списъка е безкраен и сравняването е все едно да ги сравняваме по цветове, безмислено е
паджерото е хубаво но малко капризно според мен, имах такова за маклко, все течеше отнякаде независимо от ремонтите. иначе според мен най - хубавото в него е возията, много е приятно за каране
Заради по ниската себестойност на паджерото /спрямо G/ , заради по ниския разход на гориво /спрямо usa змеювете/ ,заради това че го има на пазара не като ,изцяло липсващата или много стара Тоьота.
универсални возила няма! Или за голяма кал - висок с големи и агресивни гуми, или за града - нисък с малки ходове, стабилен и пъргав, или КОМПРОМИС и от двете - добрият вариант е лека кола за града и по-пътищата - Яка "джипка" за в гората
Може би това е " Митсубиши Паджеро" 2,5тд 99кс. след 90 год.
Колко % кал и колко град?!
Ако е повече второто в Паджерото ще се почувстваш като бял човек и ако имаш пломби и мостове ще си останат на мястото. С торсиони и независимо окачване отпред и пружини отзад вози по-добре от разни дървени леки коли. За в калта повечето колеги го подценяват, но ако не си постоянно в нея става. За разходите - въпрос на късмет, все пак е втора и т.н. ръка! И с другите е така. Поне знаеш че плащаш за това което ще караш а не за емблемата например
"експлоатационните" разходи на паджерото със сигурност не са по-високи отколкото при изброените по-горе конкуренти...
при колите втора ръка 75% е важно състоянието на КОНКРЕТНАТА кола и само 25% марката и модела... освен ако съзнателно купуваш повредена кола, за да си я ремонтираш сам и да знаеш, че е направена както трябва... тоя вариант обаче често излиза доста скъпо...
Ако говорим за 2.5 TDI 4D56 двигателя както е в поста от началото основното е: Не е за спортни натури - 99 коня са малко за дългата база най-вече ако мислиш да се състезаваш с голфовете по светофарите При нормално каране дава учудващо добър(нисък) разход. Най-важното за двигателя - редовно наблюдение на състоянието на ангренажните ремъци и охладителната система. Не обича прегряване!
Ходова част - за този вид каране просто се забравя за нея, все пак това е джип
Схеми за задвижване - богат избор: от обикновен парт тайм с ръчни скорости като моя до автомати със супер селект за гъзари(във втория вариант разхода скача значително)
Супер селекта е сложничка система с всякакви възможности за превключване от само заден мост до пълен блокаж 4Х4, но има вакуумчета и електроника, които плашат нашите майстори, а пък всъщност е достатъчно надеждна. Пак подчертавам - всичко зависи от състоянието
Аз сьм с идеята за кьса база и предимно градско каране,уикендите през Петрохан до Вьршец, след лова пак София....А за по-голям бензин+газ....какво ще кажете?
2.5ТДИ е бавен за магистралата... за планински път със завои си е добре... Преди два дни се върнахме от Девин... предполагам знаете пътя покрай река Въча... Минах го основно на четвърта, тук-там трета и пета скорост...
Аз сьм с идеята за кьса база и предимно градско каране,уикендите през Петрохан до Вьршец, след лова пак София....А за по-голям бензин+газ....какво ще кажете?
По-добре бензин без газ(значи все пак искаш да късаш голфове) защото като сложиш и бутилката отзад нацяло губиш мястото за багаж
Ускорение от 0-100 км./час.:
дълга база:
с двигател 2,5 TDI - 18,4 сек.
с двигател 3,2 DI-D - 12,0 сек.
с двигател 3,5 GDI - 10,7 сек.
къса база:
с двигател 2,5 TDI - 17,8 сек.
с двигател 3,2 DI-D - 11,5 сек.
с двигател 3,5 GDI - 10,0 сек.!!!!
Коментар