Здравейте колеги. От близо година съм във форума и чета темите. Имам желанието да стана собсвеник на "джип" поради състоянието на нашите пътища и честата нужда от качването на бордюри. Спрял съм се на машината от заглавието поради следните критерии:
1) Харесва ми (това мисля, че е най-важното винаги)
2) нито е малко като Rav4, нито е голямо като L200 (не обичам големите машини)
3) не е оффроуд машина, но е повече "джип" от Sportage II (без лоши мисли към това СУВ-че, даже ми е симпатично)
4) има някакви коньове, та даже приличини. Още съм млад и бавните автомобили не са моето нещо.
5) става на газ
Това е машината на която съм се спрял и искам да ви помоля да коментираме конкретно нея. Въпросите са ми стандартните:
6) поддръжка: голяма ли е разликата с тази на мл320, може ли примери с цени на обслужване, някой дребен ремонт и т.н. ? Ще се поддържа в частен сервиз при човек, който е имал два МЛ-а 320. Говорил съм вече с него, но искам и вашето мнение.
7) Щом ще се ходи на оглед със сигурност ще взема с мен майстор с диагностика за да видим АСК-то и други евентуални изненади, ще се гледа за ръжди особено при регистрационната табела, ще се пробват всички "копчета" по таблото. След изброяването на тези неща може ли да ми кажете за какво друго да се оглеждаме, може би детски болести или често срещани дефекти ?
освен в мотора и предполагам спирачките, какви са другите разлики с 320ката ?
9) и разбира се - разход. За МЛ320 казват, че в София дава около 20/100газ при спокойно каране. При тази модификация имате ли наблюдения или предположения ? благодаря на всички за времето и отговорите. Аз съм хладилен техник и бих се радвал ако мога и аз да съм ви полезен по някакъв начин.
1) Харесва ми (това мисля, че е най-важното винаги)
2) нито е малко като Rav4, нито е голямо като L200 (не обичам големите машини)
3) не е оффроуд машина, но е повече "джип" от Sportage II (без лоши мисли към това СУВ-че, даже ми е симпатично)
4) има някакви коньове, та даже приличини. Още съм млад и бавните автомобили не са моето нещо.
5) става на газ
Това е машината на която съм се спрял и искам да ви помоля да коментираме конкретно нея. Въпросите са ми стандартните:
6) поддръжка: голяма ли е разликата с тази на мл320, може ли примери с цени на обслужване, някой дребен ремонт и т.н. ? Ще се поддържа в частен сервиз при човек, който е имал два МЛ-а 320. Говорил съм вече с него, но искам и вашето мнение.
7) Щом ще се ходи на оглед със сигурност ще взема с мен майстор с диагностика за да видим АСК-то и други евентуални изненади, ще се гледа за ръжди особено при регистрационната табела, ще се пробват всички "копчета" по таблото. След изброяването на тези неща може ли да ми кажете за какво друго да се оглеждаме, може би детски болести или често срещани дефекти ?

9) и разбира се - разход. За МЛ320 казват, че в София дава около 20/100газ при спокойно каране. При тази модификация имате ли наблюдения или предположения ? благодаря на всички за времето и отговорите. Аз съм хладилен техник и бих се радвал ако мога и аз да съм ви полезен по някакъв начин.
Коментар