Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип, кола или ... ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Джип, кола или ... ?

    ако си свикнал с туарега, сантафето и останалите за тези пари трудно ще намериш подобно..... още повече, че трябва да имаш едно 1000-3000 лв. допълнително, така че бюджета ти пада на базова цена 12-13000

    ако ще караш повечко на дълъг път по асвалта и пикници/риба по черните пътища, дълга витара или хонда ще ти свършат работа.... субаро също.

    ако искаш нещо по-джипесто, виж в раздела "продава" има едно Гранд чероки черно на колегата Kinex, което е направено много добре, стегнато и оборудвано......... така че ще избегнеш първоначалните разходи, които не са малки и доста време няма да мислиш за сервизи.
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #17
      До: Джип, кола или ... ?

      Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
      Ако аз си избирам, сигурно бих се спрял на Субару Форестър, ако и да не е много евтин за ремонт, а и си пийва повечко. Другите изборени са доста нисинки, само Рено сценик 4х4 не е, незнам де, то пък уж френските автомобили не са от най-здравите.
      Именно. Това, че клиренса е 21 см по кални пътища му повишава проходимоста с пъти, в сравнение с леките коли 4х4. За здравината... много легенди се носят, но окачването му е изцяло на пружини и изглежда бая надежно, във всеки случай до сега не съм успял да го счупя... пък в Украйна по толкова разбити пътища, че в сравнение стария път София-Вакарел е като огледало, си подържах скороста на околните машини(като кола в края на колоната почти постоянно бях с около 100, за да наваксвам), които бяха масово с хевидюти окачвания на Трайлмастър и нищо не се счупи . Във всеки случайняма нищо общо с окачванията на нормалните рена. От долу пък е една от най-стабилните защити, които съм виждал изобщо, при каквото и да е. Понеже не е с цели мостове, диференциалите също са скрити над защитата. По отношение на това притеснения нямам.

      Двигателя и ел. инсталацията... До сега не съм имал съществени проблеми, и с този и с предния, който не беше 4х4, но дори и да има, частите са на смехотворни цени в сравнение с японските и английските.
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #18
        До: Джип, кола или ... ?

        То е ясно, че тук всеки ще ти даде отговор според собствените си предпочитания. Аз харесвам един модел, Заарина друг, Насов трети и т.н., но последният избор ще бъде твой. Реното е добър вариант (и аз имам лека кола Рено и съм доволен от нея), но замисли се и върху този вариант: Един път, излязъл извън пътя, ще ти се прииска да минеш и това и това (имам предвид някой трап, бабуна и други такива). И ако си си взел Ван, ще започнеш да се ядосваш, че не си взел джип. Зависи каква натура си, но един път разболееш ли се от болеста ОФРОУД, връщане назад няма. А джипките носят на тунинг. Колите, в редки случаи и не особено сполучливо, не. Ти си преценявай.

        Коментар


        • #19
          До: Джип, кола или ... ?

          Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
          ако си свикнал с туарега, сантафето и останалите за тези пари трудно ще намериш подобно..... още повече, че трябва да имаш едно 1000-3000 лв. допълнително, така че бюджета ти пада на базова цена 12-13000
          Още един плюс на реното... Много сте свикнали с джиповете. Смяната на всички ремъци, филтри и масла, плюс задни накладки(предните бяха добре) ми излезе 300 кинта . После смених и свещи и чистачки(оригинални от Рено), за още няма и 50 лева . Друго няма какво да пипнеш, освен ако не го вземеш със сериозен проблем. Ама то и кардана и раздатката са му примерно на 1/3 от цената за Фриледнър. Там където за другите отиват стотици левове за части и труд, при реното са десетки . На мен след някаква профилактика по Ферозата, направо ми е смешно какви пари давам за същото на реното...
          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

          Коментар


          • #20
            До: Джип, кола или ... ?

            Първоначално публикуван от kolonal Преглед на мнение
            То е ясно, че тук всеки ще ти даде отговор според собствените си предпочитания. Аз харесвам един модел, Заарина друг, Насов трети и т.н., но последният избор ще бъде твой. Реното е добър вариант (и аз имам лека кола Рено и съм доволен от нея), но замисли се и върху този вариант: Един път, излязъл извън пътя, ще ти се прииска да минеш и това и това (имам предвид някой трап, бабуна и други такива). И ако си си взел Ван, ще започнеш да се ядосваш, че не си взел джип. Зависи каква натура си, но един път разболееш ли се от болеста ОФРОУД, връщане назад няма. А джипките носят на тунинг. Колите, в редки случаи и не особено сполучливо, не. Ти си преценявай.
            Само дето след един момент на тунинга, ако не си се разболял съвсем, почваш да пък се замисляш каква втора кола за асвалта да си вземеш... Универсални решения няма . Истината е в две машини... ама пък като си свикнал да имаш джип, то и в асвалтовата кола ти се иска да имаш някаква свобода .
            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

            Коментар


            • #21
              До: Джип, кола или ... ?

              Благодаря ви за мненията дотук .. знаех си че мога да разчитам за компетентното мнение .. Zaarin толкова го похвали това Рено, че ще взема да го огледам .. иначе както казва Насов, може да отскачам до язовира и с някоя каручка за 4-5 000 .. а Колонал е прав че не съм го изпитвал още това усещане за същински офроуд и не знам колко устойчив ще бъда на тоя вирус ..
              лошото е че малко търговци ще се съгласят за проби на черен път ..

              Коментар


              • #22
                До: Джип, кола или ... ?

                Факт който не е за пренебрегване - ще ходиш на пикници и т.н. трябва багажник. Голям багажник и падащ борд има тойота 4рънър. Достатъчно висока, проходима има я с бензинов двигател 3.0 на който ако му сложиш пропан и бутилка отзад багажника пак ще ти е доста по-голям от повечето изброени коли тук. Освен това има места под купето където може да се монтира бутилката. Вози добре, отзад е на пружини отпред торсион. Аз имах такава дизел 2,5. Остави ме само веднъж, когато си мислех, че като съм с джипка минавам отвсякъде и легнах по корем в един дълбок коловоз. Но това е липса на опит и надценяване на възможностите. Разделих се с нея по прищявка на жена ми. Сега карам гранд чероки в багажника има резервна гума и бутилката на газовото. За рибарските ми такъми (големи са), палатки лодки и др. нямам място, а в тойотата оставаше празно и столове и маси и т.н.
                Но пълно щастие няма. Ей този израз трябва да стане мото на форума
                Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                Коментар


                • #23
                  До: Джип, кола или ... ?

                  Мда, и 4Runner е добро решение. Особено за много багаж.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Джип, кола или ... ?

                    Ейй, дааа.... 2 пъти.
                    1вото да, щото бях забравил за 4рънърите, които са под 15к, но са много добри и са Тойоти, но там ремонтите няма да са точно на цените на лек автомобил, но няма и да са на космически пари, то си зависи де.
                    2-рото да, щото това рено много ми стана интересно и ще се поогледам и аз, макар, че се БМВ ми се ще за асфалт-а. Наистина, рано или късно, ако имаш някакси по-истЕнски жип, ти се приисква да е още по-така и почваш да се оглеждаш за нещо по-асфалтово...

                    Коментар


                    • #25
                      До: Джип, кола или ... ?

                      Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
                      Но пълно щастие няма. Ей този израз трябва да стане мото на форума
                      "Както и универсална машина..."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Джип, кола или ... ?

                        Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                        Истината е в две машини...
                        Тука изтърсих голяма глупост . Всъщност напоседък ми се въртят всякакви схеми и варианти... ама нещо не мога да ги докарам под 3 необходими машини . Че то и нуждите и подготовката за гора и за експедиции е доста различна, като и двете нямат нищо общо с ежадневното градско каране... Та сега, макар и още доста плахо, почвам да се заглеждам по Дискота, Патрули и Тойоти дълги бази
                        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Джип, кола или ... ?

                          Ако те интересува и разхода на гориво - Free 1998 TDI - 10.5 (градско), 7 (извънградско). Това при черокито трудно ще го постигнеш. Когато ние си избирахме кола държахме да е с 5 врати, климатик, минимален разход на гориво и цена около посочената от теб. Резултата го виждаш под чертата по-долу.
                          p.s. все пак това, че раздатъчната кутия бе сменена и в гаранция се оказа основен мотив за избора ни.
                          Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                          „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                          LZ1EMS

                          Коментар


                          • #28
                            До: Джип, кола или ... ?

                            Аз четох през ред,но да спомена Субаро Форестър,като вариант,даста проходим,комфортен,с голям багажник,но не мисля че е икономичен.
                            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Джип, кола или ... ?

                              Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                              Само дето след един момент на тунинга, ако не си се разболял съвсем, почваш да пък се замисляш каква втора кола за асвалта да си вземеш... Универсални решения няма . Истината е в две машини... ама пък като си свикнал да имаш джип, то и в асвалтовата кола ти се иска да имаш някаква свобода .
                              Точно така. Истината е в две машини. Всичко друго е компромис или с едното или с другото. На мен ми трябваха десет години да се убедя. Вземи си една витара за гората и една лимузина за асвалта и си ги ползвай на 100% по предназначение.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Джип, кола или ... ?

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Вземи си една витара за гората и една лимузина за асвалта и си ги ползвай на 100% по предназначение.
                                А бе, не е съвсем така. Бях се наканил да взема някаква колица за втора машина, ама всеки път като ме споходят такива мисли, все се случва да мина през някой "по-така" участък от гладките софийски улици или пътищата на Родината и моментално ми се изпаряват всякакви мисли за лека кола.
                                Да не говорим, че човек може да забрави в кое возило е в момента и да подкара леката кола като джип, с всички произтичащи последствия ...

                                Като за български условия майката му е една бойна горска жипка и една градска жипка.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X