Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За ползите от ръчното включване на втория мост или заключване на дифа при паркетници

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: За ползите от ръчното включване на втория мост или заключване на дифа при паркент

    Благодаря на всички включили се.
    Хвърлил съм око на Х-трейла и Мазда Трибют от тези с опция за ръчно зацепване на втория мост. Но явно за асфалт е по-удачно колата да е с постоянно включено предно, а задното да се зацепва при нужда. Някак си съм пропуснал, че и корейките имат такава възможност и ще трябва да се ограмотя по въпроса.

    Щом ръчното включване не е толкова важно, колкото си мисля, това доста ми увеличава избора - РАВ4 второ поколение, HR-V, CR-V също идват на дневен ред. Явно важността на тази опция е повече в главата ми - като не мога да си позволя по-новичък джип с повечко лостове, поне да има копченце като утешителна награда

    Коментар


    • #17
      От: За ползите от ръчното включване на втория мост или заключване на дифа при паркент

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      ...Без тях пак търкаля чаркаляците но не ги товари та загубите в тях са пак малко по-малко отколкото като са под товар.
      Така де ама пък другите са по-натоварени и все тая.

      Коментар


      • #18
        От: За ползите от ръчното включване на втория мост или заключване на дифа при паркент

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Така де ама пък другите са по-натоварени и все тая.
        КПД на предаването до задния и до предния мост обикновенно се различават с някой и друг процент. Най-малкото защото често задния мост е цял, а предния...какъвто но при всички случаи и управляем.
        Точните цифри не знам, но като гледаш резултатите от примерите на собственици на такива возила, предполагам и сам можеш да си ги нагласиш.

        ПП: И към автора:
        Ако след 4-5 години ще искаш да продадеш купения сега СУВ и да вземеш друг пак за 10к и с пет-шест години по-млад, по-добре сега вземи някой от по-евтините нови на лизинг. Велик Дувар или Дачия Прахоляк ги има директно на газ и с прилична заводска гаранция. Не са Тойота, но ще караш нов автомобил без да се чудиш за сервизната му история на приблизително подобна цена.
        Това само като идея.
        Последно редактирано от cecoa1; 29-03-16, 00:01.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #19
          От: За ползите от ръчното включване на втория мост или заключване на дифа при паркетн

          Така де. В РК пък обикновено задния мост се захранва директно, а предния през верига или зъбна двоица (в общия случай даже две) независимо има ли там диференциал. Нива е отделен трагичен случай в който РК е симетрична ама пък пренася входящата мощност през две зъбни двоици.
          Карданите правят каквото си искат, обикновено работят под различен ъгъл двата.
          Предния мост ако е цял се различава по ефективност от задния само ако си в завой, т.е. рядко. Ако имаме каренца - те носят тяхната си ефективност, зависеща от ъгъла на който работят.

          Ама задълбахме.
          Човекът иска кола за асфалт, значи основно предно задвижване и помощно задно, че да става за каране.

          Коментар


          • #20
            От: За ползите от ръчното включване на втория мост или заключване на дифа при паркетн

            пълно щастие няма - въздъхнал Аладин и отново си потъркал ...

            Коментар


            • #21
              От: За ползите от ръчното включване на втория мост или заключване на дифа при паркент

              ПП: И към автора:
              Ако след 4-5 години ще искаш да продадеш купения сега СУВ и да вземеш друг пак за 10к и с пет-шест години по-млад, по-добре сега вземи някой от по-евтините нови на лизинг. Велик Дувар или Дачия Прахоляк ги има директно на газ и с прилична заводска гаранция. Не са Тойота, но ще караш нов автомобил без да се чудиш за сервизната му история на приблизително подобна цена.
              Това само като идея.[/QUOTE]

              И този вариант съм го мислил, но Дъстърът ми хваща окото минимум в ниво на оборудване Ambiance (с климатик), което за версиите с 4х4 тръгва за нова кола от 30 к. С пазарлъци и циркове от дилъра да падне на 27-28 к. След 5 години ще струва наполовина. Каското също ще е тройно на цената на това на 10 г. таралясник. Оскъпяването с лизинга не го слагам в сметката.

              Изобщо цяло не мога да свикна с мисълта да оставя 30 к пред блока (нямам личен гараж, нямам и удобни под наем в квартала), за да могат внимателни граждани да ги блъскат, като си отварят вратите при паркиране, бъдещето на нацията (пуберите от близкото даскало) да ползват предния капак за масичка и огледалата за пепелници и будни граждани (психопатични съседи) да ми тунинговат фаровете с розов спрей...

              И на старата кола да ти ги правят тия номера не е приятно, но по-лесно се преглъща. Това че старата машина може да се строши и да влезе в бокса за известно време не е драма - ще е втора кола и семейството няма да остане без транспорт.

              Гледах и Дъстър на втора ръка - практически нов на под 30к км, но беше дизелов. Отвън става, отвътре също не е трагичен след фейслифта. Филмът свърши като го запалих - не мога да приема на практически нова кола да се тресат педалите и волана от вибрациите на мотора като на КраЗ. Вибрацията остана и като загря. Продавачът - дилър на Рено-Нисан, ми обясни, че и на чисто новите било така и на мен ченето ми падна.

              Може би трябва да отделя малко време да огледам някой бензинов екземпляр.

              Коментар


              • #22
                От: За ползите от ръчното включване на втория мост или заключване на дифа при паркетн

                В такъв случай, мисля че е хубаво да погледнеш и Гранд Витара 2(след 2005г).
                Малко е над бюджета по обявите но с пазарлъка може да влезе...
                Там 4х4 е постоянно през диференциал в раздатъчната кутия, като имаш възможност да блокираш този диференциал, а също така има и "бавни". Превключват се с врътка на таблото, има и ESP, което може да се изключва. Много истинска система на задвижване!
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #23
                  От: За ползите от ръчното включване на втория мост или заключване на дифа при паркетн

                  Гледах го Гранда, даже го покарах, но нещо не ме грабна. Може би защото беше неугледен дизелов екземпляр, въпреки че Сузукитата са ми слабост.

                  Коментар


                  • #24
                    От: За ползите от ръчното включване на втория мост или заключване на дифа при паркетн

                    Първоначално публикуван от kompirovski Преглед на мнение
                    Гледах го Гранда, даже го покарах, но нещо не ме грабна. Може би защото беше неугледен дизелов екземпляр, въпреки че Сузукитата са ми слабост.
                    Загледай 6 цилиндровите бензини.
                    Освен малкия просвет фабрично е доста читава кола
                    Land Rover Discovery II, V8 4.0
                    VW Golf VI variant
                    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X