Nissan Patrol 3.3TD дълга база Това е най-доброто... Возията на колата няма нищо общо с тази на ВАЗ, УАЗ или Дифендър, нищо че е на ресьори...
Сиреч? Нищо общо? Не знам кой ВАЗ визираш (не смятам за уместно сравнение м/у къса Нива и дълъг Нисан), но аз лично не се сещам за каквито е да е недостатъци на возията на УАЗ-а (визирам Хънтър, пружини отпред, ресьори отзад) и на Дифендър дълга база (пружини all around)?.. И двете имат перфектен стоеж на пътя. Мога да ти предложа кръгче с моя D110, а знам и един перфектен Хънтър..
Точно те! Хубава снимка, веднага става ясно.
Ами няма нужда у нас, да ... А преди месец Йордан Колев публикува тука рисунки с фотошопа сигурно) Типичен случай за точно това. Вътре в Околовръстното на София, прочее)) А какво ли е след него не смея и да ида да погледна)
Да де, докато не се счупи нещо ... В японските коли почти няма ремонтируеми агрегати. Значи каквото и да стане сменяш много желязо за много пари. Тогава внезапно мазута става малкия разход.
Сиреч? Нищо общо? Не знам кой ВАЗ визираш (не смятам за уместно сравнение м/у къса Нива и дълъг Нисан), но аз лично не се сещам за каквито е да е недостатъци на возията на УАЗ-а (визирам Хънтър, пружини отпред, ресьори отзад) и на Дифендър дълга база (пружини all around)?.. И двете имат перфектен стоеж на пътя. Мога да ти предложа кръгче с моя D110, а знам и един перфектен Хънтър..
Визирам само тези, с които съм имал вземане даване. Ниви-чки имаме достатъчно и караме всеки ден за да знам. УАЗ-ки си имам две и съм сигурен в това което казвам (От Хънтъра наистина нямам впечатления, а и знам кой се опитваш да ми пробуташ за тестове. На времето нощните смени в Мобилтел се возеха с Дифендър и честичко ми се случваше да се возя с него, така че знам за какво говоря. Може би нещата са се променили и се променят, което е хубаво за всички потребители.
Да де, докато не се счупи нещо ... В японските коли почти няма ремонтируеми агрегати. Значи каквото и да стане сменяш много желязо за много пари. Тогава внезапно мазута става малкия разход.
ако може, дай примери за /често/ чупещи се агрегати, които не подлежат на ремонт?
Визирам само тези, с които съм имал вземане даване. Ниви-чки имаме достатъчно и караме всеки ден за да знам. УАЗ-ки си имам две и съм сигурен в това което казвам (От Хънтъра наистина нямам впечатления, а и знам кой се опитваш да ми пробуташ за тестове. На времето нощните смени в Мобилтел се возеха с Дифендър и честичко ми се случваше да се возя с него, така че знам за какво говоря. Може би нещата са се променили и се променят, което е хубаво за всички потребители.
Нива-та въобще не бих я сравнявал с дълъг Нисан (или каквото и да е дълго). Отново, ако говорим за движение на път (асвалт), бих могъл да споделя две неща :
класически (ресорен) УАЗ е нормално да не 'вози' добре.
общо взето смятам, че пружината дава по-добър комфорт от ресьора - Патрол <-> Дифендър.
Генералното заключение за достойнствата на Дифендъра на база екземпляр на полицията, Мтел, (бившите) Мобиком и т.н. е толкова адекватно, колкото генералното такова за УАЗ, взет от ТКЗС. Но, не споря..
Аз мисля , че тъкмо от ТКЗС-тата разбрахме , че УАЗ е достоен автомобил , защото при експлоатацията му там -без сериозна поддръжка , при всякакви ненормални условия и терени , той доказа качествата си на отличен всъдеход - непретенциозен и надежден.
Да де, докато не се счупи нещо ... В японските коли почти няма ремонтируеми агрегати. Значи каквото и да стане сменяш много желязо за много пари. Тогава внезапно мазута става малкия разход.
ако може, дай примери за /често/ чупещи се агрегати, които не подлежат на ремонт?
Знам ли ... Като гледам разни лъскави кутийки с капсуловани помпи, моторчета, кво да е друго ...
А колко от болтовете изобщо са разрешени за повторно затягане, а?
Знам ли ... Като гледам разни лъскави кутийки с капсуловани помпи, моторчета, кво да е друго ...
А колко от болтовете изобщо са разрешени за повторно затягане, а?
Аха! Схващам разликата! Аз доста кокалчета съм обелил под и около руски машини а ти май говориш по принцип за японските! Не се засягай, но ако кажа лоша дума за УАЗ ме изядате с парцалите, а си позволявате свободно някои неща за японските!
Аха! Схващам разликата! Аз доста кокалчета съм обелил под и около руски машини а ти май говориш по принцип за японските! Не се засягай, но ако кажа лоша дума за УАЗ ме изядате с парцалите, а си позволявате свободно някои неща за японските!
Ремонта пригодността не бива да се изтъква като аргумент по принцип без съответната конкретика. Най-малкото, защото е силно условна категория, в която основна величина е този с ключа.
Стефане не си прав и Паджеровод има основание. Първо всяка машина е нещо различно. Наскоро при Брaтя Флекс бяха разглобили техния 6-цилиндров двигател на Toyota-та който е също толкова ремонта пригоден колкото и този на УАЗ-а както се уверих със собствените си очи... И второ на по новите модели въпреки многото електроника ремонта пригодността отново зависи от този, който ремонтира. Който си знае ще може на пътя и с пълен инжекцион да се оправи. И тук в портала има такива хора...
но ако кажа лоша дума за УАЗ ме изядате с парцалите
Понеже тук се говори в множествено число и тъй като съм един от пишещите за УАЗ се чувства длъжен да отговоря. Винаги и във всички мнения (можете да направите справка) съм изтъквал, че няма „най-добрия” автомобил нито „най-великия”. Когато сме спорели винаги давам примери със себе си и нашите автомобили и никога не съм давал аргументи по принцип, защото така съм чул например. Но и преди и за в бъдеще ще вземам отношение когато някой просто ей така напише някоя глупост от рода на „мани ги УАЗ-ките – те са пълни боклуци”...
Коментар