Здравейте , привет на Всички за тази година . Желая много успех и безаварийно.
Мисля да сменя паркетния лъв БМВ Х3 със Г класа . Като се целя във В463 между 1992 и 1995 година Г300 или 350 задължително дизелов мотор. Къса или дълга база нямам предпочитания. Виж предпочитам ръчни скорости ,но не знам дали 350ТД има с такива . Планувам да пооправя ръждите и да се пенсионирам с нея . Питането ми е , до каква степен този модел в тази година с този мотор са здрави и рентабилни .
Джипа ще се ползва главно по улиците . Предполагам , че 461 до 90-те е по здрав ,но вече интериора е много спартански и моторите са по-слаби . Какво ще кажат специалистите ?
Мисля да сменя паркетния лъв БМВ Х3 със Г класа . Като се целя във В463 между 1992 и 1995 година Г300 или 350 задължително дизелов мотор. Къса или дълга база нямам предпочитания. Виж предпочитам ръчни скорости ,но не знам дали 350ТД има с такива . Планувам да пооправя ръждите и да се пенсионирам с нея . Питането ми е , до каква степен този модел в тази година с този мотор са здрави и рентабилни .
Джипа ще се ползва главно по улиците . Предполагам , че 461 до 90-те е по здрав ,но вече интериора е много спартански и моторите са по-слаби . Какво ще кажат специалистите ?
. В посочените години се произвежда за W463 300 дизел - 6 цилиндъра, 12 клапана 113 к.с. и 350 турбо дизел - 6 цилиндъра, 12 клапана 136 к.с. Първия, такъв притежавам от три години, тромав не много лаком и сравнително безпроблемен. Климатикът е рядко явление, иначе има доста добро оборудване. Вторият - тромав, лаком и доста проблемен, иначе кожа, климатик и вс екстри, както казват автотърговците. На W463 силата му не е по улиците, но и за там става. С две думи - страхотна машина, но и тежат годинките, а ръждата веднъж тръгнала, мноооого трудно се спира.
Коментар