

Японските коли са надеждни, това е публична тайна. Освен пипаните. Кво тука, кво в щатите, идиотчетата навсякъде ги ремонтират с чука. Освен това фирмите използват на конвейера и в магазина за резервни части железария от различни производители, така че пипаните рухват окончателно. Ама това е друга работа.
Сега се връщаме в училище. Как се постига надеждност на няква проста помпичка да кажем? Аха, правилно, като се направи хубаво. Как се прави хубаво? Със заводски настройки, не със щангичката донагласяме по мястото. И после естествено прас отгоре с пресата, иначе точните настройки ще избягат и ще изкара не 300 ами 20 000. Демек никва надеждност. Та кво ремонтираме тогава в тоя агрегат? Или го дават някъде безплатно?
А двигателя на древната тойота естествено е ремонтопригоден, тогава такава беше идеологията на проектирането. Що не вземеш да ремонтираш някое ВЦ-Р? УАЗовият е от същата епоха. Естествено че се ремонтира по същия начин.
Коментар