От: Евтина джипка с евтина поддръжка
Да бе, аз съм виновен щото зададох нормален въпрос за едносричен отговор, вместо който темата се гагичоса щото роверистите се засягате заради 2.5 тона желязо.
Бакалов отговори колко би взел, но не и някой колко е дал, щото на Масо майстора за 100лв. няма да му вкара джипа в сервиза.
И щото искате да се избършете с мене за осирането на темата, нека Гуцко да каже колко пари му е взел майстора на Масо за ремонт на мотора като труд, и си направете сметка колко би взел за мост.
И щото е съвсем по темата, къде в София си поддържате LR-ите еФтино в сервиз в който знаят какво правят ?
Ако някой модератор намира въпросите ми за глупави или несъществени, моля да изтрие всичките ми постове в темата.
Да бе, аз съм виновен щото зададох нормален въпрос за едносричен отговор, вместо който темата се гагичоса щото роверистите се засягате заради 2.5 тона желязо.
Бакалов отговори колко би взел, но не и някой колко е дал, щото на Масо майстора за 100лв. няма да му вкара джипа в сервиза.
И щото искате да се избършете с мене за осирането на темата, нека Гуцко да каже колко пари му е взел майстора на Масо за ремонт на мотора като труд, и си направете сметка колко би взел за мост.
И щото е съвсем по темата, къде в София си поддържате LR-ите еФтино в сервиз в който знаят какво правят ?
Ако някой модератор намира въпросите ми за глупави или несъществени, моля да изтрие всичките ми постове в темата.
Купих си санта фе 2.0 дизел автоматик 2003г. Най-много се доближава до това,което искам хем за път хем да нямам проблеми по черните пътища. Вътре е доста по-широка от другата ми кола- ауди а4 б5. Сега ще видим колко неща ще изникнат за смяна дано да не са много, но божа работа
Коментар