Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW X3 - коментари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW X3 - коментари

    Здравейте колеги, спрял съм се на посочения в заглавието модел. Приемам съвети и коментари по темата, а между впрочем и търся читава бройка задължително 2.0d- 150 кс от фейслифтовия период 2006-7 г.
    Варианта за 3.0 д не е изключен съвсем, но предпочитанията са ми към по-конвенционалния 4-цилиндров дизел. Пътувам предимно извънградско- около 15к годишно. Иска ми се возилото да има добро пътно поведение и да е практично. Хвърлих един поглед и на Скаут-2010-11г. предвид А4-ката която карам в момента, но нещо не съм особено заинтригуван. Минуса който намирам до момента е липса на автомат при 2.0 д мотора-150 кс., който после в 177 к.с версията е често срещан, но там често срещани са и проблемите с износващи се елементи на газоразпределението (вериги, зъбни колела, обтегачи и т.н). Има ли някакви особености при обслужването на ходова част/двигател и т.н Четох за проблем с актуатора на раздатката и по-скоро за износващо се зъбно колело, но доколкото разбрах самото колело се сменя сравнително лесно и не скъпо. Има ли нещо друго притеснително в модела ? Благодаря предварително !

  • #2
    От: BMW X3 - коментари

    Х3 ми се вижда много дамско, що не погледнеш Х5, не че е много стока, ама от Х3 е по кола.....А щом караш Ауди, защо не погледнеш Олроуда ?
    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

    Коментар


    • #3
      От: BMW X3 - коментари

      Хаха, верно очаквах и такъв отговор. Има го и този момент, но все пак е около 4.60 хикса. Олроуда ми е слабост но гаража ми не отговаря на размерите му, над 4.90 е и паркирането ще е одисея. Тези подземни паркинги са отвратителни.....или поне моя.

      Коментар


      • #4
        От: BMW X3 - коментари

        Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
        Х3 ми се вижда много дамско, що не погледнеш Х5, не че е много стока, ама от Х3 е по кола.....А щом караш Ауди, защо не погледнеш Олроуда ?
        Всеки ден го карам и досега не съм видял да има монтиран вибратор на седалката,сиреч не е"много дамско",а и никак не е малко,ако това е критерия за дамско.Аз съм 120кила и 182 и сядам много удобно в него.С още един като мен,не си опираме раменете със зимни якета за разлика от в много други.Качваш се и слизаш супер лесно и удобно,с изключение на това,че си цапаш левия крачол в прага.Карам го една година и едва оня ден му смених маслото в двигателя по показания на компютъра,друго не съм пипал,освен че му сложих газ. Конкретно за дизеловата версия не мога да бъда полезен,аз обичам да познавам дали ми работи колата само като по оборотомера.
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • #5
          От: BMW X3 - коментари

          Ееееее, не се обиждай.....То даже и вибратор да има не значи, че е дамска....Има мъже и мъже....С БМВ Х3 рискуваш да ти зададат въпроса: " Хубава кола, нямаше ли мъжка ?? " Аз лично съм заложил на Х5....
          Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

          Коментар


          • #6
            От: BMW X3 - коментари

            За предимно извънградско каране големия мотор се е утепал освен че ще е по пъргав и дори малко по икономичен.
            Автомата особено на БМВ е задължителен.
            И не не е женски автомобил а повдигната тройка
            Land Rover Discovery II, V8 4.0
            VW Golf VI variant
            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

            Коментар


            • #7
              От: BMW X3 - коментари

              Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
              Х3 ми се вижда много дамско,
              Ъхъ, а то Х1 е детско тогава? Аз на жената единичката я карам понякога и не съм чувствал промяна на пола!
              יעבור
              «И това ще мине»

              Коментар


              • #8
                От: BMW X3 - коментари

                Имах коментар от снощи който все още не е публикуван, но накратко. Сигурно ще има и въпроси ...ама нямаше ли по-мъжка кола. Предвид, че е на базата на 3-ката дето си е една от "най-пичовските" коли , поне аз не мисля че е дамска, но това относително-всеки има мнение. Не е малка качвах се в такава и се чувствам добре. За мотора: 6-така със сигурност е по-добрия избор, но след 3-4 г. като ми писне мисля, че по-безболезнено и лесно бих развързал 2.0 пред 3.0. Годинките ще са му в повече-разходите също а и възможностите на потенциалния нов собственик. Варианта за чип, при мен поне винаги е актуален. Една 2.0 с чипче не е никак зле. Верно не е най-голямата бегака ама и аз не очаквам чудеса от 1.8 тона желязо с двойно предаване. Силата му е в доускоренията предвид въртящия момент от около 380-400НМ след ремап. За Х5- не ме влече особено, и мястото в гаража ми е ограничено така че се съобразявам и с това основно. Макса ми е около 4.65-70. Има и кофти заход гаражчето-така че внимавам много с габаритите, Х3-ката е 4.56 по каталожни и ми ОК като габарит. Ако нямах това ограничение, досега въпроса щеше да е решен с един А6- олроуд но немога да го наместя този туч

                Коментар


                • #9
                  От: BMW X3 - коментари

                  Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
                  Х3 рискуваш да ти зададат въпроса: " Хубава кола, нямаше ли мъжка ?? " Аз лично съм заложил на Х5....
                  Ох извинете! Като се сетя, че покарвам и Лупото на жената. Закъсал съм я!

                  А сега сериозно, с 2-ката както и 3-ката дизел никакви съществени драми по мотор и окачване. При проблем с актуатора, в най-добрия случай обръщане или смяна на зъбното колело до 100лв, или в най-лошия, 1200 лв. оригинално моторче от БМВ.
                  По повод моторите двойката не е лоша ама и аз съм за 3.0Д особено щом е повече извънградско. Разхода според крака, ама за 1 до 2 литра (извънградско) евентуално по-нисък разход при 2,0 и то по ограниченията, наистина не се заслужава компромиса. А разликата във вървенето е осезаема. Като цяло 3.0Д я караш ей така - .
                  Возията: вози твърдо като лагерна количка, ама за сметка на това с добри гуми е като зелепено за пътя. Прилично пространство, както и колегата по-горе писа. Багажника е по-голям от на Х5, а и по лесно се намира място в града.
                  В крайна сметка всичко си зависи от конкретната бройка.
                  Успех в избора!

                  Докато пиша между телефонни обаждания темата пораснала. Текущите разходи по моторите, разликата 1-2 литра повече масло, малко по-скъп въздушен филтър, по-висока ГО, и май с това се изчерпват разликите.
                  Последно редактирано от Georgi_G; 22-10-15, 08:26.

                  Коментар


                  • #10
                    От: BMW X3 - коментари

                    Първоначално публикуван от Georgi_G Преглед на мнение
                    Ох извинете! Като се сетя, че покарвам и Лупото на жената. Закъсал съм я!

                    А сега сериозно, с 2-ката както и 3-ката дизел никакви съществени драми по мотор и окачване. При проблем с актуатора, в най-добрия случай обръщане или смяна на зъбното колело до 100лв, или в най-лошия, 1200 лв. оригинално моторче от БМВ.
                    По повод моторите двойката не е лоша ама и аз съм за 3.0Д особено щом е повече извънградско. Разхода според крака, ама за 1 до 2 литра (извънградско) евентуално по-нисък разход при 2,0 и то по ограниченията, наистина не се заслужава компромиса. А разликата във вървенето е осезаема. Като цяло 3.0Д я караш ей така - .
                    Возията: вози твърдо като лагерна количка, ама за сметка на това с добри гуми е като зелепено за пътя. Прилично пространство, както и колегата по-горе писа. Багажника е по-голям от на Х5, а и по лесно се намира място в града.
                    В крайна сметка всичко си зависи от конкретната бройка.
                    Успех в избора!

                    Докато пиша между телефонни обаждания темата пораснала. Текущите разходи по моторите, разликата 1-2 литра повече масло, малко по-скъп въздушен филтър, по-висока ГО, и май с това се изчерпват разликите.
                    Безспорно, 3.0 е по-добрия вариант а пък там има и автомат ZF при фейслифта ако не се лъжа. Като цяло разхода не е толкова от решаващо значение при моите 15-на хиляди км. Данъка би бил по-висок както и застраховките. Мислите ми са към продажбата в последствие след 3-4 г. като ми омръзне....Пример: 12 г. СУВ (3.0-шестак) с гарантирано по-високи експлоатационни разходи (данъци, застраховки, обслужване и пр.) поне според мен би бил по-трудно продаваем или поне загубата на стойност ще е доста по-голяма в сравнение с конвенционалния 4-цилиндров "аналог". Чипчето пък ще го направи по "отзивчив" и приятен за каране.....просто разсъждения. Благодаря на всички за мненията. А още един въпрос въпросната навигация монтирана в Х3 -читава ли е и става ли за нещо......или трябва да се сменя с по-модерна. Питам защото не харесвам доработките а оригиналните неща....

                    Коментар


                    • #11
                      От: BMW X3 - коментари

                      Голямата навигация с актуален диск върши прилична работа. Телевизията обаче, след БГ цифровизацията, се нуждае от доработка.
                      Междувременно се сетих, че при прегледа задължително трябва да се обърне внимание и на рейката.

                      Коментар


                      • #12
                        От: BMW X3 - коментари

                        В неделя ще ходя да гледам една, пък да видим какво ще излезе. Колега Georgi_G, казваш да се обърне внимание на рейката, т.е да я огледам за осезаеми външни признаци, течове омаслявания и т.н. или нещо по специфично. Ако е разбита предполагам при един "тест драйв" ще се усети. Ще споделя след огледа какво е положението. Сетих се още нещо, кожените салони на някои модели са изпълнени с т.нар leatherette - уж висококачествена изкуствена кожа , но лично на мен ми прилича леко на соц. изпълнение. Преди около месец гледах една такава с кожен салон тип "висококачествен балатум" и си мисля, че при кола с такава висока първоначална стойност тези материали са меко казано неуместни. Ако някой има мнение, нека сподели за изкуственяка. Хубав ден на всички!

                        Коментар


                        • #13
                          От: BMW X3 - коментари

                          Интериорът си е евтино изпълнение стил 3 серия, на първите Х3-ки пластмасите се разхлопват. Вози ужасно твърдо. Гледай автоматика да е по-новият на ZF.
                          Успех!

                          Коментар


                          • #14
                            От: BMW X3 - коментари

                            Ами става дума за фейслифт от последните месеци на 2007-ма, би трябвало да е с по-добри-материали в купето. Специално тази е с 2.0 мотор и ръчка. Това с дървената возия не ми е много ОК честно казано, но това е цената за добрия хендлинг...Хем СУВ хем добра возия и хендлинг няма как да минат без супер стегнато окачване. Въпроса е дали ще ме изморява много на разстояния между 200 до 500 км.

                            Коментар


                            • #15
                              От: BMW X3 - коментари

                              Не мога да кажа нищо за изкуствения салон, но черния естествен не мърда.
                              Рейката няма как да я видиш без подемник и без човек, който знае какво да гледа, но поне може да я усетиш по дупки или павета. Ако не е фатално износена и разбита, ги рециклират успешно за 200-300лв.
                              По повод навигацията, знаеш че има модели с голяма и малка нали?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X