Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

    Тук ме изгуби ... като фен
    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    ...
    има ... теоретични ...
    1. По голям разход на гориво.
    2. По-бавно ускорение и по-ниска максимална скорост.
    3. По-малък полезен товар, ...
    Всъщност, прав си, че са теоретични, защото:

    Honda CR-V 1-ва генерация, 128 коня, автоматик. На практика повдигнато комби с постоянно само предно предаване. Притежавах 2 такива.

    Първото си беше сток, имаше си всичко, и всичкото си работеше.
    Второто го купих със счупено каре на кардана. Последва демонтиране на кардана, в последствие и задния диф и полуоски.

    Значи, имаме една и съща кола, едната с ондеманд 4х4, другата без, нали?

    1. Никаква разлика в разхода на гориво.
    2. Никаква разлика в динамика и макс.скорост.
    3. Никаква разлика в товароносимостта, и двете си носеха еднакво на бой.
    Последно редактирано от krasi-mir; 01-03-16, 22:40.
    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

    Коментар


    • #47
      От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

      Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
      Ще заявя тест драйв на Йети и може би на Октавия...
      Какъв ще е приблизителния годишен пробег?

      Ако се очаква пробега да е по-голям то би имало смисъл колата да е 2х4. Новата Октавия е висока като за лек автомобил и осигурява приличен обем на пътниците и багажа. Удължената гаранция е задължителна според мен, особено ако е на изплащане!

      Коментар


      • #48
        От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

        Аз наскоро си купих кола ....служебна,за една заплата!!!Колата се казва Мерцедес 124 Е300 дизел комби 1993 год.мотор 606 910, 24 вентила....натъпкан с екстри,автомат/772 435/,шпеер,нивомат,ел.пакет,комфорт-пакет,печка,темпомат,седалките нещо се помпят и ми обива, пък едни други копчета ми запарват задника и ми излизат пъпки,имаше проблем само с ел антената и сд чейнджъра ама го оправих.Даже по едно време ,всеки ден откривах по една екстра.....кат ритна педала и едни етита, сийдове,гоуфове,дъстъри намаляваха като образи в оогледалото за обратно виждане/те добре се подгряват/.После разбрах за кикдауна и мозъка /на кутията/.Как е направено това чудо-кат си караш кротко реди скоростите и не вдига повече от 2000 обборота.Обаче като ме удари тока ,ги вкарва в 4000 оборота.Тия 200 километра за нищо ги няма/клипиве не правя/.Отвреме на време когато е кално,мокро и хлъзгаво светва един оранжев триъгълник на арм.табло централно,но го считам за нормално.Това ми е втората 124 -ка в парка и не последната!
        Съвсем искрено се учудвам защо хората си купуват нови коли!
        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

        Коментар


        • #49
          От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

          Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
          Съвсем искрено се учудвам защо хората си купуват нови коли!
          Защото, със стара морално кола не може да въртиш по 50000 километра на година, защото за някои хора е по-важно колата да е в движение и да работи, отколкото какъв е модела.
          Защото аз съм пробвал да работя с десет годишна кола, но не издържа темпото от 5-6000 километра на месец и сдаде багажа след четири месеца, въпреки перфектната подръжка .

          Коментар


          • #50
            От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

            Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
            Защото, със стара морално кола не може да въртиш по 50000 километра на година, защото за някои хора е по-важно колата да е в движение и да работи, отколкото какъв е модела.
            Защото аз съм пробвал да работя с десет годишна кола, но не издържа темпото от 5-6000 километра на месец и сдаде багажа след четири месеца, въпреки перфектната подръжка .
            Ти вярваш ли си какво пишеш!Да ....извиняваай! Пишеш!Вярваш си!Уверен си!И е вярно!Сигурно!Даже е възможно!Никой няма интерес от вечните коли!Има едни амортизационни отчисления ....дето оправят счетоводството.....
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #51
              От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

              Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
              Ти вярваш ли си какво пишеш!Да ....извиняваай! Пишеш!Вярваш си!Уверен си!И е вярно!Сигурно!Даже е възможно!Никой няма интерес от вечните коли!Има едни амортизационни отчисления ....дето оправят счетоводството.....
              Ми вярвам си. Щото е така на практика. Ако ти беше прав, нямаше никой да купува нови коли, замисли се.
              А да и за последните няколко години съм експлоатирал няколко нови коли от нула до двеста хиляди километра, та знам и реално как е.

              Коментар


              • #52
                От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

                Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                А да и за последните няколко години съм експлоатирал няколко нови коли от нула до двеста хиляди километра, та знам и реално как е.
                Няма да Ви развалям спора...
                но и моя опит показва, че най-надеждната кола е новата и наистина до 200к до сега са влизали само за много дребни неща с едно изключение, но пак не беше нещо фрапантно. И то с българско гориво, и по нашите си пътища. Интерсно ми е от какви марки си останал доволен? - (при мен са Тойота, VW, Шкода - общо 5бр., като не броя Йетито, което споменах по-рано)

                Коментар


                • #53
                  От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

                  Двеста километра на ден , всеки ден - бая пътуване пада

                  Коментар


                  • #54
                    От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

                    Тоооо, темата "нов/употребяван автомобил" не е нова и има доста аспекти. Колегата михов_1969 за пореден път се гмурка в нея с ряз и от позицията на последна инстанция, но това си е негов проблем.
                    Не съм дилър на автомобили, но за фирмена употреба, много каране, вероятна продажба след 6-7 години... бих взел нова корейка или японка. Много мъгляво- съгласен съм. Мотиви: добри съотношения между надеждност, цена, поддръжка, експлоатационни разходи; прилично поведение, комфорт на дълъг път, сигурност; сравнително добра остатъчна стойност, отнесена към първоначалното вложение. Това за фирмен автомобил. Личните предпочитания, на този етап ще трябва да се съобразят с някои неща и да са в подчинено положение спрямо фирмените.
                    Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

                      Хм, Венци, то е и тако, и вако.
                      Михов си е купил употребяван автомобил за служебен, който автомобил е създаден - точно тоя модел - е създаден за служебен.
                      Вечен двигател с отлични характеристики, удобен за изминаване на много километри дневно, достатъчно екстри по него... каран като служебен по аутобаните, това, което пише на одометъра, не е от значение.
                      Колата е обслужвана педантично редовно, с добър външен вид, кефи при каране..
                      Вероятно е минала 800-1 000 к км.
                      По нищо не и личи, на одометъра пише макс 250 к км. (да се отбележи, че не познавам нито Михов, нито колата му, ама това комби надали ще ме изненада)

                      Нищо е.
                      Това ще мине още толкова, без натоварване на водача - физическо и финансово.

                      ОБАЧЕ!!!
                      Това е изключение - едно от малкото, или единственото - като марка и модел.
                      Рядко се среща, рядко е в състояние, което заслужава да се купи, рядко е регистрирано като 6+1, рядкост е, с една дума.

                      Та доктора да си го кара с кеф, ако има въпроси, ще отговарям с удоволствие.
                      Това е идеалната служебна кола, ама вече ги няма по магазините. Другите - по-новите, не стават!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

                        Както казаха по-горе вече няма интерес да се правят здрави и солидни автомобили, а колкото да избутат до приключване на гаранцията. Лафът, че вече автомобилите се правят от счетоводители си е напълно на мястото.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

                          Вени, тук става дума за конвенционално решение. Поредната тема: "аз питам- вие кажете". Дори няма какво ново да се каже по нея, дето да не е изписано 10 пъти в тоя форум. Екзотики от рода на Сааб 9000, Волво 240, въпросния МБ... не са текущо решение. Има и в момента автомобили, които се доближават до понятието "работен кон". Ако се отървеш навреме от тях, ще си най- доволният потребител.... абе, мноооого е дълго, за да го обяснявам. Само вметка: новият автомобил ти харчи 2/100 по- малко от стария. За 100 000 км. си с 4000 лв. в джоба. Аз ги минавам за две години. Ако по "шваке" колата ми струва 3000 лв. е едно, ако е 30 000 е друго.... застраховки, гаранции, асистанс, не дай боже "пълна щета"... мамка им и счетоводители.
                          Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

                            А бе те всички като се надупят изглеждат еднакво,ама няма само да ги дупим.....Може и да ги изведем вампирите на ресторант и е добре да се обръщат след тях.Една кола е като облекло,аксесоар ,индивидуалност, философия, концепция!
                            Сегашната ширпотреба дето са лъзга по шоурумите-толкова безлична,без собствена физиономия и идентичност,неразпознаваеми/особено азиатските/.Една кола не я ли разпознаеш по снимка на един детайл ......
                            Впрочем другата ми 124-ка/88 год/2000 дизел гори 6/100,1500 кила.Покажи ми една нова с подобни данни....
                            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

                              Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                              А бе те всички като се надупят изглеждат еднакво,ама няма само да ги дупим.....Може и да ги изведем вампирите на ресторант и е добре да се обръщат след тях.Една кола е като облекло,аксесоар ,индивидуалност, философия, концепция!
                              Сегашната ширпотреба дето са лъзга по шоурумите-толкова безлична,без собствена физиономия и идентичност,неразпознаваеми/особено азиатските/.Една кола не я ли разпознаеш по снимка на един детайл ......
                              Впрочем другата ми 124-ка/88 год/2000 дизел гори 6/100,1500 кила.Покажи ми една нова с подобни данни....
                              Тайната на тази,която цитираш е в конските сили,сметни И разхода в литър на конска сила и ще се учудиш колко е зле по този показател.Иначе важно е че си те кефи,но дотук.
                              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                              Враца

                              Коментар


                              • #60
                                От: Покупка на служебен автомобил (4x4 или не)

                                По-скоро е свързано с предразсъдъци, мода и имидж, ползването на нови автомобили от фирмите.("По дрехите посрещат..." все пак)

                                И не само де, особено в големите фирми се търсят и еднакви коли, и прогнозируемост на разходите. Сервизирането в оторизирания сервиз също е опростено. А и ползването на колите от всякакви индианци си иска съответната обезпеченост.
                                За фирма с двама човека, колата е служебна на хартия, то и затова се подбира като за лична.

                                Различно е като вземаш кола за "служебна", ако си бачкатор и твоята дейност не изисква костюмарски имидж. Купуваш кола за 10 до 30%, от цената на нова и дори да я подариш после, плюс по-големите разходи за гориво и ремонти, пак ще загубиш по-малко от обезценяването на чисто новата. Това без да смятаме разликите в застраховките, и че може старата да мине и без тях въобще(както писа Пенчо).

                                С добра поддръжка и правилно избран модел, и старата кола няма да те остави на пътя. Въпроса е, че в определени среди ползването на стари коли е като да ходиш с галоши на бал.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X