Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за лек оффроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Джип за лек оффроуд

    Много изписахте, много се съревновавате, голяма работа сте. В крайна сметка нищо конкретно - нито за и против Гранд Черокито, нито за и против фронтерата. Говорите си с оффроудски термини и думи, които страничните лица няма как да знаят. Явно ще спазвам старата поговорка - жена и кола са на късмет.
    Благодаря!
    Останете със здраве!

    Коментар


    • #47
      От: Джип за лек оффроуд

      Първоначално публикуван от tsvetljak Преглед на мнение
      Много изписахте, много се съревновавате, голяма работа сте. В крайна сметка нищо конкретно - нито за и против Гранд Черокито, нито за и против фронтерата. Говорите си с оффроудски термини и думи, които страничните лица няма как да знаят. ...
      То на човек, който не знае какво иска, трудно можеш да му обясниш нещо. И какво точно конкретно очаквате да Ви кажат, и то без да прибягват до техническа терминология?!?
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #48
        От: Джип за лек оффроуд

        Първоначално публикуван от tsvetljak Преглед на мнение
        Много изписахте, много се съревновавате, голяма работа сте. В крайна сметка нищо конкретно - нито за и против Гранд Черокито, нито за и против фронтерата. Говорите си с оффроудски термини и думи, които страничните лица няма как да знаят. Явно ще спазвам старата поговорка - жена и кола са на късмет.
        Благодаря!
        Останете със здраве!
        Ще се опитам да преведа.

        Гранд Черокито е ставало ама като е било ново и запазено а не за 3-4000 лв.
        Не можеш да разчиташ да возиш децата си, не е надеждно.
        У нас се предлагат предимно екземпляри дето никъде не ги искат, после форума е пълен с теми "Проблеми с джипа"

        Фронтерата става ама повече за извън пътя, на шосето е със задно предаване камион, за толкоз пари ще е проблемна.

        Въпроса и противоречието е в малкия бюджет а не в друго.
        За толкова пари купуваш каквото и да е 4 х 4 само да се движи и да не е ръждиво.
        после обслужваш каквото трябва, два чифта нови гуми и стъпва на 6-7000 лв.
        Оттам нататъка се молиш да не излезе нещо по така за да не срине семейния бюджет из основи.

        Частите за автомобилите 4 х 4 са в порядък повече от тези на нормален автомобил и няколко пъти по скъпи.
        За джипа например се чакат от Америка седмици наред а нали трябва да ходят децата до града през това време.

        Успех.

        п.п. сега очакваме Пенчо да каже колко са евтини частите за Кията - термостат за 10 лв. и т.н.
        Последно редактирано от rosen_offroad; 06-08-15, 10:03.
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • #49
          От: Джип за лек оффроуд

          Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
          За джипа например се чакат от Америка седмици наред а нали трябва да ходят децата до града през това време.

          Успех.
          Забелязвам някаква твоя хиперактивност във всички теми за избор на возило 4х4, всестранна и компетентна, че и някакви категорични мнения като горното
          Предлагам обаче, преди да ти присъдим титлата "Национален консултант по избор на 4х4 МПС на Републиката" малко повече да се осведомиш кое как е, щото дългогодишният ти опит с всичко от "ГАЗ 69" до "Bentley EXP 9 F" явно не е дори плод на достатъчно задълбочено четене в интернет.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #50
            От: Джип за лек оффроуд

            Мдааа, ето че започвам да получавам повече информация. Точно това ми трябваше - този екземпляр дава такива и такива проблеми. На това можеш да разчиташ, на това не можеш. На това дизела му е добър, бензина не и разни такива. За техническата страна - разчитам точно на такава. Това търся. Ако исках инфо за външния вид или за удобството на седалките, мога да го видя и по автокъщите или да пусна темата в бгмама, но какво мога технически да очаквам, няма как да разбера от там. Бюджета от 6000лв за ПОКУПКА НА ВОЗИЛО, не мисля, че е толкова малък. Никъде не съм писал, че ще си купувам за 2 или 3000лв. и трябва да го стегна до 6000лв. Да, зная, че за 15000 бих си взел нещо наистина стойностно - за тази цена аз зная какво да взема, но всеки си преценява сам за себе си и си прави компромисите. И за направата на този компромис имам нужда от Вас. Ценя мнението на притежатели на возила, доволни и препатили, а не на чули и ретранслирали.
            Благодарен съм на всички, които вземат участие с мнение по техническа стойност на предложен модел. ;-)

            Коментар


            • #51
              От: Джип за лек оффроуд

              Първоначално публикуван от tsvetljak Преглед на мнение
              Да, зная, че за 15000 бих си взел нещо наистина стойностно - за тази цена аз зная какво да взема...
              Би ли споделил какво би взел за 15 000 лв.?
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #52
                От: Джип за лек оффроуд

                Не, не бих. Не виждам смисъл да се започва излишна дискусия...
                Последно редактирано от tsvetljak; 06-08-15, 14:02.

                Коментар


                • #53
                  От: Джип за лек оффроуд

                  Първоначално публикуван от tsvetljak Преглед на мнение
                  Мдааа, ето че започвам да получавам повече информация. Точно това ми трябваше - този екземпляр дава такива и такива проблеми. На това можеш да разчиташ, на това не можеш. ...
                  Ако искаш, може да живееш с илюзии. Когато тръгваш да купуваш джип за 6000 лв, който ще е на 15 или повече години, с 6-цифрен пробег, и ще е минал през няколко ръце, е въпрос на чиста лотария какви проблеми ще имаш. Може и да звучи парадоксално, обаче има голям шанс да гризнеш дръвцето точно с някой от онези модели, които се славят като много здрави. По простата причина, че тях често ги карат без да полагат особени грижи. Щото те нали са "неубиваеми" ...

                  В крайна сметка, работата опира до техническото състояние на конкретния екземпляр.

                  Така че, нека жената да ти спусне указания кое й харесва като визия и удобства, пък ти виж дали ще можеш да намериш екземпляр в добро състояние, който да се впише в бюджета.
                  Да не говорим, че, каквото и да вземеш, трябва, освен парите за първоначално обслужване, да си приготвиш и около хилядарка за едни подходящи гуми, защото голяма част от проходимостта на автомобила 4х4 е в правилно избраните гуми.


                  П.П. Между другото, ако си кутсузлия, и за 15000 можеш да си вземеш лимонка.
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 06-08-15, 14:37.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Джип за лек оффроуд

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    П.П. Между другото, ако си кутсузлия, и за 15000 можеш да си вземеш лимонка.
                    Абсолютно съм съгласен. Мисълта ми беше, че, ако отделях такава сума, имам предпочитания към марка и модел, но за късмета е ясно.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Джип за лек оффроуд

                      Те ти едно примерно предложение за возене, повтарям - ЗА ВОЗЕНЕ: Гранд Чероки с 4.0 литров двигател, автоматик и раздатка 242. Кеф ти задно, кеф ти пълен привод. Не е съвсем просто и надеждно като бордюр, но е с доста по-малко електроника от другите. Освен това може да е произведена и около 2000 година, което си е направо нова кола.
                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар


                      • #56
                        От: Джип за лек оффроуд

                        Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                        Не е съвсем просто и надеждно като бордюр
                        А пък това е
                        mobile. bg/11426317635814756

                        с още 3к става като от завода, а за капак е по-проходимо от черокито
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #57
                          От: Джип за лек оффроуд

                          И не ти остава нищо друго освен да убедиш нежната половинка на питащия, че това е тяхната кола!
                          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                          Из "Златния телец"

                          Коментар


                          • #58
                            От: Джип за лек оффроуд

                            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                            И не ти остава нищо друго освен да убедиш нежната половинка на питащия, че това е тяхната кола!
                            Понеже е талянка, да го кажа на италиански - куесто нон е ил мио проблема

                            Ама съм прав, нали?
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #59
                              От: Джип за лек оффроуд

                              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                              Те ти едно примерно предложение за возене, повтарям - ЗА ВОЗЕНЕ: Гранд Чероки с 4.0 литров двигател, автоматик и раздатка 242. Кеф ти задно, кеф ти пълен привод. Не е съвсем просто и надеждно като бордюр, но е с доста по-малко електроника от другите. Освен това може да е произведена и около 2000 година, което си е направо нова кола.
                              Не-не-не! Това беше предложено по-горе:
                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Да взима човекът едно бензиново ZJ или XJ 4литАра за тия пари, да се види у кола за прибиране във вилна зона.
                              Но-о-о-о, хора вряли и кипяли в... притежанието и експлоатацията на неизброЙм брой таквиз, ама точно таквиз Jeep-ки, рекоха и отсекоха: "Не стават!!!" От личен опит, ра`иръш ли. Търтея и той - понеже два пъти се опитал да мине напряко до мола с mall-crawler-а на майка си и го строшил, та затова - "Панда", баце, кат нема пари за "Гега".
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Джип за лек оффроуд

                                Не баце, нищо не съм строшил. Бая години вече си се търкаля безгрижно на мама кошника Продължаваш да не следиш внимателно или да пробваш некви странни похвати за водене на разговор.
                                Ако се гледа нещо здраво и бюджетно (повтарям бюджетно) пандата е в пъти по-смислена от кой да е джип (jeep).

                                Ама кво да ти обяснявам, Фиат купи Джип, не обратното
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X