Здравейте колеги имам нужда от съвет.Ориентирал съм се към Опел Фронтера с дизелов двигател.Забелязах,че те са 3 вида-115,116 и 120 к.с..Кой от тези 3 е най-добър?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Опел Фронтера
Свий
X
-
От: Опел Фронтера
Мога да коментирам само дизелите на Б Фронтерите след 1999 - Х /116/ и Y /120/ защото съм ги имал и двата. Сравнение на вървежа трудно мога да направя, защото Х-а беше автомат, а това коренно променя пътното поведение. Като цяло двата двигателя са напълно идентични, но по-новия Y /от 2002/ е с променлива геометрия на турбината, дроселова клапа с потенциометър, различен ЕГР и друга помпа с вградено ЕКУ на двигателя. Върви много добре и дава разход на лек автомобил. Предполагам, че ремонтите са неприятни цифри, но аз ги карам от 5 години и съм нямал никакви проблеми по двигателите. По-евтин ще е ремонта на Х-а, защото там помпата е отделно от ЕКУ-то и ремонтно пригодна, но тука си има хора които се занимават професионално с това и могат да дадат по-точна информация - изполвай търсачката!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016
-
От: Опел Фронтера
благодаряПървоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеМога да коментирам само дизелите на Б Фронтерите след 1999 - Х /116/ и Y /120/ защото съм ги имал и двата. Сравнение на вървежа трудно мога да направя, защото Х-а беше автомат, а това коренно променя пътното поведение. Като цяло двата двигателя са напълно идентични, но по-новия Y /от 2002/ е с променлива геометрия на турбината, дроселова клапа с потенциометър, различен ЕГР и друга помпа с вградено ЕКУ на двигателя. Върви много добре и дава разход на лек автомобил. Предполагам, че ремонтите са неприятни цифри, но аз ги карам от 5 години и съм нямал никакви проблеми по двигателите. По-евтин ще е ремонта на Х-а, защото там помпата е отделно от ЕКУ-то и ремонтно пригодна, но тука си има хора които се занимават професионално с това и могат да дадат по-точна информация - изполвай търсачката!
Опел Фронтера Б КБ
Коментар
-
Опел Фронтера
Тези двете не бяха ли с Бош ВП44 помпа - дето е като бомба със закъснителПървоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеМога да коментирам само дизелите на Б Фронтерите след 1999 - Х /116/ и Y /120/ защото съм ги имал и двата. Сравнение на вървежа трудно мога да направя, защото Х-а беше автомат, а това коренно променя пътното поведение. Като цяло двата двигателя са напълно идентични, но по-новия Y /от 2002/ е с променлива геометрия на турбината, дроселова клапа с потенциометър, различен ЕГР и друга помпа с вградено ЕКУ на двигателя. Върви много добре и дава разход на лек автомобил. Предполагам, че ремонтите са неприятни цифри, но аз ги карам от 5 години и съм нямал никакви проблеми по двигателите. По-евтин ще е ремонта на Х-а, защото там помпата е отделно от ЕКУ-то и ремонтно пригодна, но тука си има хора които се занимават професионално с това и могат да дадат по-точна информация - изполвай търсачката!
Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
-
От: Опел Фронтера
X-а е с VP44, а Y-ка с PSG16 - според мен "закъснителя" зависи най-вече от идиотите с които се е сблъскала конкретната кола през живота си! При правилна експлоатация двигателя си е чук!Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнениеТези двете не бяха ли с Бош ВП44 помпа - дето е като бомба със закъснител
Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар