и непретенциозно стова и за поддръжка. За по дълга експлоатация извън пътя говоря няколко години и повечко км. за мен не е най- добрия вариант поне според мен е малко нежно. Геометрията не е най-добрата за тесни горски пътища но служебното вече трета години се представя достоино без какъвто и да е тунинг. За дълъг път е достатъчно динамично и удобно товари достатъчно въобще не лош избор според мен, тък във форума има собственици на такива автомобили те могат да кажат по добре. Друг е въпроса че за София май в скоро време избарът ни ще се ограничи до моделите АТВ а не джипове. Пробвайте се с Хънтара да направите 90 градусов завой например в някоя от преките на Гурко пък и с каквото и да е по голямо.

                Коментар


                • #53
                  Първоначално публикуван от Иван Алексиев
                  ...Друг е въпроса че за София май в скоро време избарът ни ще се ограничи до моделите АТВ а не джипове. Пробвайте се с Хънтара да направите 90 градусов завой например в някоя от преките на Гурко пък и с каквото и да е по голямо.
                  нали за това кмета е издал заповед да се вдигат паркираните отляво коли! веднъж щях да се бия с един к...т пред мен паркира на най-тясното място /огледалата се опираха/ и ми вика "в Центъра е така"
                  идеше ми да слезна да му обясна за "Центъра", ама после мен ще изкарат крив
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #54
                    Както писа Алекс Марков, избора на кола/джипка е много личен, доста емоционален и често не е най-практичното, рационално и т.н. решение. За да има все пак насока решението на въпроса в темата, решаващи (според мен) са две неща:
                    • броят на пътниците - повече от двама (в преобладаващото време) накланя избора към дълга база. До двама (и особено при наличие на втора-градска кола), по-добрият избор според мен е къса база.
                    • в каква степен ще се използва за офроуд джипката. За вълнуващи приключения - определено избора трябва да се ограничи в няколко модела. Въпреки, че и да си тотално die-hard фен, пак за да стигнеш до калта караш доста по асвалт (освен ако не си с платформа).


                    Като гледам по себе си и хората около мен, нещата са много близки и относителни. Близки, защото като замисъл повечето модели целят едни и същи неща. Относителни, защото в крайна сметка като изключим руските машини, експлоатационните разходи по западните са доста близки. Говоря за окачване, ремонт на различни агрегати и т.н. Има разлики естествено, но overall не са съществени (според мен). И в този смисъл избора е разбираемо да е емоционален - така и така поддържането на джип си е едни пари, по-добре човек да вземе това, дето го кефи - ако може да си го позволи разбира се и ако има шанса да попадне на екземпляр. Последното го казвам, защото колкото и да те кефи Дифендер или ТЛК с 1KZ например (за това се сещам в момента), такива на пазара просто няма..

                    Май не казах нищо съществено до момента, но да обобщя:
                    • за family offroad (къмпинги, язовири, разходки, морета с деца и т.н.) бих гледал дълги бази - Паджеро, Дискавъри, Терано/Маверик, Патрол, Фронтера, Витара, дълга Нива (трудно се намира), Патриот и т.н. Не, че другите не стават, но например няма особен смисъл от Дифендър 110 (освен ако не си манияк)..
                    • за джиткане за двама (в града и насам-натам, особено ако има и 2ра кола), или за по-сериозни изпълнения, или просто за "маниашка жипка", всяка една къса база - Г, ТЛК, Патрол, Дифендер, Вранглер, Самурай/Витара, Паджеро, Уаз, Нива и т.н.


                    offtopic:
                    Първоначално публикуван от Иван Алексиев
                    ...Пробвайте се с Хънтара да направите 90 градусов завой например в някоя от преките на Гурко пък и с каквото и да е по голямо.
                    Иване, хич не се и оплаквай Хънтър-а си адски маневрен. Какво да кажа аз, като работя в този район и всяка сутрин въртя в района Гурко-Левски-Аксаков-Иван Вазов с Defender 110 (дълга база) за да паркирам.. Ако отида с Дифендера да маневрирам нежду стелажите в Метро сигурно ще е същото..

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X