Е намери смисъла - поне научи,че Сурангото ти не тегли по талон колко ти си мислиш,а и че всеки си пише какво му дойде и някакъв стандарт имало едва от 3-4 години като само някои модели на Тойота тестват по него.......колко и да не ти харесва
Така е, на леките коли ремаркетата са с инерционен теглич и докато колата не започне да спира и ремаркето да я бута, неговите спирачки се задействат чак тогава.
Така е, на леките коли ремаркетата са с инерционен теглич и докато колата не започне да спира и ремаркето да я бута, неговите спирачки се задействат чак тогава.
А като се задействат има ли вероятност да са с по голямо усилие и да спира повече от колкото колата? Опитай се да върнеш на зад по изкачващ наклон с ремарке с такава спирачна система(изправна) Успех.
Морски, каква е тая дарба бре? Само да погледна къде си писал и знам че се оформя триене. Може да не си ти изтрития ама се налага.
.
Няма се притесняваш,аз 4 страници чета кое колко теглело пък то и по талон не е така,единен стандарт нямат и всеки си пише какво си иска долу горе без значение японец ли е или китаец,не са много нещата даже по бакалските им сметки които могат да теглят 3.5 тона,а даже и от тия малкото едно няма с барабан на задните спирачки.......и не ми издържа душата та се включих.
мнения от рода на Ма ти знаеш ли на 3 рИкии мойта как тегли .......ми знам,казах,че и без ракии теглех Патрул от дьлгите със Субару Джъсти ма правилно ли е?За теглича няма да споменавам даже.
А ти трий като ти се трие,виноват,не издържам,слаби нерви и ‘лабави спирачки.
Няма нужда целия дупар да ти завърти, нужно само да ти раклати ремаркето и си капут гемахт.
Преди десетина години с джипка по книга теглеща 3.5 тона дърпах едни бетонни колове, товара беше около мъничко над 2 тона обаче коловете стърчаха отзад доста, тоест получи се дълго рамо със солидна тежест, ей братко като ми се разклати това ремарке от някоя дупка и имах усещането, че ей сега ще стане нещо като камшичен удар и ще се метна я в лява я в дясна канавка, беше страшно и това със скорост под 40-50км/ч.
ABS има преди всичко общо с цялостното устройство на спирачната система.
При най-прости спирачни системи на МПС с два моста, спирачното усилие се разпределя нещо като 4:1 до 2:1 в полза на предния мост в зависимост от разни фактори. Ако предобриш задния мост после има танци.
Като имаш АБС имаш и възможност в някои екзотични и доста екстремни пътни ситуации задният мост да действа с по-голяма спирачна сила от предния, но то е защото АБС е намалила налягането в предния, а шафьорът се е изправил на педала.
Как точно са направени спирачките с АБС на ремаркетата не знам, знам че има. Но между предния и задния мост проблемите са същите като между влекача и ремаркето. Поради което ремаркето само помага, основното спиране го спира влекачът.
ABS има преди всичко общо с цялостното устройство на спирачната система.
При най-прости спирачни системи на МПС с два моста, спирачното усилие се разпределя нещо като 4:1 до 2:1 в полза на предния мост в зависимост от разни фактори. Ако предобриш задния мост после има танци.
Като имаш АБС имаш и възможност в някои екзотични и доста екстремни пътни ситуации задният мост да действа с по-голяма спирачна сила от предния, но то е защото АБС е намалила налягането в предния, а шафьорът се е изправил на педала.
Как точно са направени спирачките с АБС на ремаркетата не знам, знам че има. Но между предния и задния мост проблемите са същите като между влекача и ремаркето. Поради което ремаркето само помага, основното спиране го спира влекачът.
Когато закачим ремаркето и леееееекинко почваме да си излизаме от познатите ни усещания за баланс и съотношения на спирачно усилие. Щото това с 4:1 си го представи в най-драстичния вариант при влекач с полуремарке в завой и леко мокро. Ако ли не, то тогава вкарай сили/можеш да ползваш векторчета с големина и посока/ и като ги насложиш, неминуемо ще ти се иска ремаркето да спира здраво и преди всичко преди теглещото го нящо. Имаме си и колеги, дето с манивелата отзад регулираха спирачките на ремаркето според товара и спускането. Ма тва преди ABS,BAS, и който и да чуждоземски късно пристигнал при нас п...рас.
Няма нужда целия дупар да ти завърти, нужно само да ти раклати ремаркето и си капут гемахт.
Преди десетина години с джипка по книга теглеща 3.5 тона дърпах едни бетонни колове, товара беше около мъничко над 2 тона обаче коловете стърчаха отзад доста, тоест получи се дълго рамо със солидна тежест, ей братко като ми се разклати това ремарке от някоя дупка и имах усещането, че ей сега ще стане нещо като камшичен удар и ще се метна я в лява я в дясна канавка, беше страшно и това със скорост под 40-50км/ч.
Е за това 2 пъти казвам Натоварване на теглича 250 килограма,от там се товари задника на джипката,кантара на задните спирачки разбира,че сега е момента да почнат да работят,а не при спиране да ти кьлве предницата и да ти вдига и върти гьзь.......ма ставало според някои та се наложи да оставя кафето и да се впия.
Не е само мотор тук,иска маса на тегача както и спирачки та и гуми,е виж примерно новите Мишелин ЛТ серията как пускат гума защото последните 5 години конете и торка на тегачите скача с едни 30 ли бяха 40 процента или нещо такова.Ти теглиш ма то стъпва на земята с гумета които ........няма значение,темата друга,търсим бюджетно СРТ
Коментар