Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на джип за обикаляне по нивите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Избор на джип за обикаляне по нивите

    Газта е два пъти по евтина от дизела в момента. За да излиза по-скъпо на газ трябва да гори два пъти повече на газ отколкото същата кола дизелова гори нафта. Такова нещо май няма в природата освен ако няма сериозен проблем с газовата. Така че на газ все ше излезе по евтино от на нафта.

    Коментар


    • #47
      От: Избор на джип за обикаляне по нивите

      За теглителна сила ,въртящ момент,нютон метри НИКОЙ нищо не казва!Бензина/газта неможе да се сравнява с дизела.

      За мойта Витара DDIS 1870cm 300/2000 нМ при бензина 2000cm 186/4000 нМ. И с пълна газ пак не го достига
      Grand Vitra ddis 2008
      SEAT Althea XL tsi 2010
      Mitsubishi Canter

      Коментар


      • #48
        От: Избор на джип за обикаляне по нивите

        Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
        .......Бензина/газта неможе да се сравнява с дизела.........
        Точно по тая причина F1 са само дизели.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #49
          От: Избор на джип за обикаляне по нивите

          Ами пусни F1 в нивата да видим докъде ще стигне...

          Коментар


          • #50
            От: Избор на джип за обикаляне по нивите

            Сума народ из Форума се е фиксирал във въртящия момент, сякаш не знае за какво е скоростния лост.

            Коментар


            • #51
              От: Избор на джип за обикаляне по нивите

              Дам.
              Moщност = обороти Х въртящ момент

              Коментар


              • #52
                От: Избор на джип за обикаляне по нивите

                10 години по-късно в този форум, след стотици теми и хиляди страници дискусията за дизела и бензина все още е като левски-цска...
                А нещата не са толкова сложни, ако не се заслепяваме от собствените си желания и мечти...
                Нормалната разлика между разхода на аналогични автомобили обикновено е 25 - 30 % по-малък разход на дизел спрямо бензин. Нормалната разлика между разход на бензин и газ е около 10%. Т.е. разликата газ-дизел е около 1/3. Разликата в цената е 1/2.... или икономията е в рамите на 1/4 до 1/3 от разхода на пари за гориво. Това е НОРМАЛНАТА разлика ако човек иска да си прави предварително сметката. А, че на някой му се иска с газ да пести половината или повече, а на друг му се иска дизела "да мирише нафтата" и да харчи 3 пъти по малко от бензина.... един приятел казва "В искането няма нищо лошо!"
                Technical Rescue Direct - life lies in courage
                http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                Коментар


                • #53
                  От: Избор на джип за обикаляне по нивите

                  Така е. Като се разбие мита за икономичността на дизела, влиза мита колко много "тегли"

                  Коментар


                  • #54
                    От: Избор на джип за обикаляне по нивите

                    Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                    Така е. Като се разбие мита за икономичността на дизела, влиза мита колко много "тегли"
                    Впрочем някой и тоя мит беше подбъзикнал, но не мога да си спомня къде. Ставаше дума за два двигателя на един модел кола с близки обеми и бензиновият беше с по-голям въртящ момент в целия си диапазон. Максимумът беше другаде, разбира се.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Избор на джип за обикаляне по нивите

                      Сам по себе си, въртящият момент нищо не значи. Аз със мойтe скромни 120кг. живо тегло, спокойно мога да завъртя колело с 240 n/m, ама няма обороти

                      Коментар


                      • #56
                        От: Избор на джип за обикаляне по нивите

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Впрочем някой и тоя мит беше подбъзикнал, но не мога да си спомня къде. Ставаше дума за два двигателя на един модел кола с близки обеми и бензиновият беше с по-голям въртящ момент в целия си диапазон. Максимумът беше другаде, разбира се.
                        Не съм срещал това "сравнение", но явно са сравнявани "несравними"неща и то само в една посока.Вероятно бензиновия агрегат е бил дефорсиран и с механичен компресор(малко стил американски драг).А,че темата (като много други) доби облик на ловно-рибарска седянка е видимо от километри.....

                        Коментар


                        • #57
                          От: Избор на джип за обикаляне по нивите

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Впрочем някой и тоя мит беше подбъзикнал, но не мога да си спомня къде. Ставаше дума за два двигателя на един модел кола с близки обеми и бензиновият беше с по-голям въртящ момент в целия си диапазон. Максимумът беше другаде, разбира се.
                          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                          Не съм срещал това "сравнение", но явно са сравнявани "несравними"неща и то само в една посока.Вероятно бензиновия агрегат е бил дефорсиран и с механичен компресор(малко стил американски драг).А,че темата (като много други) доби облик на ловно-рибарска седянка е видимо от километри.....
                          Нищо подобно, Ясен е абсолютно прав. Аз подред карах PATROL Y60 с атмосферен бензинов TB42E и атмосферен дизел TD42. Колите са абсолютно еднакви, двигателите - почти еднакви. И Двата са 4169 кубика, редови шестаци, чугун от горе до долу, долен разпределителен вал.... абе еднакви. От начало до край бензина има по-голям въртящ момент. И то съществено. За мощност е ясно.
                          Мита за въртящия момент идва от това, че много хора не сравняват сходни двигатели, а модели коли.... и като сравнят малък напилен бензин с голям тромав дизел, щото производителя така ги е тупнал в колите, естествено бензиновата вади едни коне на 6000 оборота, а дизела вади едни нютони на 1000.... и от там тръгват едни митове и в двете посоки.
                          Technical Rescue Direct - life lies in courage
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                          Коментар


                          • #58
                            От: Избор на джип за обикаляне по нивите

                            Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                            Нищо подобно, Ясен е абсолютно прав. Аз подред карах PATROL Y60 с атмосферен бензинов TB42E и атмосферен дизел TD42. Колите са абсолютно еднакви, двигателите - почти еднакви. И Двата да 4169 кубика, чугун от горе до долу, долен разпределителен вал.... абе еднакви. От начало до край бензина има по-голям въртящ момент. И то съществено. За мощност е ясно.
                            Мита за въртящия момент идва от това, че много хора не сравняват сходни двигатели, а модели коли.... и като сравнят малък напилен бензин с голям тромав дизел, щото производителя така ги е тупнал в колите, естествено бензиновата вади едни коне на 6000 оборота, а дизела вади едни нютони на 1000.... и от там един абсолютен мит и в двете посоки.
                            Мит, не мит, ама с дизела си карам градско на пета от към над 45км/ч. Магистрално рядко ми се налага да включвам нещо различно от пета скорост. И оборотите основно са между 2000 и 3000.
                            Та толкоз за въртящия момент.
                            Както и да е, ама като гледам почти всеки ден за думнали газови и въобще не си го и помислям, вече над 23 години.
                            Кефа на първо място - икономията - зная, че е майка на мизерията.
                            Последно редактирано от Пенчо; 22-01-15, 16:42.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Избор на джип за обикаляне по нивите

                              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                              Да не задълбаваме, но ако на аналогични автомобили с еднакви (по обем) двигатели и сходни условия на каране (при това градски) дизеловия дава 13/100 дизел, а бензиновия 15/100 газ.... има нещо сериозно сбъркано или в сметките или в автомобилите....
                              Това са цифрите. Градски маршрут до работата около 3 км., няколко светофара, 2-3 пешеходни пътеки, лек баир-бензиновата почти е достигнала нормална работна температура и двигателят се гаси. Дизеловата и хабер си няма да загрее за такова разстояние. Тоест двигателите работят в неблагоприятен температурен режим и резонно дават огромен разход. Двигателите са си окей, при такава експлоатация разходът е такъв.
                              Животът е харизан кон според мен...

                              Теди

                              Коментар


                              • #60
                                От: Избор на джип за обикаляне по нивите

                                При три километра до работата, със сегашния си акъл, щото преди време и аз ходех на работа с кола даже на по-късо разстояние, щях да тичам за здраве всяка сутрин до работата.
                                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                                Из "Златния телец"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X