От: За ползите от ръчното включване на втория мост или заключване на дифа при паркент
Благодаря на всички включили се.
Хвърлил съм око на Х-трейла и Мазда Трибют от тези с опция за ръчно зацепване на втория мост. Но явно за асфалт е по-удачно колата да е с постоянно включено предно, а задното да се зацепва при нужда. Някак си съм пропуснал, че и корейките имат такава възможност и ще трябва да се ограмотя по въпроса.
Щом ръчното включване не е толкова важно, колкото си мисля, това доста ми увеличава избора - РАВ4 второ поколение, HR-V, CR-V също идват на дневен ред. Явно важността на тази опция е повече в главата ми - като не мога да си позволя по-новичък джип с повечко лостове, поне да има копченце като утешителна награда
Благодаря на всички включили се.
Хвърлил съм око на Х-трейла и Мазда Трибют от тези с опция за ръчно зацепване на втория мост. Но явно за асфалт е по-удачно колата да е с постоянно включено предно, а задното да се зацепва при нужда. Някак си съм пропуснал, че и корейките имат такава възможност и ще трябва да се ограмотя по въпроса.
Щом ръчното включване не е толкова важно, колкото си мисля, това доста ми увеличава избора - РАВ4 второ поколение, HR-V, CR-V също идват на дневен ред. Явно важността на тази опция е повече в главата ми - като не мога да си позволя по-новичък джип с повечко лостове, поне да има копченце като утешителна награда

Коментар